- הוסף לסימניות
- #21
כדאי לנתב את הכעס על הסינים המטופשים על דואר ישראל - המטופש פי כמה.
קרה לי לא פעם, שדואר ישראל היו האשמים הבלעדיים על איחור קריטי בהגעת משלוח.
במקרים מסוימים שילמתי מחיר כמעט מלא על המוצר למוכר בעלי אקספרס.
אמנם צריך לשים לב, הכסף הגיע לכם ביושר, ובהתאם לכללי המסחר הנוהגים באתר. ולפיכך, כל השבה של סכום כלשהו הוא לפנים משורת הדין (אם בכלל מותר).
ברור שההתנהגות הישראלית שפותחים סכסוך על כל דבר (כשלא תמיד יש צורך, יש הודעות שניתן להתכתב, כמובן בלי לוותר על כלום, אם מסכמים על החזר, שיתבצע דרך הסכסוך - להבטיח את קיומו). אבל לפעמים זה בעוכרינו.
קרה לי לא פעם, שדואר ישראל היו האשמים הבלעדיים על איחור קריטי בהגעת משלוח.
במקרים מסוימים שילמתי מחיר כמעט מלא על המוצר למוכר בעלי אקספרס.
אמנם צריך לשים לב, הכסף הגיע לכם ביושר, ובהתאם לכללי המסחר הנוהגים באתר. ולפיכך, כל השבה של סכום כלשהו הוא לפנים משורת הדין (אם בכלל מותר).
ברור שההתנהגות הישראלית שפותחים סכסוך על כל דבר (כשלא תמיד יש צורך, יש הודעות שניתן להתכתב, כמובן בלי לוותר על כלום, אם מסכמים על החזר, שיתבצע דרך הסכסוך - להבטיח את קיומו). אבל לפעמים זה בעוכרינו.
הנושאים החמים