כללי גמ"ח לעיצוב

  • פותח הנושא dem
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
הי כולם, מה אתם אומרים על הרעיון...?
אני בחופשת לידה עכשיו ולמרות שזה לא המקצוע העיקרי שלי ...
אלא תחביב שהשקעתי ולמדתי אותו, (ובא לי להתמקצע)
אשמח לעצב לכם מה שתרצו : הזמנה, כרטיס ביקור, ועוד
ב ח י נ ם עם עדיפות גדולה לכאלה שיש להם צורך בכך
-לא מתחייבת להיענות!-
באופן זמני בלבד.
ערב טוב ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
וואלה!!רעיון גדול!!
אממ למען האמת אני קצת חוששת במקומך למטר טלפונים שאת הולכת לקבל..
אבל בכל אופן המון מזל-טוב,ובהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה על העידוד...
ואל תדאגי חשבתי על זה ואני לא נותנת לא את המייל ולא את הטלפון ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לדעתי, את תצטערי על זה ובגדול
הרעיון יפה וכל הכבוד על היוזמה
אבל כשמביאים לאנשים משהו כזה בחינם הם יודעים לנצל את זה יותר מידי טוב
זה לא שיגידו לך תעשי כרטיס. את תעצבי משהו והם יגידו מקסים תודה רבה
זה הולך בערך ככה:
"רק תזיזי את עול מילימטר למעלה"
"רק תגזרי את התמונה ותוסיפי פרח אדום ותמחקי את היד של הסבא ותבהירי קצת ותשכפלי בשמונה ותכתבי שם שונה על כל כרטיס............................"
וכו וכו וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם כבר גמ"ח אז תציעי את עצמך למוסדות תורה וחסד, ארגונים, גמחים וכד' בלבד.
הם באמת צריכים לחסד הזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י אדל;1083438:
לדעתי, את תצטערי על זה ובגדול
הרעיון יפה וכל הכבוד על היוזמה
אבל כשמביאים לאנשים משהו כזה בחינם הם יודעים לנצל את זה יותר מידי טוב
זה לא שיגידו לך תעשי כרטיס. את תעצבי משהו והם יגידו מקסים תודה רבה
זה הולך בערך ככה:
"רק תזיזי את עול מילימטר למעלה"
"רק תגזרי את התמונה ותוסיפי פרח אדום ותמחקי את היד של הסבא ותבהירי קצת ותשכפלי בשמונה ותכתבי שם שונה על כל כרטיס............................"
וכו וכו וכו

יוצא לי לעצב בהתנדבות מדי פעם, עבור מטרות מסויימות ואנשים מסויימים שאני מחליטה שזקוקים לזה וראויים לזה למרות שלא יכולים להרשות לעצמם.
הקריטריון שאני מציבה הוא - אנשים שבאמת לא יכולים לשלם (לא שסתם לא מתחשק להם) ושעשויה לצאת תועלת מאוד גדולה עבורם או עבור מטרה התנדבותית שהם פועלים למענה.

אחת העבודות היותר יפות שיצאו תחת ידיי שייכת לפרוייקט התנדבותי כזה, ודווקא משום שלאור הנסיבות ה'לקוחה' נתנה יד חופשית לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י אדל;1083438:
לדעתי, את תצטערי על זה ובגדול
הרעיון יפה וכל הכבוד על היוזמה
אבל כשמביאים לאנשים משהו כזה בחינם הם יודעים לנצל את זה יותר מידי טוב
זה לא שיגידו לך תעשי כרטיס. את תעצבי משהו והם יגידו מקסים תודה רבה
זה הולך בערך ככה:
"רק תזיזי את עול מילימטר למעלה"
"רק תגזרי את התמונה ותוסיפי פרח אדום ותמחקי את היד של הסבא ותבהירי קצת ותשכפלי בשמונה ותכתבי שם שונה על כל כרטיס............................"
וכו וכו וכו

חחחזק התיאור שלך :)
אבל אני לא מתחייבת לכלום, ואני תמיד יכולה להגיד שנמאס לי ושיסתדרו עם זה, זה המעלה של מי שעובד בהתנדבות ;)

נכתב ע"י naamah;1083441:
יוצא לי לעצב בהתנדבות מדי פעם, עבור מטרות מסויימות ואנשים מסויימים שאני מחליטה שזקוקים לזה וראויים לזה למרות שלא יכולים להרשות לעצמם.
הקריטריון שאני מציבה הוא - אנשים שבאמת לא יכולים לשלם (לא שסתם לא מתחשק להם) ושעשויה לצאת תועלת מאוד גדולה עבורם או עבור מטרה התנדבותית שהם פועלים למענה.

אחת העבודות היותר יפות שיצאו תחת ידיי שייכת לפרוייקט התנדבותי כזה, ודווקא משום שלאור הנסיבות ה'לקוחה' נתנה יד חופשית לחלוטין.

תודה על השיתוף. את צודקת כ"כ
אולי אני אבקש לראות חשבון עו"ש כדי להחליט ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י dem;1083445:
תודה על השיתוף. את צודקת כ"כ
אולי אני אבקש לראות חשבון עו"ש כדי להחליט ...

לא צריך חשבון עו"ש. יש סיפורים שמדברים בעד עצמם.
יוזמה שהחלטתי להצטרף אליה לאחרונה היא עיצוב אפליקציה למוסד לאוטיסטים. האפליקציה תסייע לאוטיסטים לתקשר עם המטפלים שלהם יותר טוב ולהבין אותם יותר טוב. כל הנוגעים בדבר עובדים בהתנדבות ואני רואה בזה עניין חשוב לתרום את כישוריי לטובתו.

אני בטוחה שגם את יכולה להגיע לסיפורים מהסוג הזה ולתרום מכישורייך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י naamah;1083449:
יוזמה שהחלטתי להצטרף אליה לאחרונה היא עיצוב אפליקציה למוסד לאוטיסטים. האפליקציה תסייע לאוטיסטים לתקשר עם המטפלים שלהם יותר טוב ולהבין אותם יותר טוב. כל הנוגעים בדבר עובדים בהתנדבות ואני רואה בזה עניין חשוב לתרום את כישוריי לטובתו.

כה"כ וואוו זה יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י naamah;1083441:
יוצא לי לעצב בהתנדבות מדי פעם, עבור מטרות מסויימות ואנשים מסויימים שאני מחליטה שזקוקים לזה וראויים לזה למרות שלא יכולים להרשות לעצמם.
הקריטריון שאני מציבה הוא - אנשים שבאמת לא יכולים לשלם (לא שסתם לא מתחשק להם) ושעשויה לצאת תועלת מאוד גדולה עבורם או עבור מטרה התנדבותית שהם פועלים למענה.

אחת העבודות היותר יפות שיצאו תחת ידיי שייכת לפרוייקט התנדבותי כזה, ודווקא משום שלאור הנסיבות ה'לקוחה' נתנה יד חופשית לחלוטין.

מה שאת מתארת שונה בתכלית
זה מטרה אחרת לגמרי
זה סוג אנשים אחרים לגמרי
ברגע שאת מתנדבת עבור פעילות חסד כלשהי. זה גורם להערכה רבה מאוד מצד המקבל
מה שלא קורה כשאת עושה כרטיס שנה טובה לשכנה שלך
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י אדל;1083459:
מה שאת מתארת שונה בתכלית
זה מטרה אחרת לגמרי
זה סוג אנשים אחרים לגמרי
ברגע שאת מתנדבת עבור פעילות חסד כלשהי. זה גורם להערכה רבה מאוד מצד המקבל
מה שלא קורה כשאת עושה כרטיס שנה טובה לשכנה שלך

נכון. ולכן אני ממליצה על זה גם לפותחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י אדל;1083459:
מה שאת מתארת שונה בתכלית
זה מטרה אחרת לגמרי
זה סוג אנשים אחרים לגמרי
ברגע שאת מתנדבת עבור פעילות חסד כלשהי. זה גורם להערכה רבה מאוד מצד המקבל
מה שלא קורה כשאת עושה כרטיס שנה טובה לשכנה שלך

הי הלו מי החליט מה חסד יותר גדול? יותר קל לעשות חסדים מפוצצים, זה ודאי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י dem;1083464:
הי הלו מי החליט מה חסד יותר גדול? יותר קל לעשות חסדים מפוצצים, זה ודאי :)

לא אמרתי מה חסד גדול יותר
אמרתי במה קל יותר לעמוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מזל טוב!!!
לא הבנתי מה תרוויחי מזה?
יש לך זמן פנוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י yiskaaryeh;1083707:
מזל טוב!!!
לא הבנתי מה תרוויחי מזה?
יש לך זמן פנוי?

היא כתבה את זה בפירוש:
, (ובא לי להתמקצע)
היא לא אמרה שזה עבור חסד, ומה נקרא חסד יותר גדול,
היא גם דאגה לומר שהיא לא מבטיחה להיענות, ובאופן זמני....
כך שהיא יודעת לשמור על עצמה....
וזה סטאז' מצוין, בלי המחוייבויות שיש ללקוח אמיתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שבוע טוב- הצעה עבורך

ראשית אם את בימים כתיקונן (לא בחופשת לידה) עובדת במקום עבודה מסודר אזי יתכן כי הרצון הטוב שלך להתנדב יפגע לך בקבלת מענק הלידה וכד' (תבררי מול ביטוח לאומי) כי גם עבודה ללא תשלום זו עבודה וכאמור את בחופשת לידה ואסור לך לעבוד.

שנית בכדי להתמקצע תצרכי לעבוד מול גוף שיודע לת ולהעביר עבודות ולא מול כל עם ישראל כי לא יצא לך מזה כ"כ התמקצעות אבל כאבי ראש (והרבה) בוודאי שתרוויחי.

ע"כ הצעתי היא כזו. (וכבר הזכירו משהו דומה)
תקבלי הכוונה לארגון חסרד או למטרה נעלה שצריכים גרפיקה במחיר עלות או אפילו בחינם ותקחי את הפרוייקט הזה כ"התמקצעות"
אם תרצי אשמח ל"שדך" לך עמותה כזו (לקוחות שלי) שבכל עבודה מנדבים גרפיקאי/ת אחר/ת לעשות עבורת את הגרפיקה (ולא לשלם לי ע"כ) אני מבין אותם אבל אני מבצע להם את הדפוס ומנסיוני כל פעם ישנם בעיות שאני נתקל בהם בעבודות שבוצעו ע"י מתלמדות. ע"כ אני תמיד (ובחפץ לב) גם מעביר אותם הדרכה זריזה ובסיסית בסגירה לדפוס (כך תרוויחי גם מזה).

בכל אופן שיהיה לך בהצלחה
וגמר חתימה טובה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה