דרוש מידע בעלי ניסיון בעקירת שיני בינה? היכנסו לכאן >>>

  • הוסף לסימניות
  • #1
לפני כמה ימים קיבלתי בשורה מצערת
שעלי לעקור את כל (!) 4 שיני הבינה שלי:eek::oops::cry:

אשמח לשמוע ממביני דבר עצות וטיפים
איך לעבור את זה במינימום סבל ובמינימום הוצאה כספית (הבנתי שיכול לעלות כ-5000 ש"ח)
מוכנה להשקיע עלות יקרה בתנאי שמדובר ברופא עדין ומומחה

תודה רבה לעונים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
א. יכול לעלות גם יותר.
ב. רוב הרופאים ממליצים לעקור, בדרך כלל זה לא דחוף, וניתן לחכות עם זה כמה שנים טובות, י"א אפי' 120...
הסיכון בזה שתתפרץ דלקת, ואז זה יהיה דחוף וכואב יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
רופא עדין ומומחה זה ד"ר עמי זגורי , יש לו קליניקה ברחובות והוא מנהל את המחלקה של השיניים בברזילי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
א. יכול לעלות גם יותר.
ב. רוב הרופאים ממליצים לעקור, בדרך כלל זה לא דחוף, וניתן לחכות עם זה כמה שנים טובות, י"א אפי' 120...
הסיכון בזה שתתפרץ דלקת, ואז זה יהיה דחוף וכואב יותר.
במקרה שלי מדובר בשיניים שצומחות עקום מאוד
הרופאה המליצה לעקור בדחיפות
לפני שיגרמו נזקים רציניים לטווח ארוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
במקרה שלי מדובר בשיניים שצומחות עקום מאוד
הרופאה המליצה לעקור בדחיפות
לפני שיגרמו נזקים רציניים לטווח ארוך
ככה הרופאים ממליצים. הם רק מרויחים. תמיד ההמלצה כך, כי זה גדל עקום. בטח זה כבר כמה שנים כך. לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא רוצה להפחיד, אבל כמה שהרופא עדין וטוב, הכאבים אח"כ לא קשורים לרופא...
אכן כן. שבוע מנוחה.
מעולם לא הבנתי, למה יש חופשת לידה, ואין חופשת בינה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש רופא בירושלים נועם ברוק
עוקר שיניים בטכנולוגיה מיוחדת של לייזר מינימום כאב מקסימום מקצועיות
כל שן לוקחת 2 דקות
גיסתי עשתה אצלו 2 שיניים והיתה מרוצה מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אצלי היתה דלקת ורופא אחד אמר לצחצח בפנים ולא לעקור, התייעצתי עם עוד שני רופאים שהמליצו לעקור,
עקרתי 4 שיניים במכבידנט כל טיפול 2 שיניים. לפי דעתי כל שן 500 שקל (תלוי אולי בסוג השן) במכבי מגן זהב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אגב יש מצב לעקור את כל הארבע בטיפול אחד?
לא.
אלא אם כן את מבצעת צד אחד בלי הרדמה.

אני עקרתי אצל זגורי, חששתי לפני, אבל אח"כ ביקשתי ממנו לעקור גם את השניה מיד, אבל זה היה בצד השני, ואסור להרדים את 2 הצדדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה שחשוב לבדוק זה האם השן יושבת על עצב. אם היא יושבת על עצב זה יותר מורכב וצריך רופא מומחה שלא יפגע בעצב. כי פגיעה בעצב יכולה ח"ו להוביל לשיתוק באזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני עקרתי לפני חצי שנה
פחדתי מאד ודחיתי את העקירה כמה שנים
עשיתי את העקירה במכבידנט היה בסדר גמור
בתרופות נגד כאבים השתמשתי כמה ימים -וזהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זוועה זו מחמאה אין אפשרות לפתוח את הפה במשך 3 ימים לפחות -עצמות הלחיים צורחות וכן כל האשכול נכון ישנם רופאים שיש להם איזשהוא חומר שהם דוחקים פנימה לחחל החור והכאב יותר נסבל כי הדימום פוסק מהר יותר שווה לשאול בכל מקרה אם ממשיך דימום בבית לועסים שקית תה סגורה בין הלסתות בדומה לחתיכת פד עגול שהם שמים מיד אחרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ככה הרופאים ממליצים. הם רק מרויחים. תמיד ההמלצה כך, כי זה גדל עקום. בטח זה כבר כמה שנים כך. לא?
זה לא בדיוק נכון כל אחד והמצב שלו לי דווקא היה בשן בינה דלקת רצינית ואני בהתחלה גם חשבתי שהרופא רוצה להרוויח עלי כסף בסוף יצא שהשתמשתי שלוש פעמים באנטיביוטיקה ובשכחי כאבים תמיד כדאי לשאול חוות דעת של כמה רופאים...
אגב לגבי השאלה איזה רופא הכי מומלץ אז אני הלכתי על הכי טוב שילמתי אמנם 2600 ש"ח רק על שן אחת (!!!) אבל העדפתי לא לשחק עם השן כי זה ישב לי על העצב... עשיתי זאת אצל דוקטור שלמה קלדרון יש לו מרפאה בתל אביב הוא היה מנהל כירורגיה פה ולסת במרכז רפואי ע"ש רבין ועוד... יכול להיות שלי הוא לקח יקר כי הזמנתי את התור לאותו יום מרוב כאבים... בכל אופן אני לא ממליץ לכל אחד ללכת אליו אלא רק מי שמפחד מכאבים ( לא הרגשתי שום כאב) או שזה יושב לו על העצב כי הוא בין המומחים הכי גדולים ולכן המחיר יותר יקר מהשוק כך נראה לי.. אבל כדאי לברר אפשר לחפש בגוגל "פרופסור שלמה קלדרון".
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה