כללי גולשים יקרים! לא התייאשנו מהאתר החדש, רק....

  • פותח הנושא prog
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י tkh;1052824:
מי שזוכר את המעבר מאופיס 2003 לאופיס 2007,
גם אז אמרו "מי צריך את השינויים", "הרבה יותר נוח הישן", וכו'.
אבל אחרי שהתרגלו לחדש, אם צריך פעם לעבור על ה-2003 מבינים כמה העיצוב החדש נוח.

מי יכול לחזור לגרסת XP?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י אברוּמי;1052719:
נקודה אחת שעדיין לא נאמרה וצריך להפנים אותה.
פרוג, כמובילה בהוראת מקצועות העיצוב, חייבת להיות ולהישאר עדכנית.
ולא יכולה להתפנק ולהתקע עם הישן והנוסטלגי.

האמת ששמתי לב שרוב האתרים המעוצבים האחרים מדברים בשפה שונה,
אבל תמיד נאנחתי לרווחה כשחזרתי לפרוג... כל כך נוח וידידותי.
מה שבטוח שלכל דבר מתרגלים בסוף... ולא מבינים איך הסתדרו עם הקודם.
אז ענין של שבוע-שבועיים וכולם מלאי הלל ושבח. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כל הכבוד למערכת 'פרוג' - המכון החרדי המקצועי ביותר למקצוע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני תמיד בעד חידושים ורענונים
עם הפנים קדימה.
בזמן השדרוג הצצתי קצת, ולקח לי זמן להסתגל
אבל שנכנסתי עכשיו וראיתי את העיצוב הישן,
אמרתי לעצמי,אאוצ', מה זה הענתיקה הזאת
כ"כ מרענן ונקי היה השדרוג!!!
בקיצור, פרוג- שאפו לכם שאתם עם הפנים קדימה
תמשיכו תמיד להיות הטופ שבטופ:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
''וישן מפני חדש תוציאו...''
אלה שמעדיפים את האתר הישן. ראו אותו עם הרבה באגים. הפחד שלהם שזה ימשך ככה...
לפי דעתי האתר החדש יהיה הרבה יותר נח מהנוכחי. עם כמה שיפורים קטנים שצויינו לעיל הוא יהיה מושלם...

נ.ב. רק תחזירו לנו את האפשרות להעלות ולצפות בתמונות, עד לשידרוג המלא... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לדעתי הקטנה והזניחה...
השידרוגים היו כתוצאה ממעבר למערכת הפורום בגירסה החדשה שלה...
שכמובן למנהלים יש יותר כלים, סגירת פריצות אבטחה, וכדו'.
נקודה וזהו.
כל הויכוח / הדיון שלכם פה זה על הטמפלט, על התבנית.
נקודה נוספת היא: שכנראה הגירסה החדשה של מערכת הפורום עדיין לא גויירה כהלכתה ותמיכתה בעברית עדיין לא באה לאוֲיר (בצֱירה) העולם.
כל עניין התבניות זה דבר שניתן לשינוי לעידכון לעיצוב.....
רוחב הדף שהיה מוגזם גרם לאיבוד עשתונות.. הצבעים היו חווירים.. ושאל האלמנטים היו פחות מודגשים.
מעט עבודה על הפרום הזה (אלא שאיננה קוד פתוח מן הסתם...) תעיף אותנו קדימה...
לכן חברים... כדאי לתמוך ולחיות על בסיס מערכות קוד פתוח ...כמה שאפשר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הלוואי ויצליחו לעשות את הלחצן: "נושאים שלא נקראו...."
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י sara100;1052903:
הלוואי ויצליחו לעשות את הלחצן: "נושאים שלא נקראו...."

יש בצד ימין למעלה, לחצן "הודעות מהיממה האחרונה".
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י sara100;1052903:
הלוואי ויצליחו לעשות את הלחצן: "נושאים שלא נקראו...."
ושההודעות יתעדכנו בלי שיצטרכו לעשות ריענון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אם בהצעות לשיפור עסקינן, להלן בקשתי:
פיצ'ר שיזהה גולשים שפיתחו את תסמונת ה'ריפרש' ברמה מדאיגה
וירחיק אותם בעקבות כך בכל פעם לשבוע אוטומטית
ללא צורך בהתערבות אקטיבית של אחראי הפורום, וללא מגע יד אדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י אברוּמי;1052919:
אם בהצעות לשיפור עסקינן, להלן בקשתי:
פיצ'ר שיזהה גולשים שפיתחו את תסמונת ה'ריפרש' ברמה מדאיגה
וירחיק אותם בעקבות כך בכל פעם לשבוע אוטומטית
ללא צורך בהתערבות אקטיבית של אחראי הפורום, וללא מגע יד אדם.
????????????
רק אני לא הבנתי?
מה זה תסמונת ה'ריפרש'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י grafix;1052978:
????????????
רק אני לא הבנתי?
מה זה תסמונת ה'ריפרש'?

הקפצת הודעות ישנות שפסו כבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י אברוּמי;1052919:
ללא צורך בהתערבות אקטיבית של אחראי הפורום, וללא מגע יד אדם.

עוד אחד טבעוני גודל לנו כאן... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י eliezer;1052615:
אני מקווה שתתיאשו בהקדם מהשינוי.
כעת זה הרבה יותר נח, ומהיר.

זה נשמע כמו מחאה חברתית.
יש סיכוי ש'ראש הממשלה' יתקפל? [אופס, מנהלי האתר...]
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י grafix;1052978:
????????????
רק אני לא הבנתי?
מה זה תסמונת ה'ריפרש'?
F5 או לחילופין בפרוגיה "היממה האחרונה".
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י trew;1053117:
F5 או לחילופין בפרוגיה "היממה האחרונה".

לא חושבת שזה הפירוש, מה אכפת להם אם אתה רוצה להתרענן תרענן את המסך כל דקה למי זה מפריע? לדעתי זה הקפצת הודעות ישנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י EC;1053133:
לא חושבת שזה הפירוש, מה אכפת להם אם אתה רוצה להתרענן תרענן את המסך כל דקה למי זה מפריע? לדעתי זה הקפצת הודעות ישנות.
ריפרש = רענן
אין יותר מדי מה לדון בעניין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י GRN;1053160:
ריפרש = רענן
אין יותר מדי מה לדון בעניין...

זו התובנה שלך.. שלי לא משתנה. יבוא פרוג ויכריע.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה