גם לכם אין שלוש ידיים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
גם אתם/אתן הולכים עם עגלה בגשם ומחפשים נואשות יד שלישית שתחזיק את המטריה?
בשבילכם ובשביל חבר שייצר בחו"ל וייבא לארץ אני מפרסם את המוצר שתמונתו מצורפת.
כפי שעיניכם תחזינה, מדובר במתקן חזק מברזל מעוצב שמתחבר בקלות לכל סוגי העגלות, מתאים לכל סוגי המטריות, מתכוונן בדיוק לזווית שתרצו, מתגבה בדיוק לגובה שתחפצו ומתקפל בקלות לאכסון עד הסערה הבאה.
עכשיו לעת פרוץ עונת הגשמים הסוערת נפתח מוקד ח"פ לממכר המוצר במחיר מוזל כולל משלוח.

הביטו, התקשרו, השאירו הודעה והמוצר בדרך אליכם.
 

קבצים מצורפים

  • מתקן למטריה-עגלה.PNG
    KB 563.4 · צפיות: 45
  • הוסף לסימניות
  • #2
הרוח מתחשבת גם

מענין אותי מה יקרה ברוח לאן המטריה תיפול קדימה או אחורה משהו יודע מכיר ניסה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י שירה בנט;1406501:
מענין אותי מה יקרה ברוח לאן המטריה תיפול קדימה או אחורה משהו יודע מכיר ניסה?

איך תיפול?
מדובר במוצר מסיבי (ברזל, לא פלסטיק סיני)
וניתן להטות לזווית הרצויה מבחינת הרוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני צריכה לעגלת תאומים מקלרן.מתאים.גם לרוחות של אשדוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י שירה בנט;1406515:
אני צריכה לעגלת תאומים מקלרן.מתאים.גם לרוחות של אשדוד

מתאים לכל סוגי העגלות, יחיד ותאומים.
מבחינת הרוחות, תלוי במטריה שלכם.
המתקן מחזיק ברוח מצויה ובשאינה מצויה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לכל החברים ב'פרוג'
דיברתי עכשיו עם ידידי שייצר והביא את המתקן לארץ ועניינתי אותו לערוך מבצע לחברים כאן מעבר למבצע שייצא עכשיו לכלל הציבור והוא הסכים.

אז כך:
כשתתגבש כאן קבוצה של 20 שמעוניינות לקנות את המוצר (49 ₪ בלבד),
נקיים הגרלה ואחת מהמזמינות תקבל את המוצר בחינם לביתה.

מי שמעוניינת להצטרף תכתוב כאן ובהמשך ייצרו איתה קשר באישי לגבי התשלום ומסירת הכתובת.
כשיצטברו 20 מזמינות, נערוך מיד הגרלה ונפרסם כאן את שם מהזוכה.

נ.ב. מאד מתאים למתנה.

מי איתנו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני מעוניינת, תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני מעוניינת

נא לעדכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מעוניינת, אבל אל תפנו אלי באישי אלא במייל שמופיע בחתימה שלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ראיתי פרסום באחד העיתונים, אולי בבית שלנו והמחיר היה גם 49 ש"ח
אז מה המיוחד לחברי פרוג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י בני ברקית;1406632:
ראיתי פרסום באחד העיתונים, אולי בבית שלנו והמחיר היה גם 49 ש"ח
אז מה המיוחד לחברי פרוג?

פורסם ב'הבית שלנו',
עכשיו יש מחיר מבצע בכללי של 49 ש"ח
לחברי 'פרוג' קיבלתי צ'יפור להגרלה בין הרוכשים מכאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני מתעניינת רציני. יחד עם זאת, אשמח לראות את המתקן בפעולה. איפה אפשר להתרשם בבני ברק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זה רעיון נחמד אבל כשיש רוח אי אפשר להסתדר בלי להחזיק את המטריה
מטריות מתעוותות ברוח, ה'שפיצים' עלולים להכנס לעיניים, המטריה נוטה לצד
ומה שגרוע מכל -המטריה משמשת כמפרש המושך את העגלה עם התינוק לכביש, ה' ישמור ויציל.
אם טעיתי אני מבקש מאוד מאוד מחילה מהיצרן
אין לי שום כוונות אישיות
רק להזהיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י 3012;1406665:
אני מתעניינת רציני. יחד עם זאת, אשמח לראות את המתקן בפעולה. איפה אפשר להתרשם בבני ברק?

לע"ע אין את זה בחנויות.
אני ראיתי את זה בעייני ומיששתי בידי
זה נראה בדיוק כמו בתמונה וחזק מאד מאד.
את איתנו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י מנחם מלוין;1406671:
זה רעיון נחמד אבל כשיש רוח אי אפשר להסתדר בלי להחזיק את המטריה
מטריות מתעוותות ברוח, ה'שפיצים' עלולים להכנס לעיניים, המטריה נוטה לצד
ומה שגרוע מכל -המטריה משמשת כמפרש המושך את העגלה עם התינוק לכביש, ה' ישמור ויציל.
אם טעיתי אני מבקש מאוד מאוד מחילה מהיצרן
אין לי שום כוונות אישיות
רק להזהיר.

מנחם,
מתברר שאפשר להסתדר בלי להחזיק את המטריה.
אכן, מטריות מתעוותות ברוח ולכן בודקים טוב לפני שקונים מטריה, שתהיה מטריה חזקה לאורך זמן.
ולגבי 'המפרש', בשלבי התכנון של המוצר, שמו דגש על העניין שהערת. וביצור הסופי יוצר המוצר באופן שמתכוונן בקלות לכל זווית רצויה, ממילא ניתן מיד לכוון לכיוון הרוח.
נכון, כשיש 'רוח משתוללת' אזי לא מספיק לכוון פעם אחת ודי אלא צריך לכוון מידי פעם את זווית המטריה. עדיין עדיף עשרת מונים מלהחזיק ביד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מצטרפת לרכישה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה