התייעצות גם לכם הודיעו שאין צהרון בחנוכה?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אצלינו ביומיים הראשונים יש צהרון עד 3 ורבע ואח"כ חופש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
בערים חילוניות יש צהרונים רגיל.
בערים חילוניות כמו אצלנו למשל נתנו לגננת את האופציה האם לעשות קיטנה (ב50 שח) או לא, ויש גננות חילוניות שהחליטו שלא, אז לא כל הגנים החילוניים בכלל יש קייטנה בשעות הבוקר.
אז לא צריך לפתח רגשי נחיתות רק בגלל היותנו חרדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בערים חילוניות יש צהרונים רגיל.
בכלל לא בכל הערים החילוניות יש צהרונים כרגיל
כמה נשים לא דתיות ממקומות שונים שאני עובדת איתן שיתפו אותי בתסכול של מה עושים בחנוכה שאין צהרונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בערים חילוניות כמו אצלנו למשל נתנו לגננת את האופציה האם לעשות קיטנה (ב50 שח) או לא, ויש גננות חילוניות שהחליטו שלא, אז לא כל הגנים החילוניים בכלל יש קייטנה בשעות הבוקר.
אז לא צריך לפתח רגשי נחיתות רק בגלל היותנו חרדים

בכלל לא בכל הערים החילוניות יש צהרונים כרגיל
כמה נשים לא דתיות ממקומות שונים שאני עובדת איתן שיתפו אותי בתסכול של מה עושים בחנוכה שאין צהרונים.
סליחה
חברות בעבודה אמרו שלהם יש
ואני היחידה בלי סידור לילד (ככה שיש פחות התחשבות )
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #28
בערים חילוניות משלמים כל השנה מחיר מלא על צהרונים ובימי חופשה זה כולל צהרון מלא
זה לא קשור
הסבסוד תלוי במצב הסוציו אקונומי של העיר, הגנים/מוסדות מקבלים בכל מקום את אותו סכום, רק החלוקה בין ההורים לעיריה/ממשלה משתנה.
ויש מקומות שמשלמים מחיר מלא ויש חופש בחנוכה ויש מקומות שמשלמים את המינימום ואין חופש בחנוכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גן עירייה אמור להיות חינמי ואנחנו עוד משלמים לחיידר !
חיידר זה לא גן עיריה... גם גני עמותה זה לא גני עירייה. לא הבנתי איפה הבעיה. בכל מקום בעולם מי שבוחר בחינוך פרטי ולא רשמי לא זכאי לכל ההטבות של החינוך הרשמי
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
חיידר זה לא גן עיריה... גם גני עמותה זה לא גני עירייה. לא הבנתי איפה הבעיה. בכל מקום בעולם מי שבוחר בחינוך פרטי ולא רשמי לא זכאי לכל ההטבות של החינוך הרשמי
יש גני עירייה שמשויכים לחיידר והחיידר מקבל את התקצוב של הגן עירייה ולוקח עוד תשלום מההורים לכאורה בשביל להוזיל את התשלומים בשנים הבאות. (לא בדקתי אם זה אמת מוזיל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
חיידר זה לא גן עיריה... גם גני עמותה זה לא גני עירייה. לא הבנתי איפה הבעיה. בכל מקום בעולם מי שבוחר בחינוך פרטי ולא רשמי לא זכאי לכל ההטבות של החינוך הרשמי
אם משלמים רגיל בחודש כסלו לצהרון אין סיבה שיסיימו מוקדם
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם משלמים רגיל בחודש כסלו לצהרון אין סיבה שיסיימו מוקדם
התשלום כולל את החופשים מראש, זה לא חופש שהחליטו עליו פתאום.
(גם ניסן משלמים רגיל למרות שזה יותר ימי חופשה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
כל תשלום חודשי כולל גם תשלום על זמני חופשות.
בכל מקרה רוב החיידרים הפרטיים שאני מכירה לא מתוקצבים מהעירייה, גם לא גני הילדים. הם בבעלות של העמותה ולא של הרשות המקומית. לפחות בבני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
התשלום כולל את החופשים מראש, זה לא חופש שהחליטו עליו פתאום.
(גם ניסן משלמים רגיל למרות שזה יותר ימי חופשה)
אז אני שואלת מה ההבדל בין הצהרונים בחינוך הכללי לבין החינוך החרדי?
זה דרך העירייה לא קשור למשרד החינוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אז אני שואלת מה ההבדל בין הצהרונים בחינוך הכללי לבין החינוך החרדי?
זה דרך העירייה לא קשור למשרד החינוך
אני לא יודעת מה משפיע על ההבדל אבל זה לא קשור לחרדי וכללי, מכירה חרדי שלומדים בחנוכה וכללי שלא לומדים בחנוכה
יכול להיות שזה קשור למפעילים, לא בדקתי את הנושא לעומק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
גם בגנים מתוקצבים יש לוח חופשות שונה בין החילוני לחרדי. ולא כל הצהרונים דרך העירייה. חלק דרך מפעילים אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לכל אחד יש את הרגע שהוא מפנים, שמערכת החינוך לא נועדה לשמש בייביסיטר לתעסוקת הורים.
בתחילה כל יום חופש הוא הלם, במיוחד אחרי המעונות שכידוע רוב השנה עובדים.
לגלות פתאום שאין גן בל"ג בעומר / פורים או שושן פורים וכדו' זה הלם קל.
תכלס, למערכת החינו יש לוח חופשות רשמי למגזר החרדי. בימים בהם יש קיטנה (קרי: חנוכה / ערב פסח / סוף השנה) אין בהם צהרוני אלא אם הרשת החליטה להפעיל באופן פרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אותי מעצבן דבר אחר.
השנה בבתי הספר לקחו יום חופשה - יום שלם.. (לא זוכרת אם זה היה בחופש, או באזור החגים) וכמובן אמרו שישלימו במהלך השנה..
מתי משלימים??? יום שישי השבוע - של חנוכה.. 3 שעות!!
זה נגיד ממש מעצבן אותי.
זה מרגיש לי ניצול. לקחו יום שיכל לעזור לכל אמא שיהיה בו לימודים
ומחזירים אותו ביום שכמעט לאף הורה לא מפריע שהילד יהיה בבית ועוד יום מקוצר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
  • הוסף לסימניות
  • #40
לכל אחד יש את הרגע שהוא מפנים, שמערכת החינוך לא נועדה לשמש בייביסיטר לתעסוקת הורים
מערכת החינוך היא מערכת שמשולמת מכיס הציבור, אילו לציבור העובד היה אפשרות אמיתית לסגור הסכם ישירות עם מערכות החינוך ולא פקידים שגם הם עובדי מערכת ציבורית הזוכים לחופשות גדולות מהקיימות בשוק העבודה הרחב סביר להניח שהיו הסכמים אחרים לגבי פעילות המערכת, בעיקר לגבי החופש הארוך בקיץ. בכל מקרה המצב כיום עם הצהרונים והקיטנות טוב בהרבה מהמצב בשנים עברו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה