גם אתם עייפתם ממלחמת ההתשה עם הדרגות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הגענו לפברואר, וכמו שנה שעברה ולפני שנתיים ולפני שלוש... גם עכשיו עדיין לא זכיתי לדרגה.
תגידו, יש מישהו שאושרה לה דרגה ככה בפעם אחת, או שאצל כולם זו מלחמת התשה?
חותמת גומי! לא כזו אחרת, למה אין סיכום שעות על הפירוט המפורט? שוב אישור תצהיר, שוב אישור כזה, שוב חותמת גומי ועכשיו, וואלה לא ראינו תלוש של חודש אהההמממ... הכל כבר נשלח אז מה עכשיו?
קרניים צמחו לי! :mad::mad::mad::mad:

אם כך זה אצל כולם למה אנחנו שותקים על הבירוקטריה המיותרת הזו??
יש לי דברים אחרים לעשות בחיים, באמת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
סיוט סיוט סיוט
וב"ה נגמר
הפעם האחרונה הייתה שאחרי שכבר אישרו לנו דרגה, ביטלו אותה וטענו שמסמך מסוים בעייתי.
דיברנו עם המוקד, חיכינו 40 דקות לבירורים של המוקדנית, שחזרה אלינו ואמרה שהם כל הזמן מנסים להבין מה הבעיה במסמך אך לשווא...
מרחו אותנו עוד חודש וסוף כל סוף זכינו בדרגה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הבעיה הקשה היא אצל עצמאיות,
הם באמת מוציאים מהדעת!

אתן, אכן, עצמאיות?

אני שכירה, וקבלתי דרגה תוך יום! ב"ה, ב"ה, ב"ה !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דווקא לדעתי השירות היום טוב עשרת מונים לעומת מה שהיה לפני כ-5 שנים
דבר ראשון שעונים לך בכלל בטלפון...
אם שולחים את כל המסמכים לפי כל ההוראות בדר"כ מקבלים דרגה תוך שבועיים
(לדו' שיהיה מצוין בתלוש את מס' השעות המדויק לחודש וכן באישור כולל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
דווקא אצלי לא היה בכלל סיוט,
כמה פעמים לעדכן מסמכים וזהו, קיבלתי כבר לפני כמה חודשים דרגה 3,
הבעיה אצלינו היתה שעכיו אחרי ששלחתי את השומת מס, העלו לי לדרגה 8!
ולמה?
קיבלתי חופשת לידה ב-2014 על לידה שהיתה בתחילת 2013+ חופשת לידה שהיתה בסוף ה-2014=שומת מס גבוהה,
יצא לנו שהרווחנו לנפש מעל 4 אלף,
הסברנו לנציגה שזה לא סכום שהרווחנו ב-2014, זה שביטוח לאומי מרח אותנו כל כך הרבה זמן ולכן זה נרשם בשומת מס הזאת, לא אומרת שאנחנו צריכים להפסיד דרגה,
היא אומרת שאין לה למי להעביר אותנו, אנחנו ננסה לשלוח פקס עם חותמת של עו"ד ורואה חשבון, מקווים שזה יעזור,
אנחנו משלמים עכשיו עוד 800 שקל לחודש רטרו מתחילת שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני עצמאית ובשלוש שנים האחרונות קיבלתי דרגה מקסימום תוך שבוע.
צריך לעבור על ההוראות לראות בדיוק מה הם מבקשים.. לשלוח את כל המסמכים ואין שום עיכובים.
וכן לא כדאי לחכות עם משלוח הטפסים..
עוד בחופש כדאי לשלוח אותם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני כבר בתוך הענין של הדרגות 3 שנים ואף פעם לא הייתה לי בעיה ב"ה
אני שולחת הכל דרך האתר שלהם מסודר מתוקתק מה שהם רוצים.
וזה מסודר תוך כמה שבועות לא זוכרת מדויק.
לפעמים חסר להם משהו אבל לא משהו מיוחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
רציני? יש כאלו שאשרו להם דרגה מיד?
אני בהלם!
כי אני שלחתי הכל הכל הכל הכל מתוקתק בול לפי הדרישות.
והם פשוט מורחים אותי. סיוט

דיברתי עם המזכירה של המעון, היא אמרה לי שהשנה הם עברו כל גבול, ולכן היא נתנה להורים לבד לטפל בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלי עבר מאד מהיר ויעיל. שלחתי מסמיכים ולאחר יום - יומיים (נראה לי, גג שבוע!!) קיבלתי דרגה - עוד לפני תחילת השנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם לי לא היתה בעיה. פעם (לפני 3 שנים) שלחתי בלילה וב- 9:00 בבקר היתה לי דרגה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כשאני שלחתי למעון
הייתי מסדרת את הדרגה ברגע הראשון שאפשר ביולי אוגוסט
וממש מקבלים דרגה ציק צ'ק
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
קיבלתי דרגה לאחר חודשיים.
חברה שכירה, עדיין מדשדשת בבוץ. היא ממש תתנחם לשמוע שיש לה חברות לצרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם ממני ביקשו טופס כזה ואחר ושוב ושוב

אבל אני חושבת שהשירות שלהם סביר פלוס. אחרי שביקשו ממני טופס קבלה למעון בפעם הרביעית אמרתי לנציג שהתקשר (מיוזמתו, הוא פנה אלי) שהעליתי לאתר כבר הרבה פעמים ואני לא יודעת מה הם רוצים. הוא בקש ממני להמתין רגע ושב אלי שמח ונרגש שאושרה לי הדרגה.
אני יותר מוטרדת מהדרישות שנהיות קפדניות מיום ליום ומכך שהמפץ הגדול של סנכרון הנתונים בין משרדי הממשלה קרב ובא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה