- הוסף לסימניות
- #1
התייעצתי פה לפני כמה חודשים על גמילה בלילה.
מדובר בילדה בת 4. כבר חצי שנה בלי טיטול בלילה.
כתבו לי אז תגובות שחבל שלא גמלתי הכל יחד, אבל זה לא הנושא עכשיו.
הנושא הוא כזה:
היא כמעט כל לילה מרטיבה.
הולכת לישון בסביבות 7-8, הולכת לפני כן לשירותים, שותה מעט לפני השינה ולא מוותרת על זה, ואני לוקחת אותה 3 פעמים לשירותים עד שאני הולכת לישון. לפעמים אני מפספסת בכמה דקות את "שעת" הלקיחה, והיא מרטיבה. לפעמים קורה שהיא מתיישבת מתוך שינה, ובוכה ומרטיבה, וכשאני שומעת אותה זה מאוחר מידי. היא עדין לא שולטת. אבל את הטיטול לא מחזירים.
אילו עיצות יכולות להיות טובות כאן? מתי נראה לכם שהיא תקום בשביל זה?
מדובר בילדה בת 4. כבר חצי שנה בלי טיטול בלילה.
כתבו לי אז תגובות שחבל שלא גמלתי הכל יחד, אבל זה לא הנושא עכשיו.
הנושא הוא כזה:
היא כמעט כל לילה מרטיבה.
הולכת לישון בסביבות 7-8, הולכת לפני כן לשירותים, שותה מעט לפני השינה ולא מוותרת על זה, ואני לוקחת אותה 3 פעמים לשירותים עד שאני הולכת לישון. לפעמים אני מפספסת בכמה דקות את "שעת" הלקיחה, והיא מרטיבה. לפעמים קורה שהיא מתיישבת מתוך שינה, ובוכה ומרטיבה, וכשאני שומעת אותה זה מאוחר מידי. היא עדין לא שולטת. אבל את הטיטול לא מחזירים.
אילו עיצות יכולות להיות טובות כאן? מתי נראה לכם שהיא תקום בשביל זה?
הנושאים החמים