מידע שימושי בקשה להנהלה

  • הוסף לסימניות
  • #22
מה עניין מנוי פרימיום לכאן?
אני הרי משלמת מחיר מלא בכל פעם שאני גולשת כאן
לא במטבעות אלא במחיר גבוה הרבה יותר

תשומת הלב שלי
למה בדיוק מנהל האתר צריך את תשומת הלב שלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אצלי יש למעלה בצד שמאל צורה של כף יד אדום לחצתי ובטלתי את התוסף
 

קבצים מצורפים

  • הורדה (1).png
    הורדה (1).png
    KB 15.6 · צפיות: 45
  • הוסף לסימניות
  • #24
מה עניין מנוי פרימיום לכאן?
אני הרי משלמת מחיר מלא בכל פעם שאני גולשת כאן
לא במטבעות אלא במחיר גבוה הרבה יותר

תשומת הלב שלי

שכיום שווה המון ומשמשת כסחורה ממש

אותה אפשר להציע לבעלי המודעות דכאן ושם ובראש העמוד
ואלו שצצים בכל פעם ומאלצים אותי לסגור
ואלו שמופיעים באשכולות ומפריעים את הקריאה השוטפת
ואלו שבצבעים מתחלפים ומסיטים את העיניים מפה לשם
ואלו שבטעות נלחצים ומעבירים אותי לאתרים שונים ומשונים

ואלו ואלו ואלו
שימי לב רק לאבסורד,
את אומרת שהמנהלים מרוויחים ממך בגלל שמפרסמים אצלם באותה נשימה שאת מבקשת מהם להסיר את הפרסומות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מישהו יכול לתת הסבר ברור איך מבטלים חוסם פרסומות לאתר מסויים ולא להכל ביחד?
תודה.
לחיצה על האייקון של התוספים בדף האינטרנט (פאזל למעלה)
עמידה על התוסף של ADBLOCK
ואז כיבוי התוסף באתר זה.

**אגב, בגלישה בסתר התוספים מושבתים אוטומטית
חוסם פרסומות.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
שימי לב רק לאבסורד,
את אומרת שהמנהלים מרוויחים ממך בגלל שמפרסמים אצלם באותה נשימה שאת מבקשת מהם להסיר את הפרסומות.
לא מדוייק.
הבקשה היא להסיר את ההתרעה שדורשת לנטרל את חוסם הפרסומת,
בו בזמן שחוסם הפרסומת לא חוסם באמת שום פרסומת בפרוג!
ה ADBLOCK חוסם רק תכנים לא ראויים...
למי שיש נטפרי זה לא ממש משמעותי והוא לא רואה את ההבדל,

כשאני מחברת את הסטיק של העבודה אני רואה כמה קשה התוסף הזה עובד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לא מדוייק.
הבקשה היא להסיר את ההתרעה שדורשת לנטרל את חוסם הפרסומת,
בו בזמן שחוסם הפרסומת לא חוסם באמת שום פרסומת בפרוג!
ה ADBLOCK חוסם רק תכנים לא ראויים...
למי שיש נטפרי זה לא ממש משמעותי והוא לא רואה את ההבדל,

כשאני מחברת את הסטיק של העבודה אני רואה כמה קשה התוסף הזה עובד...
מעניין. כי אני נתקלתי בבקשה הזו:
@ניהול האתר

אנא תמכו בנו והסירו את הפרסומות

בכבוד רב
אלה שמממנים אתכם
לא ראיתי בקשה על מודעה ספציפית
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הלוגיקה הפשוטה אומרת שאי אפשר לשנות דברים שתלויים באנשים אחרים בכוח אלא רק עם המון כח.
כלומר, מחר מחרתיים ימצא הפתרון לבטל גם את ההודעה המציקה והמודעות ימשיכו לא להופיע.
במקום זה, היה יותר פשוט לשים פרסומות רק במקומות שלא מציקים ולא מעצבנים וחלאס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הלוגיקה הפשוטה אומרת שאי אפשר לשנות דברים שתלויים באנשים אחרים בכוח אלא רק עם המון כח.
כלומר, מחר מחרתיים ימצא הפתרון לבטל גם את ההודעה המציקה והמודעות ימשיכו לא להופיע.
במקום זה, היה יותר פשוט לשים פרסומות רק במקומות שלא מציקים ולא מעצבנים וחלאס.
לי אין חוסם פרסומות ולא מציק לי כלום עושה איקס פעם אחת אם יש פרסומת בכניסה וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לי אין חוסם פרסומות ולא מציק לי כלום עושה איקס פעם אחת אם יש פרסומת בכניסה וזהו.
אני ביטלתי וזה לא ביטל את ההודעה מה שגרם לי להחזיר את החוסם למקומו.
וכן, האיקס הזה בכל עמוד שנפתח מעצבן שלא לדבר על הפרסומות שנדחפות באמצע רשימת הנושאים שבכמה פעמים שהצליחו לעבוד עליך וחשבת שזה נושא רגיל ונתת קליק וכשראית את העמוד שנפתח הרגשת מטומטם להחריד.
(הדברים נכתבים כנקודת מחשבה למקבלי ההחלטות).
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני ביטלתי וזה לא ביטל את ההודעה מה שגרם לי להחזיר את החוסם למקומו.
וכן, האיקס הזה בכל עמוד שנפתח מעצבן שלא לדבר על הפרסומות שנדחפות באמצע רשימת הנושאים שבכמה פעמים שהצליחו לעבוד עליך וחשבת שזה נושא רגיל ונתת קליק וכשראית את העמוד שנפתח הרגשת מטומטם להחריד.
(הדברים נכתבים כנקודת מחשבה למקבלי ההחלטות).
עשיתם רענון לדף אחרי הביטול?
אין סיבה שזה ימשיך אחרי שהוא מנוטרל...
אולי יש לכם כמה תוספי חסימה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לעבוד עליך וחשבת שזה נושא רגיל ונתת קליק וכשראית את העמוד שנפתח הרגשת מטומטם להחריד.
(הדברים נכתבים כנקודת מחשבה למקבלי ההחלטות).
המקדם שלהם הוא "מודעה" ככה שאין סיבה ללחוץ ולא להרגיש טוב עם עצמך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
באמת חופר...
תכלס פשוט תבטלו ספציפית מהאתר הזה וזהו.
למרות שאני מקווה שיסדרו את זה.... ואז אחזיר את החוסם;)

1651098050377.png
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני לא יודע אם אין לי את הבעיה של הפירסומות או פשוט תמיד היו לי
מה שרואים בצדדים ובאמצע הטור של הנושאים?
על זה המבוכה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני לא יודע אם אין לי את הבעיה של הפירסומות או פשוט תמיד היו לי
מה שרואים בצדדים ובאמצע הטור של הנושאים?
על זה המבוכה?
חוסם הפרסומות מיועד לחסימה של פרסומות לא ראויות
ולא לחסימה גורפת של כל פרסומת מכל סוג שהוא.
לכן זה לא כזה קריטי להשבית אותו בפרוג
כי אין כאן פרסומות שנחסמות ע"י התוסף,
בטח ובטח למי שיש סינון של נטפרי .

וה"מבוכה" היא על הדרישה החד משמעית לנטרל את החוסם
אחרת זה לא אנושי לגלוש בפרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אז רק מי שאין לא נטפרי יהיה זה בעיה/מפריעה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה