כללי גולשים יקרים! לא התייאשנו מהאתר החדש, רק....

  • פותח הנושא prog
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #41
על מה הויכוח????
לרפרש זה מושג ידוע ולא נתון ל"תובנה" שאמורים להגיע אליה.

אבורמי כתב בהומור שיש אנשים שמכורים לפרוג ולכן מרפרשים כל הזמן את הדף לראות מה התחדש- אז הוא מציע שהאתר יספק גם גמילה אוטומטית למכורים. נו, שוין...

פעם הבא, צריך תרגום להודעותיו של נויבירט.....:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
לטעמי כל שדרוג הוא טוב וגם יפה ואפילו נצרך לאתר שעוסק ב"עיצוב"
אבל יש "שדרוג" של הישן ויש "מהפכה"
לדעתי מה שבעיקר מפרע זה הצבעים ששונו לגמרי,
ריענוון, שיפור, קפיצת ענק בנוחות ונגישות- כל אלה חיייבים להעשות ונהדרים כשיש להם חיבור למוכר ו"הישן והטוב",
רב החברות הגדולות במשק עשו במשך השנים האחרונות שינויים כדי להיות עדכניים מבחינה עיצובים,
אך השינוי הוא תמיד עם זיקה ברורה לקודם, (אלא אם כן לישן לא היתה תדמית טובה- וזה ההיפך ממש במקרה דנן...)
ולדעתי את החיבור והזיקה הזאת לקודם ניתן להשיג בקלות אם עושים את הכל חדש אבל הצבע - נשאר הירוק של פרוג (אפשר עם אפור.... ;)
לדעתי אנשים פשוט מחוברים פה רגשית לצבע וזה נראית להם מהפכה, הכחול- הקר מנוכר הזה, ולא שדרוג , ומכאן המרמור...
(אגב לי אישית הכחול הזה גרם לסלידה כי בצרוף היד של אהבתי, זה היה נראה לי כאילו רציתם להזכיר את הכחול של פייסבוק שכמובן אין לי חשק להכיר ולהתחבר (תרתי משמע) לו או לאתרים בסגנונו...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
תגידו, ברצינות?? מה נהיה?
אומרים לכם עובדים על זה, חכו שיסתיים ואז תעירו הערות.
הצבע של הפורום זה בערך הדבר הכי שולי בעיצוב. כי כמו שאתם יודעים אפשר לשנות אותו ברגע אחד.

גוט שאבעס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
לדעתי זה טוב וצריך להמתין
בסבלנות לפני כל שדרוג יש בעיות (כמו בכבישים) אבל אח"כ
מרגישים את ההבדל

אז שיהיה לכם בהצלחה !!!!!! מחכים
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
באמת מחכים כי אי אפשר להעלות תמונות לפורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מתי יהיה השדרוג בפועל?

אני צריך לתכנן את החופשה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י ip6;1054122:
באמת מחכים כי אי אפשר להעלות תמונות לפורום.
בונים בית חולים ליד הגשר??
לא עדיף לסדר שכן יוכלו להעלות את התמונות כרגיל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י itzuvim;1054144:
בונים בית חולים ליד הגשר??
לא עדיף לסדר שכן יוכלו להעלות את התמונות כרגיל?

האמת שלא אכפת לי איך זה יסתדר העיקר שיוכלו להעלות תמונות לפורום כי זה חלק ממהות הפורום להעלות עבודות לביקורת, אני בטוח שעובדים על העניין ואני מקוה שזה יסתדר במהרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
תכל'ס
במקום לקבל אתר חדש ומוזר בהפתעה, אולי תפתחו אשכול להסבר מה הרווח שנפיק בהסתגלות לעצוב חדש, לסגנון פעולה חדש, ובכלל.

כמו כל אפליקציה שמציגה את רשימת העידכונים והשינויים שנעשו בגירסה החדשה.

ואז גם תוכלו להעמיד להצבעה חלק מהתוספות.

ולסיום, אפילו לא הודעתם בפורום בוני אתרים שקיים כאן אשכול בנושא......
נעלבנו, נראה לנו שלמרות שכאן הטראפיק הכי גבוה, אבל יש לנו גם מעט דעה בעניין...
לכל הפחות מבחינת תיפעול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
ברשותכם, יש לי הצעה אחרת בנוגע ל'צלצולים'.
שמות המצלצלים - ככה ברצף זה די 'יאכנע' וילדותי. לעומת זאת סימון ה'אהבתי' והרישמה המוסרת היא לא מפרגנת מספיק - כפי שמצפים ה'מצלצלים'.
אולי אפשר לסמן מין 'בטריה' המתמלאת משמאל לימין לפי כמות הצלצולים עם מספר ברור של כמות הסימונים. (או אם באמת רוצים אפשר לשים שם במקום את שמות המצלצלים, רק בלי התאריך ובכתב קטן יותר), סך הכל - כפי אך שזה נראה כעת - זה די מוגזם, הגם שזה נחמד ומפרגן.

בינתיים היה נראה נהדר.
בהצלחה בכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י תלמידים;1055801:
ברשותכם, יש לי הצעה אחרת בנוגע ל'צלצולים'.
שמות המצלצלים - ככה ברצף זה די 'יאכנע' וילדותי. לעומת זאת סימון ה'אהבתי' והרישמה המוסרת היא לא מפרגנת מספיק - כפי שמצפים ה'מצלצלים'.
אולי אפשר לסמן מין 'בטריה' המתמלאת משמאל לימין לפי כמות הצלצולים עם מספר ברור של כמות הסימונים. (או אם באמת רוצים אפשר לשים שם במקום את שמות המצלצלים, רק בלי התאריך ובכתב קטן יותר), סך הכל - כפי אך שזה נראה כעת - זה די מוגזם, הגם שזה נחמד ומפרגן.

בינתיים היה נראה נהדר.
בהצלחה בכל.

יותר ממה שחשוב מס' הצילצולים,
חשובה זהות המצלצלים:);)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י mig;1055811:
יותר מי שחשוב מס' הצילצולים,
חשובה זהות המצלצלים:);)

נכון מאד. חשוב מאד, אבל בעיקר למפרסם המודעה/תגובה, לשאר העם אין בזה כמעט כל תועלת וצורך. בעוד הנמען יוכל בקלות לבדוק מיהם המצלצלים.
הלא כן?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י תלמידים;1055816:
נכון מאד. חשוב מאד, אבל בעיקר למפרסם המודעה/תגובה, לשאר העם אין בזה כמעט כל תועלת וצורך. בעוד הנמען יוכל בקלות לבדוק מיהם המצלצלים.
הלא כן?!

ודאי שיש צורך!
כי מספיק לי לראות מישהו שממליץ על מכשיר כלשהו, וכמה ניקים שידועים כמבינים בתחום מצלצלים לו - וזה כבר לבד המלצה מהם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
דברים כאלה הם די נדירים, לרוב הצלצולים משרתים את מטרתם, קרי - לצלצל; לפרגן!
תובנות כאלה ואחרות יתאפשרו להשגה על-ידי לחיצה נוספת, בה ניתן יהיה לראות את זהות ה'מצלצלים'.

:) :p :)

הערת אגב:
מישהו חשב אולי שיש צורך לעדכן את הלוגו של 'פרוג'?! מעולם לא הבנתי מה זה בא לסמל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
עוד פיצ'ר שלי אישית זה חשוב מאד, ואני בטוחה שיש עוד שכשיהיה דבר כמו שאציע - זה יהיה להם שימושי ויעיל:
לא פעם קורה שאני נכנסת בהפרש של כמה ימים לאתר. מראה הפורומים בינתיים מתאפס לי ונראה לי שקראתי אשכולות שונים, בעוד שלאמיתו של דבר - פספסתי את זה.

יש אפשרות לעשות לחצן - שאם לא נכנסתי לאשכול - האשכול יראה בצורה מסויימת - עד שאכנס אליו ואקרא אותו - ואז מראהו ישתנה? ועוד משהו; שיהיה לחצן שיוביל אותי בדיוק להודעה שעוד לא קראתי. ועוד משהו: לחצן שיראה לי אם הגבתי באשכול מסויים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לא תמיד הצלצול מביע פירגון. לפעמים הוא מביע הסכמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לעת עתה נראה שהתייאשו מכך...
או שהם מחכים לאחרי החופש?!
:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י א-ירושלמית;1056083:
  1. יש אפשרות לעשות לחצן - שאם לא נכנסתי לאשכול - האשכול יראה בצורה מסויימת - עד שאכנס אליו ואקרא אותו - ואז מראהו ישתנה?
  2. ועוד משהו; שיהיה לחצן שיוביל אותי בדיוק להודעה שעוד לא קראתי.
  3. ועוד משהו: לחצן שיראה לי אם הגבתי באשכול מסויים.
  1. כך הוא נראה אחרי הכניסה. לפני הכניסה הוא נראה כמו בסעיף הבא.
  2. זה הכפתור המבוקש:
  3. זה סימן להודעה שלי באשכול:
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש מקום בו ניתן לראות את העיצוב העתידי המדובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י 2OR;1056124:
יש מקום בו ניתן לראות את העיצוב העתידי המדובר?

גם אני מצטרף,
יש מישהו שיכול להעלות צילום מסך?

תודה רבה ולילה טוב! :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה