- הוסף לסימניות
- #1
אני עובד על ספרי שני טורים של 1200 עמודים!!
בתחילה עבדתי רק על טור אחד כדי שהאינדזיין יזוז מהר על מנת שבסוף החלת הסגנונות אני ישנה את הספר לשני טורים על ידי ctrl+a ואח"כ ctrl+b ויחיל שני טורים על כל הספר.
אלא שמיד אחרי שעשיתי נשארו רק ה80 עמודים הראשונים של הספר ואת כל השאר נתן לראות רק ב ctrl+y וגם שם הוא מראה את העמודים בצורה מוזרה עם פס אדום כאילו לא פתחתי את הקובץ.
ולא עוזר שום דבר גם לא שרשור מחדש, הטקסט פשוט נמצא אבל לא רוצה להראות את עצמו ולהלן תמונה של הבעיה
בתחילה עבדתי רק על טור אחד כדי שהאינדזיין יזוז מהר על מנת שבסוף החלת הסגנונות אני ישנה את הספר לשני טורים על ידי ctrl+a ואח"כ ctrl+b ויחיל שני טורים על כל הספר.
אלא שמיד אחרי שעשיתי נשארו רק ה80 עמודים הראשונים של הספר ואת כל השאר נתן לראות רק ב ctrl+y וגם שם הוא מראה את העמודים בצורה מוזרה עם פס אדום כאילו לא פתחתי את הקובץ.
ולא עוזר שום דבר גם לא שרשור מחדש, הטקסט פשוט נמצא אבל לא רוצה להראות את עצמו ולהלן תמונה של הבעיה
הנושאים החמים