מידע שימושי גם אתכם גוגל שואל כל פעם אם אתם לא רובוט?

  • הוסף לסימניות
  • #41
זה אומר שגוגל זיהו את @פאנטה כפילנתרופית יוצאת דופן, וככזאת שפותחת את הלב והארנק לכל דצריך.
לא ככה?
אז למה הבכי...
האמת שתרמתי בזמן האחרון יחסית הרבה..
אולי זה קשור:unsure:??
אבל אני תרמתי לארגונים מוכרים, לא לסתם אנשים שאני לא מכירה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
זה אומר שגוגל זיהו את @פאנטה כפילנתרופית יוצאת דופן, וככזאת שפותחת את הלב והארנק לכל דצריך.
לא ככה?
אז למה הבכי...

גוגל לא שולחת מיילים. :)
ום לא מוכרת את כתובות המייל.

דיוג כתובת מייל הוא ענין פשוט מאד.
מספיק שמישהו העביר לכם מייל בתפוצת נאטו - ולא דאג לשים את כל הנמענים כעותק נסתר
והנה רשימה אדירה של מיילים.

מכירים את כל המבצעים - אם תעבירו ל-5 אנשים + עותק לכתובת XXX תכנסו להגרלה?
זו גם דרך יפה להשיג המון כתובות מייל.
אבל גם מיילים של שטויות (מי שיעביר יתגלה אליו בחלום הלילה - מכילים לרוב מאות כתובות מייל.)

ולא - לא יעזור לכם שאתם זהירים מאד - מספיק שהשולח אליכם לא היה זהיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
יש לי חבר שארגן פעם מאצינג'
ומישהו פנה אליו והציע לו לקנות רשימה של 20000 (עשרים אלף)!
כתובות מייל אם התחייבות שלפחות 85% מהכתובות פעילות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
יש לי חבר שארגן פעם מאצינג'
ומישהו פנה אליו והציע לו לקנות רשימה של 20000 (עשרים אלף)!
כתובות מייל אם התחייבות שלפחות 85% מהכתובות פעילות!
כמה אחוז אפקטיביים לעניין תרומות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
גוגל לא שולחת מיילים. :)
ום לא מוכרת את כתובות המייל.

דיוג כתובת מייל הוא ענין פשוט מאד.
מספיק שמישהו העביר לכם מייל בתפוצת נאטו - ולא דאג לשים את כל הנמענים כעותק נסתר
והנה רשימה אדירה של מיילים.

מכירים את כל המבצעים - אם תעבירו ל-5 אנשים + עותק לכתובת XXX תכנסו להגרלה?
זו גם דרך יפה להשיג המון כתובות מייל.
אבל גם מיילים של שטויות (מי שיעביר יתגלה אליו בחלום הלילה - מכילים לרוב מאות כתובות מייל.)

ולא - לא יעזור לכם שאתם זהירים מאד - מספיק שהשולח אליכם לא היה זהיר.
אמת
וגם אם נרשמתם בשביל לקבל איזה הטבה או מתנה , גם מחברות מוכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אמת
וגם אם נרשמתם בשביל לקבל איזה הטבה או מתנה , גם מחברות מוכות

מי שנרשם לקבל הטבה . וגם השאיר בV את הסימון "שלח לי מייל/עדכונים/הטבות".
בכל מקרה כזה ניתן להפסיק בכל רגע את ההודעות על ידי לחיצה על הסרה מרשימת תפוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
וכמה אחוז מקוראי העיתונים תורמים?

יש הבדל.
כשאני קונה עיתון - אני מודעת מראש לכך שהעיתון מוכר שטחי פרסום
ולכן אני אפילו נהנית להציץ בפרסומות למיניהם שנעשתה בהם עבודה טובה או שלא....
בדיוק כמו פרסומת בפרוג או ביו-טיוב או בחדשו.
מכירה של שטח לפרסומת היא ענין ליגיטימי שלא מעורר אנטי.
גם אם לא בהכרח כל הקוראים יתרמו או יקנו. הבאת את עצמך למודעותם באופן חיובי (בתקווה שהפרסומת אכן היתה טובה..)

שליחה למייל היא הטרדה אל רשות הפרט של האדם
כמו גם צינתוק או שיחת טלפון.
לא לחינם זה אסור חוקית.
ומכירת כתובות מייל כמו גם החזקת מאגר שכזה ללא אישור - אינה חוקית ואינה ליגיטימית.

ולכן אצל רוב האנשים היא יוצרת אנטי למי שחדר להם אל רשות הפרט.
וגם אם היא מכניסה את הארגון או העסק למודעות היא מכניסה אותו אל תת המודע עם תגית שלילית .
לפעמים אחר כך אנשים לא יתרמו לארגון הזה או יקנו בעסק הזה גם אם הוא יפרסם בדרך ליגיטימית רק כי משהו שלילי "תקוע" להם בראש ביחד עם שמו. "התניה שלילית" מה שנקרא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לפעמים עוזר לעדכן את כרום.
chrome://settings/help
להעתיק את הקישור לדף החיפוש למעלה.
וניתן לראות כאן מידע
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אור בקצה המנהרה....תודה!
עכשיו רק צריך לחכות שזה באמת יסתדר...
שזה שטויות, ממש בקטנה...
שירות לקוחות מהיר הוא באמת לא הצד החזק שלהם...
אבל מכיון שזאת בעיה שבשבועות האחרונים מתלוננים עליה כמעט כל משתמשי אתרוג ורימון אפשר לקוות שיעשו משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
תקשיבו אני משתגעת מזה
יש לי אינטרנט רימון
והוא לא נותן לי להיכנס כמעט לכלום ושואל שאלות אין סופיות
רק פרוג וגימייל הוא נותן לי.
מה מה עושים??????????????????????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
פעם כתבו כאן על תוסף שממלא את הטופס "אני לא רובוט" לבד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לפעמים עוזר לעדכן את כרום.
chrome://settings/help
להעתיק את הקישור לדף החיפוש למעלה.
וניתן לראות כאן מידע
תודה, נראה שעזר לי עדכון כרום
(אתרוג)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
עכשיו יותר טוב
רק לעדכן שאני לא רובוןט
בלי להבחן כל פעם מחדש
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
יד 2 כל הזמן בודק שאני לא רובוט!!!
2.PNG

ועכשיו הוא כבר לא נותן להכנס (כי אולי אני באמת רובוט!?)
‏‏לכידה.PNG
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
לא עוזר לעדכן
מעניין שאת פרוג הוא פותח בלי בעיות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני מתחיל לחשוב שאולי הרובוטים פתחו את האשכול הזה.....:D:D
(כמובן בצחוק...):D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
גם אצלי הבעיה הזאת..
חשבתי שהוא עלה עלי שאני רובוט מצד סבתא רבה שלי..
אבל אני רואה שזה כללי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה