כללי גם אתם חושבים שלגרפיקאים אסור לעבוד עם מקורבים..

  • הוסף לסימניות
  • #1
ולא מדובר בעבודת התנדבות,
אלא בעבודה ששכרה בצידה,
רק שלא מצליחים לסיים אותה.......
בעקבות ריבוי הסקיצות והשינויים...
כי כשקרובים (משפחה, חברים) אז לא חוששים לבקש עוד ועוד... תיקונים והערות ושינויים
ואין את האי נעימות שיש כשעובדים עם מישהוא חיצוני ולא מוכר...

עייפתי
נלאתי......
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה ידוע, שמשפחה לא עובדת עם משפחה
מכל הסיבות שבעולם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכון, לא קל לסיים בשלב שבו זה לא משתלם
אבל:
א. יש לכל עבודה סוף (כשהיא מושלמת)
ב. מבקשים תשלום הוגן ומשקיעים את הנשמה
והרבה פעמים דוקא הקרובים ישמחו לתת לבן משפחה הזדמנות להתפרנס בריוח
כמובן אם מדובר בקרובים שהם באמת קרובים ללב והכל הדדי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ולענין הקוגל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י לימדי;1024742:
זה ידוע, שמשפחה לא עובדת עם משפחה
מכל הסיבות שבעולם...

ידוע גם ידוע,
אך מה לעשות שמתחננים אליהם לנסות אצל גרפיקאים אחרים...
אבל הם רוצים רק אותך... כי העבודות שלך הכי....

נכתב ע"י שושי כהן;1024744:
נכון, לא קל לסיים בשלב שבו זה לא משתלם
אבל:
א. יש לכל עבודה סוף (כשהיא מושלמת)
ב. מבקשים תשלום הוגן ומשקיעים את הנשמה
והרבה פעמים דוקא הקרובים ישמחו לתת לבן משפחה הזדמנות להתפרנס בריוח
כמובן אם מדובר בקרובים שהם באמת קרובים ללב והכל הדדי :)

אכן,
בסוף של אחרי הסוף מגיעים לשעת האפס ואז סוגרים ושולחים להדפסה בדקה ה-99 פסיק 9,
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ואז נוסעים לנופש כדי להתאושש מהלחץ כי כל המשפחה היסטרית שהעבודה תצא הכי מושלמת ומתקשרים כל שעה לשאול "מה קורה?!"...

את הנכונות לעבוד ברגע האחרון, זה מה שהם קבלו ממך כקרובת משפחה
אולי בפעם אחרת הם יזמינו אותך להתארח אפילו שנזכרת ברגע שאחרי האחרון ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שמעתי סיפור על רב קהילה ידועה שהזמין אצל אחותו עיצוב פנים לדירתו.
ובסוף העבודה היא אומרת לו שבגלל שהוא אחיה היא מורידה לו 100 דולר מהמחיר.
אז הוא ענה לה, "זאת אומרת שאחוות אחים שווה מאה דולר, אז מי אמר מי מוותר למי, אני רוצה להוסיף לך מאה דולר על התשלום הרגיל!".
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני חושב שאין אפשרות להגדיר את זה כ"כ
אבל אני חושב שאפשר להריח את זה לפני העבודה מה בערך הולך להיות פה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני יודעת שזה לא פופולרי כאן הדעה שלי, אבל מנסיון, עבדנו (אני עם שותפה מקסימה) פעמים רבות מאד עם אחותה (של השותפה) ופשוט היה חויה!!! לא הרגשנו ניצול לשניה, הפוך- היה משהו כיף בהכרות המוקדמת, בזה שהלכנו עם אותו ראש, וב"ה בתוצאות מדהימית. בכנות- אני מרגישה שדווקא איתה (ויוצא לנו לעבוד הרבה איתה מתוקף הנסיבות) העבודות יוצאות ליגה. יש גם כאלה דברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תודה לכל המגיבים,

אך אין לי כלל בעיה עם התשלום, להיפך כמו שאמרו כאן הם משלמים
בנדיבות רבה ומפרגנים בהחלט,

אך תהליך העבודה מייאש, ומורט עצבים עם אין ספור שינויים...,
עד שבא לך רק להעיף את ה"דבר" הזה מעיניך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני לא חושבת כך. אני יודעת כך.
ולמרות זאת קשה לי לסרב למשפחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל לי בכלל נשמע מוזר לקחת כסף ממשפחה (קרובה).
אצלינו יש מנטליות והנהגה בין האחים שאם חסר למישהו 1000 שקל למשהו חשוב השני נותן לו והייתי גם בצד המקבלים, אז לקחת לאחותי הרווקה כסף כשהיא צריכה פרסומת לגבות שהיא מעצבת? אם האחות הזאת היתה לוקחת לי כסף על הבייביסיטרים שהיא עושה לי הייתי מתרוששת.
כשהמצב הוא ככה אז גם לא מגיעים למצב שמתואר כאן שצריך לעבוד יותר קשה כי זה משפחה ומצפים ממך, אף אחד אצלינו לא מצפה ממני כלום כשאני יכולה אני עושה מחווה וחסד ואז כל מה שאוציא יהיה מדהים בעיניהם (אני גם עושה מהלב) וכשאני לא יכולה אני אומרת פשוט שאני לא יכולה וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י השקעה;1025305:
זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל לי בכלל נשמע מוזר לקחת כסף ממשפחה (קרובה).
אצלינו יש מנטליות והנהגה בין האחים שאם חסר למישהו 1000 שקל למשהו חשוב השני נותן לו והייתי גם בצד המקבלים, אז לקחת לאחותי הרווקה כסף כשהיא צריכה פרסומת לגבות שהיא מעצבת? אם האחות הזאת היתה לוקחת לי כסף על הבייביסיטרים שהיא עושה לי הייתי מתרוששת.
כשהמצב הוא ככה אז גם לא מגיעים למצב שמתואר כאן שצריך לעבוד יותר קשה כי זה משפחה ומצפים ממך, אף אחד אצלינו לא מצפה ממני כלום כשאני יכולה אני עושה מחווה וחסד ואז כל מה שאוציא יהיה מדהים בעיניהם (אני גם עושה מהלב) וכשאני לא יכולה אני אומרת פשוט שאני לא יכולה וזהו.

לא דובר על מחוות ועבודות קטנות!

מדובר על עריכות של ספרים, חוברות, פרוייקטים וכדו'...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה