עזרה גם לכם יש פעמון אלחוטי שמצלצל כל הזמן?

  • הוסף לסימניות
  • #3
הסיטואציה מצחיקה שפתאום באמצע הלילה הפעמון מצלצל
האמת שגם לי יש כזה ואף פעם הוא לא זייף
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לפעמים גם ב 1 בלילה :confused:
כבר הפסקנו לגשת לדלת :confused::confused:

אני מבינה שזה משהו בויבראציות והדיגיטיזציה וזה מעצבןןן מאוד
מה עושים??
אני סתם הייתי שמחה לדעת מה זה ויבראציות ודיגיטציה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לפעמים גם ב 1 בלילה :confused:
כבר הפסקנו לגשת לדלת :confused::confused:

אני מבינה שזה משהו בויבראציות והדיגיטיזציה וזה מעצבןןן מאוד
מה עושים??
יש דברים 'נסתרים' שלא נוכל להבין בהם, לולא שנלמד לעומק את הנושא (והכוונה בעומק - לא בגוגל, כי אם במכללה ללימודי רדיו ותדרי אנרגיות באוויר).
לדוגמה, אני זוכר שאלה בפורום תוכנה חומרה ורשתות לפני כמה שנים, על אדם שהתקינו לו במשרד זמזמם לפתיחת הדלת, וכל פעם שהוא היה לוחץ על כפתור הפתיחה - המקלדת והעכבר האלחוטיים היו מפסיקים לעבוד לו, עד לניתוק וחיבור מחדש למחשב. [נכתב מהזיכרון, מקווה שלא ערבבתי פה את הפרטים].
למיטב ידיעתי, לא נמצא פתרון לבעיה שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש דברים 'נסתרים' שלא נוכל להבין בהם, לולא שנלמד לעומק את הנושא (והכוונה בעומק - לא בגוגל, כי אם במכללה ללימודי רדיו ותדרי אנרגיות באוויר).
לדוגמה, אני זוכר שאלה בפורום תוכנה חומרה ורשתות לפני כמה שנים, על אדם שהתקינו לו במשרד זמזמם לפתיחת הדלת, וכל פעם שהוא היה לוחץ על כפתור הפתיחה - המקלדת והעכבר האלחוטיים היו מפסיקים לעבוד לו, עד לניתוק וחיבור מחדש למחשב. [נכתב מהזיכרון, מקווה שלא ערבבתי פה את הפרטים].
למיטב ידיעתי, לא נמצא פתרון לבעיה שלו.
כלומר לגשת ולקנות פעמון נורמלי כמו שהיה לאבותינו במצרים.
זה מה שנעשה כנראה.

אני עובדת מהבית, אחת לשעה בערך צלצול בפעמון. אני אפילו לא ניגשת לדלת.
:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ואגב זה מזכיר לי את הידיעה המחלחלת על משפחת הזוג הנעדרים באסון במיאמי
שקיבלו כבר 20 שיחות מהטלפון הקווי של הסבא והסבתא הנעדרים :eek:
שם אפילו אין דיגיטציה או ויבראציות, הכל קרס אין במה לתלות את זה :(
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #8
UP
אולי בכ"ז מישהו יודע מה אפשר לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אני אשמח לפתרון.
מעניין אם זו אותה חברה...
אנחנו מתעלמים מצלצול הפעמון
וניגשים לדלת רק אם הצלצול מלווה בדפיקות בהנחה שרוב בני האדם קודם נוקשים על הדלת ואז מצלצלים.
אבל זה אכן מטרד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם אצלי זה ככה
גיליתי שכשהמזגן עובד בסלון, משהו בלוח חשמל משדר לפעמון לצלצל אחת לכמה זמן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
גם אצלי זה ככה
גיליתי שכשהמזגן עובד בסלון, משהו בלוח חשמל משדר לפעמון לצלצל אחת לכמה זמן...
ניסיתי לעקוב כדי לראות מה הטריגר, לא ממש הצלחתי. הוא מצלצל בלי קשר.
הנה למשל היום הוא ממש נשמה טובה ולא מצלצל בכלל למרות שכל המזגנים והתנורים והכיריים והמחשבים פתוחים ועובדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה הפעמון
מעניין אם אצלכם גם כזה
 

קבצים מצורפים

  • 16252315027256191911192538698157.jpg
    16252315027256191911192538698157.jpg
    KB 638.1 · צפיות: 62
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם אצלי יש את הבעיה הזו.
והמקור לזה פשוט.
יש בבניין אפילו בהפרש של כמה קומות עוד מישהו עם המנגנון הזה וכיון שהוא אלחוטי זה מצלצל בשתי המקומות.
אני דברתי עם החברה והדריך אותי טכנאי שם איך לעדכן שלא יצלצל, כרגע לא בזכרון איך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

למה כדאי לכם להוציא לאור ספר בכוחות עצמכם
(או להגשים את עצמכם באופן כלשהו, בלי לחכות לפידבק או לתוצאה).

לאחר מסע ארוך של רצון להגשים את עצמי במהלכו חלק מספריי הגיעו לחנויות וחלק לא הגיעו לציבור הקוראים.

אני רוצה לשתף אתכם בסיכום המסע ועידוד לעשות את זה, למרות שאין תמיד תוצאות חיוביות.

למה כדאי לכם להגשים את עצמכם?

1. מהגשמה לא תמיד מקבלים כסף, גם זמרים לא תמיד מרוויחים ואפילו סופרים גדולים כמעט ולא מרוויחים.

הגשמה היא שכר לנשמה. כסף זה מאת ה'.

יכול אדם לעבוד כל חייו ולחסוך ואיזו השקעה כושלת לוקחת לו הכל, ויכול אדם להיות בלי ממון ולזכות לברכת ה'.

2. אם מהגשמה לא מקבלים כסף, אפשר להשתדל להגשים את עצמי בלי הרבה הוצאות, אלא באופן מותאם לתקציב מוגדר. יש בעלי מקצוע לא יקרים, מתאים למי שמקים עסק בלי רווח מובטח.

3. לא להתחשבן במחשבות סביב הוצאות או הכנסות אלא להבין שכל דבר עולה כסף, השאלה במה באמת חשוב להשקיע במידה ויש אפשרות כלכלית ומה ניתן להשיג בלי תשלום או בהוצאות מועטות.

4. להשתדל לאהוב ולהעריך מאוד את מה שאתם עושים.

5. להחזיר את עצמכם למרכז כל הזמן, לא לגלוש לשוליים.

שוליים זה קיצוניות, מרכז זה יציבות.

6. הגשמה עצמית אין פירושה הצלחה, אלא נכונות להשתדל לעשות דבר מה שמתאים לכישורים שקיבלתי, זו אפילו רק נכונות לחפש מה מתאים לי לעשות למען עצמי ולמען הכלל.

7. לפעמים אנשים לא משתדלים להגשים את עצמם כי גדלנו לתוך תפיסת עולם של "הכל או לא כלום", פרפקציוניזם - שזה אומר מחשבה שצריך להיות הצלחה מסחררת, הכרה ופידבק מהעולם ועוד... ואם אין אז שוקעים בחוסר עשייה בכלל. בעוד שבעצם יש הרבה גוונים בסקאלה של הצלחה, וכל דבר קטן יכול להיחשב הצלחה.

כי היהדות מציגה כל התקדמות קטנה כמשהו בעל ערך או אפילו רק רצון טוב בתור ערך. - כמו המילים בשיר של ביני לנדאו: "הלא כל דמעה וכל דיבור נחשב, כל זכויותיך שמורות אל בין גנזי המלך." כל מאמץ קטן נחשב, זו תפיסה יהודית אמיתית שיכולה לעודד את כל מי שרוצה להגשים את עצמו הכי טוב שרק אפשר.

לסיכום:

צריך להודות על הכל, ותמיד להשתדל בנתונים שיש בידינו, ולא לחשוב שיש כשלון כי כל עוד האדם מסכים לעצמו לעשות משהו חיובי - זו הצלחה וזה נצחון.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה