כללי גזירות 2013

  • פותח הנושא אליהו פריד
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
...
 

קבצים מצורפים

  • מצריים.jpg
    KB 124.2 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #2
אה, אז זהו הפונט החדש 'ספינקס', עם המשקלים 'שישק' ו'מלכת שבא'?!


שימו לב לפונט 'בייגלע אבו גוש' המסתתר מתחת לצורת הראש של הפרעון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כתוב משו בכל האלמנטים הגרפיים הללו? או שזה סתם בשביל התחושה המצרית...?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י אברוּמי;1009127:
אה, אז זהו הפונט החדש 'ספינקס', עם המשקלים 'שישק' ו'מלכת שבא'?!

ידעתי שתתבלבלו!
זה לא הוא, זה דומה.
זה ההוא עם המשקלים 'לפידון' ובנטיון'
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אוהו, זה מזכיר נשכחות!!!
תפסו מחסה ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הנה משהו יותר מלוטש

...
 

קבצים מצורפים

  • כבוד השופט.jpg
    KB 107.4 · צפיות: 16
  • הוסף לסימניות
  • #7
חזק! בפרט הקולב שאותו עוטה גלימת השופט;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
אלי, מציק לי שאתה לא משקיע בסימני הפיסוק והמספרים בפונטים שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנא אל תכנסו לפוליטיקה, תשתדלו להיצמד לחלק המקצועי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ראש בריא;1009136:
ידעתי שתתבלבלו!
זה לא הוא, זה דומה.
זה ההוא עם המשקלים 'לפידון' ובנטיון'

ונניח שיש כאן משתמש שאיננו חושב שיש מקום להשוות את "בנטיון" לפרעה (גם לא את לפיד, אבל נו, שוין...), והוא אפילו לרוב מסכים עם התנהלותו, ולא זו אף זו שכך חושבים גם רבותיו, יראי שמים בתכלית ותלמידי חכמים מובהקים.
ונניח שהמשתמש הזה חושב שהיה כדאי להימנע מלהיכנס לפינות וויכוחים כאלה במסגרת הפורום הזה.
המשתמש הזה גם משער שלוּ הוא עצמו היה מציג כרזה גרפית שמביעה את תמיכתו ב"בנטיון", היה מעשהו נתפס כעירוב פוליטיקה בפורום בצורה מכוערת ולא לגיטימית, ובצדק, ובכל זאת הוא מרגיש שלא כל אנפין שווים.

איך היית ממליץ למשתמש הזה להגיב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י צבי999;1010188:
ונניח שיש כאן משתמש שאיננו חושב שיש מקום להשוות את "בנטיון" לפרעה (גם לא את לפיד, אבל נו, שוין...), והוא אפילו לרוב מסכים עם התנהלותו, ולא זו אף זו שכך חושבים גם רבותיו, יראי שמים בתכלית ותלמידי חכמים מובהקים.
ונניח שהמשתמש הזה חושב שהיה כדאי להימנע מלהיכנס לפינות וויכוחים כאלה במסגרת הפורום הזה.
המשתמש הזה גם משער שלוּ הוא עצמו היה מציג כרזה גרפית שמביעה את תמיכתו ב"בנטיון", היה מעשהו נתפס כעירוב פוליטיקה בפורום בצורה מכוערת ולא לגיטימית, ובצדק, ובכל זאת הוא מרגיש שלא כל אנפין שווים.

איך היית ממליץ למשתמש הזה להגיב?
אני הייתי מעביר את זה לפורום הקריאטיב, ואז הכל היה בסדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י צבי999;1010188:
ונניח שיש כאן משתמש שאיננו חושב שיש מקום להשוות את "בנטיון" לפרעה (גם לא את לפיד, אבל נו, שוין...), והוא אפילו לרוב מסכים עם התנהלותו, ולא זו אף זו שכך חושבים גם רבותיו, יראי שמים בתכלית ותלמידי חכמים מובהקים.
ונניח שהמשתמש הזה חושב שהיה כדאי להימנע מלהיכנס לפינות וויכוחים כאלה במסגרת הפורום הזה.
המשתמש הזה גם משער שלוּ הוא עצמו היה מציג כרזה גרפית שמביעה את תמיכתו ב"בנטיון", היה מעשהו נתפס כעירוב פוליטיקה בפורום בצורה מכוערת ולא לגיטימית, ובצדק, ובכל זאת הוא מרגיש שלא כל אנפין שווים.

איך היית ממליץ למשתמש הזה להגיב?

שיסתובב היכן שמעריכים את "בנטיון",
אחרי הכל הפורום כאן קודם כל "חרדי" בהגדרתו.

זה לחלוטין כמו כרזות המרמרה ושות', אקטואליה דורסנית כלפי חלק מסוים של האוכלוסיה שרוב גולשי הפורום משום מה משתייכים אליה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י y&m;1010245:
שיסתובב היכן שמעריכים את "בנטיון",
אחרי הכל הפורום כאן קודם כל "חרדי" בהגדרתו.

אתה מודע למשמעות של דבריך?
אתה באמת רוצה שחלק מהשותפים כאן, חלקם גרפיקאים מוערכים מאוד בפורום, שנוטלים בו חלק פעיל ותורמים תרומה חשובה, יעזבו את הפורום על אף שאורח חייהם הוא של יהודים מהדרין בקיום המצוות, רק בגלל שדיעותיהם המדיניות/חברתיות/כלכליות שונות משלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י צבי999;1010389:
אאורח חייהם הוא של יהודים מהדרין בקיום המצוות, רק בגלל שדיעותיהם המדיניות/חברתיות/כלכליות שונות משלך?

יש יהודים כאלו?
חשבתי שאם הוא נגד כלל הציבור כלל הציבור נגדו. לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י y&m;1010245:
שיסתובב היכן שמעריכים את "בנטיון",
אחרי הכל הפורום כאן קודם כל "חרדי" בהגדרתו.
בול.
קבל תודה כפולה ומשולשת. :cool:



הזוי שעוד מחכים מאתנו לסימפטיה, אחרי הכל.
הזוי, עצוב, ו... מרתיח ברמות בלתי נתפסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י צבי999;1010389:
אתה מודע למשמעות של דבריך?
אתה באמת רוצה שחלק מהשותפים כאן, חלקם גרפיקאים מוערכים מאוד בפורום, שנוטלים בו חלק פעיל ותורמים תרומה חשובה, יעזבו את הפורום על אף שאורח חייהם הוא של יהודים מהדרין בקיום המצוות, רק בגלל שדיעותיהם המדיניות/חברתיות/כלכליות שונות משלך?

ההחלטה אם לעזוב את הפורום או לא, נתונה בידי כל אדם שחש פגוע או שאיננו מסכים לתכנים שנכתבים ונשמעים כאן, ושהם צורמים לו עד כדי כך שהוא חש צורך להגיב ולמחות עליהם.

Y&M לא המליץ למשתמש שתיארת לעזוב את הפורום עקב דעותיו הפוליטיות או הכלכליות והוא אפילו לא בדק את רמת קיום המצוות שלו, או של אף אחד אחר. נושא זה לא נידון כאן כלל, וכל איש מקצוע מתקבל כאן בשמחה ובכבוד הראוי לו.

M&Y הגיב ובצדק לשאלתך כיצד אמור להגיב מי שדעותיו שונות מהמקובל כאן בפורום.

ובכן, יש בידו 2 ברירות:
אם הוא מעונין להמשיך וליהנות מההשתתפות בפורום, עליו לבלוע בשתיקה, שלא לומר בכבוד, את האמירות שאינן עולות בקנה אחד עם השקפותיו, אולם מביעות באופן מובהק את השקפותיהם של המשתמשים להם מיועד הפורום באופן רשמי.
ואם זעמו והתנגדותו גוברים עד כדי צורך להגיב באופן שצורם ופוגע ברוב המוחלט של הגולשים האחרים, הרי שהוא אכן מתבקש לבחור באפשרות השניה עליה המליץ Y&M.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תזכורת חשובה
פורום עיצוב גרפי בפרוג נועד לתת מקום לדין מקצועי בנושאים הקשורים לעיצוב גרפי בלבד.

הפורום מיועד לגרפיקאים ומעצבים ולכל העוסקים סביב הגרפיקה והעימוד במגזר הדתי והחרדי, המעוניינים לעזור אחד לשני מתוך כבוד והדדיות.

אתר פרוג בכלל ופורום עיצוב גרפי בפרט, לא נועדו בשום פנים ואופן לדיון פוליטי או אידיאולוגי מכל סוג.

חברי הפורום מתבקשים לשמור על מסגרת דיון מקצועית.

בתקווה להבנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אבהיר את עצמי יותר -

(נדמה לי שאני מנסה לנהל דיון לגופו של עניין, היינו רק לגבי עצם הדרך הנכונה לנהל פורום כזה).

זה לגיטימי לחלוטין בעיניי להחליט שהפורום מיועד לתומכי אגודה בלבד (או חד"ש או מה שלא יהיה), ושבהתאם לכך גם הנחות היסוד שלו, הדעות המובעות בו וכו'.

אלא שאם כך - הדבר הזה צריך להיות מוצהר ומובהר, ואם לא כך - ההתנהלות של יושבי הפורום צריכה להיות כזאת שמתחשבת בשכניהם.

במילים אחרות -
לשמוח בנוכחותם של חלק מהשותפים כאן, להיעזר בהם וכו', אבל לחגוג על האפשרות לבקר את הבית היהודי זאת פסיחה על שתי סעיפים.

ושוב במילים אחרות -
ודאי שלגיטימי שיהיו כאן דעות מקובלות, ושמי שירצה להיות שותף יצטרך להסכים איתן או "לבלוע" אותן, אבל נדמה לי שחלק ממפרסמי הדעות הללו בשרשור זה היו מצטערים מאוד אם חלק מהשותפים כאן היו עוזבים (מובן שאני לא מדבר על עצמי, נכון?), ובכל זאת הם מרגישים נוח לגרום להם לחוש שלא בנוח. זאת, ורק זאת - חוסר העקביות הזה - הוא חוסר ישרות בעיניי.

(נ.ב. כמובן שאני לא חושב שהתחשבות בזולת היא בהכרח הימנעות מהבעת דעות שאינן מקובלות עליו, אבל המסגרת הספציפית הזאת של הפורום לא מאפשרות ויכוחים פוליטיים, כך שזה לא רלוונטי).

עריכה: אינני יודע מה מקור הדברים של Shia, או מה תוקפם וסמכותם, אך אם הם מייצגים עמדה רשמית של PROG, עולה מהם שבהגדרה המקום נועד גם לאנשים שאינם דווקא חרדיים (אם כי אני חושב שדבריי תקפים גם בלי קשר לעניין האחרון).
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מענין כשאני נרשמתי לפורום כאן יכולתי לראות מיד לאיזה ציבור הוא מיועד. זה היה כתוב במוצהר ובגלוי ללא הסתתרות כלל.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה