- הוסף לסימניות
- #1
האם יש מישהו שנתקל בבעיה בפונט ספרדי אופן טייפ כשעובדים איתו באינדיזיין סיאס 6?
הניקוד נראה שונה מאשר אצל מישהו אחר שהשתמש באותו פונט בסי אס5, בסיאס5 הקמץ מורכב כאילו מטרפז בחלק התחתון והוא גם יותר קטן ועדין ואילו בסיאס6 הוא מורכב מטיפה בחלק התחתון והוא רחב ומגושם יותר.
בפונטביט לא ידעו לעזור לי באופן מידי כי התמיכה טכנית לא נמצאת. אולי יש כאן מישהו שמתמצא?
הניקוד נראה שונה מאשר אצל מישהו אחר שהשתמש באותו פונט בסי אס5, בסיאס5 הקמץ מורכב כאילו מטרפז בחלק התחתון והוא גם יותר קטן ועדין ואילו בסיאס6 הוא מורכב מטיפה בחלק התחתון והוא רחב ומגושם יותר.
בפונטביט לא ידעו לעזור לי באופן מידי כי התמיכה טכנית לא נמצאת. אולי יש כאן מישהו שמתמצא?
הנושאים החמים