מידע שימושי גם אתכם גוגל שואל כל פעם אם אתם לא רובוט?

  • הוסף לסימניות
  • #23
ואי גם לי זה קורה מלא!
במחשב עם חסימה של אתרוג
אין איזה תוסף שיכול לפתור את זה?
זה חופררר
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
קודם כל תבינו למה זה מופיע.
רוב ההתקפות מתבצעות אוטומטית ללא מגע יד אדם (רובוט...)
אפשר להקריס שרת רק מהתקפת פניות ש"תהרוג" אותו. רובוט גם יצליח אחרי מאות אלפי פניות ונסיונות להשיג פרטים מתאימים כדי לפנות אל המידע הפנימי של השרת.

לכן קודם כל בכל איזור רגיש - אבטחת מידע מינימלי מחייבת הוספת "קפצ'ה" = "אני לא רובוט" או דברים דומים.
מלבד זאת גם כשהשרת מזהה יותר מדי הרבה פניות המגיעות משרת/מחשב מסוים - כדי למנוע התקפה הוא בודק מיד שלא מדובר ברובוט.

בצורת הסינון המקובלת ובמיוחד בזו המקובלת אצל חרדים - הבקשה שלכם עוברת דרך שרת תיווך באמצע ולכן הרבה פעמים השרת הזה מזוהה כחשוד בהתקפה ומתבקש להוכיח שאתם לא רובוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
זה לדעתי לא בגלל סינון
דיברתי עם מפתח ב-mobileye
ותאמינו או לא-הוא טוען שעושים את זה בשביל פיתוח הרכב האוטונומי
(מלמדים אותו לפי machine learning ונותנים לו כמות עצומה של מידע-ובשביל זה משתמשים בכם. עיניים אנושיות שיסווגו רמזורים, מעברי חציה ,וכו,)
(כנראה שזה גם לזה וגם באמת כדי לראות שזה לא רובוט)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
זה לדעתי לא בגלל סינון
דיברתי עם מפתח ב-mobileye
ותאמינו או לא-הוא טוען שעושים את זה בשביל פיתוח הרכב האוטונומי
(מלמדים אותו לפי machine learning ונותנים לו כמות עצומה של מידע-ובשביל זה משתמשים בכם. עיניים אנושיות שיסווגו רמזורים, מעברי חציה ,וכו,)
(כנראה שזה גם לזה וגם באמת כדי לראות שזה לא רובוט)

נכון שמשתמשים הרבה בעיניים האנושיות בשביל מאגרי מידע. (זאת אומרת שחלק מהפעמים אחת התמונות לא ידוע להם אם יש בה רמזור או לא והם סומכים על זה שאם בכל האחרים עברת בשלום כנאה נתת להם פה את התשובה הנכונה).

אבל יש מספיק שימוש ברשת באני לא רובוט. (כל אתר מאובטח יקפיץ לך לפחות פעם אחת לפני שאתה פונה לנתונים שלו או מעדכן אותם - לדוגמא)
הם לא זקוקים להקפיץ את זה לאנשים ולהטריד סתם ככה.

בקשות מרובות של אני לא רובוט - בהחלט קשורות לסינון ולכך שהרבה מדי קריאות לשרת מגיעות מהשרת המסנן. והוא הופך ל"חשוד".

מניחה שיש דרכים לחברות הסינון להתגבר על התופעה - אז יש להפנות אליהן את התלונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכון שמשתמשים הרבה בעיניים האנושיות בשביל מאגרי מידע. (זאת אומרת שחלק מהפעמים אחת התמונות לא ידוע להם אם יש בה רמזור או לא והם סומכים על זה שאם בכל האחרים עברת בשלום כנאה נתת להם פה את התשובה הנכונה).

אבל יש מספיק שימוש ברשת באני לא רובוט. (כל אתר מאובטח יקפיץ לך לפחות פעם אחת לפני שאתה פונה לנתונים שלו או מעדכן אותם - לדוגמא)
הם לא זקוקים להקפיץ את זה לאנשים ולהטריד סתם ככה.
אז את לא יודעת כמה data צריך(בניתי machine learning בחיי...)
וזה לא אחת התמונות פשוט נותנים אותה תמונה להמון אנשים ולוקחים תשובה סטטיסטית נכונה(בלי שהם בטוחים או לא-הם לא הסתכלו עליה מעולם-ולא על עוד מליונים כמוה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
זאת בעיה זמנית של רימון/ אתרוג.
הם מודעים לבעיה, ואמרו שמטפלים בה.
נותר רק לקוות : )
אור בקצה המנהרה....תודה!
עכשיו רק צריך לחכות שזה באמת יסתדר...
שזה שטויות, ממש בקטנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אז את לא יודעת כמה data צריך(בניתי machine learning בחיי...)
וזה לא אחת התמונות פשוט נותנים אותה תמונה להמון אנשים ולוקחים תשובה סטטיסטית נכונה(בלי שהם בטוחים או לא-הם לא הסתכלו עליה מעולם-ולא על עוד מליונים כמוה)

אני יודעת כמה צריך.
אני בתחום.
תשובה סטטיסטית זו גם דרך מקובלת.

בכל מקרה אף אחד לא מקפיץ או מטריד אנשים בשביל לאסוף דטה.
יש מספיק data ומספיק גולשים בעולם בשביל כמות דטה אסטרונומית בלי להטריד אותם ללא סיבה.
בתחום איסוף הdata משתמשים תמיד בדטה שנאסף בדרך אגב. יש כמויות של דטה שנאספת תוך כדי פעילות רגילה.

גולש רגיל ללא חסימה לא נתקל בקפצ'ות ללא סיבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני יודעת כמה צריך.
אני בתחום.
תשובה סטטיסטית זו גם דרך מקובלת.

בכל מקרה אף אחד לא מקפיץ או מטריד אנשים סתם ככה.
יש מספיק data ומספיק גולשים בעולם בשביל כמות דטה אסטרונומית בלי להטריד אותם ללא סיבה.

גולש רגיל ללא חסימה לא נתקל בקפצ'ות ללא סיבה.
את מאמינה לי שלא הבנתי מילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני יודעת כמה צריך.
אני בתחום.
תשובה סטטיסטית זו גם דרך מקובלת.

בכל מקרה אף אחד לא מקפיץ או מטריד אנשים סתם ככה.
יש מספיק data ומספיק גולשים בעולם בשביל כמות דטה אסטרונומית בלי להטריד אותם ללא סיבה.

גולש רגיל ללא חסימה לא נתקל בקפצ'ות ללא סיבה.
כלומר?
זה קורה רק לחסומים כמונו...??
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
את מאמינה לי שלא הבנתי מילה?

כן.
אני כתבתי את הדברים למישהי שנשמעה מהתחום.

בכל מקרה במילים פשוטות-
כשאתה גולש באינטרנט אתה משאיר אחריך המון המון מידע.
גוגל יודעת עליך המון המון דברים. וגם כל אתר שאתה מבקר בו.
יש תוכונות שכולם יודעים שהן בנויות על זה כמו "וויז" (משתמש במידע שמופק מכל נסיעה כדי לדעת על עומס נוכחי / מהירות נסיעה ממוצעת בדרך מסויימת. גם אם לא לחצת על שום דיווח באמצע)
בקטנה תוכל לראות את זה דרך הפרסומות ש"משום מה" מתאימות לך אישית.

היתה פעם אישה אמריקאית שעשתה "פרוייקט" של ממש שגוגל לא תדע שהיא בהריון. היא מודה שזו היתה עבודה מטורפת. להזהר משום רישום דיגיטלי כולל הודעת וואטספ תמימה או מייל מהרופא או הזמנת תור באינטרנט. או איזשהו חיפוש קשור בעקיפין. או קנית בגד.
בחודש שמיני למרות כל הזהירות שלה- גוגל הצליחה כנראה לדעת בכל זאת את המידע הזה - היא קיבלה פרסומת מותאמת אישית ...

אין צורך לשגע אותך או לגרום לך לעשות משהו מעצבן/מחשיד כדי לעשות הרבה כסף והרבה התקדמות מהמידע שנאסף ממך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בצורת הסינון המקובלת ובמיוחד בזו המקובלת אצל חרדים - הבקשה שלכם עוברת דרך שרת תיווך באמצע ולכן הרבה פעמים השרת הזה מזוהה כחשוד בהתקפה ומתבקש להוכיח שאתם לא רובוט
זה נכון בנטפרי ונתיב..
אבל ברימון שהם עצמם מספקים את הסינון פחות שייך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
כן.
אני כתבתי את הדברים למישהי שנשמעה מהתחום.

בכל מקרה במילים פשוטות-
כשאתה גולש באינטרנט אתה משאיר אחריך המון המון מידע.
גוגל יודעת עליך המון המון דברים. וגם כל אתר שאתה מבקר בו.
יש תוכונות שכולם יודעים שהן בנויות על זה כמו "וויז" (משתמש במידע שמופק מכל נסיעה כדי לדעת על עומס נוכחי / מהירות נסיעה ממוצעת בדרך מסויימת. גם אם לא לחצת על שום דיווח באמצע)
בקטנה תוכל לראות את זה דרך הפרסומות ש"משום מה" מתאימות לך אישית.

אין צורך לשגע אותך או לגרום לך לעשות משהו מעצבן/מחשיד כדי לעשות הרבה כסף והרבה התקדמות מהמידע שנאסף ממך.
זה אומר שגוגל זיהו את @פאנטה כפילנתרופית יוצאת דופן, וככזאת שפותחת את הלב והארנק לכל דצריך.
לא ככה?
אז למה הבכי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
זה נכון בנטפרי ונתיב..
אבל ברימון שהם עצמם מספקים את הסינון פחות שייך.

אתרוג ורימון הרמטי ומטה עובר דרך שרת יעודי.
חסימות שלא עוברות דרך שרת ייעודי הן כל כך קלות לפריצה . אף פעם אין להן אישור רבני חרדי מוסמך.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה