כללי גולשים יקרים! לא התייאשנו מהאתר החדש, רק....

  • פותח הנושא prog
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
גולשי פרוג היקרים!
כפי שראיתם בימים האחרונים, וכפי שאכן כבר הודענו מראש אתר פרוג בעיצומו של תהליך שידרוג.
במערכת החדשה יש עשרות שיפורים חדשים ומשמעותיים.
כעת החזרנו לעיני המשתמשים את המערכת הישנה עד שנוכל לוודא מאחורי הקלעים שהמערכת החדשה אכן עובדת כראוי ומתפקדת היטב.
תודה על הסבלנות, סליחה על כל האי נוחות. ובהצלחה לנו בשדרוגים.

הנהלת האתר

נ.ב העלנו כעת את השחזור שוב בגלל שמקודם זה חזר ללא כל התודות...
אז הנושאים שנפתחו לפני שעה שעתיים אינם. עמכם הסליחה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נושאים שנכתבו במערכת החדשה גם אינם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מקווה שתתיאשו בהקדם מהשינוי.
כעת זה הרבה יותר נח, ומהיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא יפה לומר ככה, אבל השינוי היה נראה קשה מאד!!!
בכל אופן תודה על המאמצים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
וידוי אישי: היה קשה כמה ימים בלי האתר הנפלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מחכים בציפיה לראות את החדש והמשוקע!!

כל הכבוד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
השינוי לעת עתה מה שראינו לא מוצלח בכלל, הישן הרבה יותר נעים וידידותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
המערכת החדשה קידמה אותי לקראת החלטה להגמל מהאתר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
החברה פה כנראה לא מסתובבים בפורומים אחרים באינטרנט.

הפורום החדש בנוי בצורה מקצועית והכי מתקדמת, אנחנו פה היינו רגילים לפשטות, אבל לא שמנו לב שזה פשוט מידי. יש הרבה מאוד דברים שכשמתרגלים אליהם, הם הרבה יותר נוחים וטובים בעיצוב החדש.

בואו לא נשכח שהיום יש התפתחויות מהירות בהרבה תחומים, והעיצוב של הפורום כפי שהוא היה, מתאים למסכים הישנים המרובעים, בפורום החדש יהיה ניתן לנצל את כל שטח המסך בצורה נכונה.

בצלחה רבה
ויישר כוח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
היו כמה דברים באתר החדש שנראה לי צריך לשנות (וכבר הזכירו אותם באתר החדש):

1. את המילה "אהבתי" - לשנות למילה יותר נורמלית.
2. שיראו את שמו של המצלצל.
3. שהדמות המסתורית שיש לכל ניק תראה יותר יהודית.
4. שהתיק עבודות יהיה יותר נגיש.
5. שהאתר יהיה בעבריתתתתת.
6. האתר מעוצב יפיפה! מחכים להמשך!! :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ברוך הבא לפרוג התגעגנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י arye770;1052699:
החברה פה כנראה לא מסתובבים בפורומים אחרים באינטרנט.
אכן... המתקשים להסתגל לשינוי (כפי שהתבטא בפעמים המעטות שניתן היה להיווכח בו) הם אלה שכנראה אינם מסתובבים ברשת. כמה אתרים "כשרים" ו"מאושרים" אתה מכיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לדעתי צריכים להישאר עם הירוק, זה הרבה יותר...פרוגי
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נקודה אחת שעדיין לא נאמרה וצריך להפנים אותה.
פרוג, כמובילה בהוראת מקצועות העיצוב, חייבת להיות ולהישאר עדכנית.
ולא יכולה להתפנק ולהתקע עם הישן והנוסטלגי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חבר'ה, לא נראה לי הכי נחמד שאנשים יושבים ועובדים על משהו ויש כאן מי שאומר- תחזרו לישן, לא יפה, לא מוצלח, מעצבן, וכו'. דמיינו את עצמכם שקועים בשיפוץ הבית ונכנס השכן ומציע- לא יפה, עדיף לחזור לישן...
חוץ מזה- כמו שאומרים טפשי לקבל החלטות לפני שראינו הכל בצורה מוגמרת. תנו צ'אנס. שיפורים בד"כ אינם מזיקים רק דורשים תקופת הסתגלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י אפרתה;1052733:
חבר'ה, לא נראה לי הכי נחמד שאנשים יושבים ועובדים על משהו ויש כאן מי שאומר- תחזרו לישן, לא יפה, לא מוצלח, מעצבן, וכו'. דמיינו את עצמכם שקועים בשיפוץ הבית ונכנס השכן ומציע- לא יפה, עדיף לחזור לישן...
חוץ מזה- כמו שאומרים טפשי לקבל החלטות לפני שראינו הכל בצורה מוגמרת. תנו צ'אנס. שיפורים בד"כ אינם מזיקים רק דורשים תקופת הסתגלות.

כמו שנאמר: "לשוטה מראים חצי עבודה..."
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1052713:
אכן... המתקשים להסתגל לשינוי (כפי שהתבטא בפעמים המעטות שניתן היה להיווכח בו) הם אלה שכנראה אינם מסתובבים ברשת. כמה אתרים "כשרים" ו"מאושרים" אתה מכיר?

אני לא יודע מה זה "מאושר" כפי שאתה קורה לו.
אך אני כן יודע שאני גולש הרבה מאוד באינטרנט, אני מחפש המון בתמיכה טכנית של מחשבים באינטרנט (אני לא טכנאי מחשבים אבל עוזר בזה להרבה אנשים), וכן, אני נכנס למאות אם לא אלפי אתרים ברשת האינטרנט ש"אושרו" ע"י החברה של אינטרנט רימון (אם זה מספק אותך...).

שיהיה לך בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מי שזוכר את המעבר מאופיס 2003 לאופיס 2007,
גם אז אמרו "מי צריך את השינויים", "הרבה יותר נוח הישן", וכו'.
אבל אחרי שהתרגלו לחדש, אם צריך פעם לעבור על ה-2003 מבינים כמה העיצוב החדש נוח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה