דרוש מידע גרביון מלון לונטה -מה הסיפור?

  • הוסף לסימניות
  • #62
קופצת על האשכול-
עברתי לאחרונה לגרביון 50 דינר
הבעיה שהוא עם פחות לייקרה יותר "נוזל"
וכיון שאני נמוכה גם המידה הכי קטנה נוזלת מידי
ניסיתי לעבור לחברה עם יותר לייקרה כמו MEMOI אבל זה לחץ לי ועשה לי כאבי רגליים
כרגע אני עם קולנטה אבל לא מספיק מרוצה כי זה עדיין נוזל
יש המלצות לחברה אחרת?
חברה שיש לה מידות קטנות יותר אולי?
או יותר לייקרה אך נוחה?
עצה ששמעתי ממישהו עם בעיה כמוך -
היא קונה קולנטה במידות של הילדות, את המידה הגדולה ביותר (נראה לי 14/16 או 16/18) וממש מרוצה
עומד חזק על הרגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני קונה של PENTI בגרביים עד הבית
חזק ולא נקרע, הצבע לא דוהה
יש 2 גוונים, הצבע הכהה יותר הוא כמו ויז'ון- גוון מהמם
מרוצה מאד מהגרביים (פחות משתמשת בגרביונים.. )
לי הוא נזל, לא ישב טוב על הרגל בכלל
למרות שהצבע יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
הי, מקפיצה
אני מעוניינת לקנות גרביים של קולנטה עם סיומת סיליקון
איפה יש במודיעין עילית במחיר הכי זול?
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
לי הוא נזל, לא ישב טוב על הרגל בכלל
למרות שהצבע יפה
זה פשוט מידות ממש ממש גדולות, אני יחסית נמוכה (מטר חמישים וחמש) ברוב החברות אני שמאל, יש גם קצת חברות שאני מדיום, ובפנטי בעשרים דנייר אני שמאל, אבל בארבעים דנייר אני מידה B של הילדות!!!
הגרביונים ממש איכותיות, הצבע מהמם, והן חזקות ונוחות בטירוף!!!
לי אישית יש את הגרביונים האלה (של ה40 דנייר) מפסח עד עכשיו וזה לא נקרע ולא יורד הצבע, למרות שאני מכבסת כביסה רגילה בלי להפריד ובלי שום הוראות מיוחדות. (ה-20 דנייר כן נקרע, אבל יחסית מאוחר לעומת חברות אחרות)
קיצור חברה ממש נדירה, וחוץ מהעובדה שהמידות שלהן גדולות וצריך לקחת מידה או אפילו 2 מידות פחות לפעמים, אני מרוצה ממנה ממש וממליצה עליה ממש בחום! ויש מבצעים על שישיות שלה בגרביים עד הבית ככה שזה ממש שווה!
ניסיתי גם את קולנטה, גם שרייבר וגם ממוי, לדעתי החברה הזאת עוקפת אותן בעשר דרגות לפחות.ובכלל, הממוי נקרע לי אחרי לבישה אז בכלל לא ממליצה, למרות שיש להן קטע שהן ממש נוחות. ויש להם גם צבע מאלף-האני. שהוא הצבע הכי יפה שראיתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
זה פשוט מידות ממש ממש גדולות, אני יחסית נמוכה (מטר חמישים וחמש) ברוב החברות אני שמאל, יש גם קצת חברות שאני מדיום, ובפנטי בעשרים דנייר אני שמאל, אבל בארבעים דנייר אני מידה B של הילדות!!!
הגרביונים ממש איכותיות, הצבע מהמם, והן חזקות ונוחות בטירוף!!!
לי אישית יש את הגרביונים האלה (של ה40 דנייר) מפסח עד עכשיו וזה לא נקרע ולא יורד הצבע, למרות שאני מכבסת כביסה רגילה בלי להפריד ובלי שום הוראות מיוחדות. (ה-20 דנייר כן נקרע, אבל יחסית מאוחר לעומת חברות אחרות)
קיצור חברה ממש נדירה, וחוץ מהעובדה שהמידות שלהן גדולות וצריך לקחת מידה או אפילו 2 מידות פחות לפעמים, אני מרוצה ממנה ממש וממליצה עליה ממש בחום! ויש מבצעים על שישיות שלה בגרביים עד הבית ככה שזה ממש שווה!
ניסיתי גם את קולנטה, גם שרייבר וגם ממוי, לדעתי החברה הזאת עוקפת אותן בעשר דרגות לפחות.ובכלל, הממוי נקרע לי אחרי לבישה אז בכלל לא ממליצה, למרות שיש להן קטע שהן ממש נוחות. ויש להם גם צבע מאלף-האני. שהוא הצבע הכי יפה שראיתי...
מצטרפת להמלצה....:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
בקשר לגרביוני רגל של פנטי, בעבר קניתי עשרים דנייר רגיל, ואז גיליתי שיש להם סוג שנקרא פרימיום ויש אותו בגרביונים 40 ו60 דנייר ובירכונים וגם בגרביונים של הילדות ובאמת מאז שגיליתי את הסוג הזה אני פשוט חורשת עליו וכבר לא קונה את הסוג השני בכלל, כי הפרימים פשוט הרבה יותר נח והרבה יותר חזק כאילו- ממש בלי השוואה, החיסרון היחד שהוא גם ממש גדול וזאת הסיבה למה הגרביונים שלהם כל כך ענקיות...
אני אוהבת את ה-40 שלהם כי הוא ממש דק ומרגיש ממש עשרים דנייר, ולמרות זאת הוא חזק ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
יש עוד חברות מומלצות שאפשר לעבור אליהן מלוונטה?
כבר ניסיתי את מה שהמליצו למעלה ולא אהבתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
יש עוד חברות מומלצות שאפשר לעבור אליהן מלוונטה?
כבר ניסיתי את מה שהמליצו למעלה ולא אהבתי.
אני עברתי לקולנטה שמוכרים במשנת יוסף צבע ויז'ון 40 דנייר
נראה מהמם על הרגל. טיפונת שזוף. אחרי 2-3 כביסות יש לו אפקט ממש דומה לצבע מלון הנוסטלגי...
ממליצה מאד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני עברתי לקולנטה שמוכרים במשנת יוסף צבע ויז'ון 40 דנייר
נראה מהמם על הרגל. טיפונת שזוף. אחרי 2-3 כביסות יש לו אפקט ממש דומה לצבע מלון הנוסטלגי...
ממליצה מאד!!
ה-40 דנייר שלהם נראה כמו 60 דנייר, וה-20 ממש חד-פעמי ונקרע אחרי דקות!!!
פנטי לדעתי פי מליון יותר טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
ה-40 דנייר שלהם נראה כמו 60 דנייר, וה-20 ממש חד-פעמי ונקרע אחרי דקות!!!
ה40 באמת קצת עבה, אבל יש להם גרביון 48 דנייר (במידות של ילדות, בנשים לא ידוע לי)
נראה קצת פחות מ40 דנייר, ומחזיק בצורה נחמדה ממש, הצבע מהמם.
לנשים (רזות ;)) מתאימה המידה הגדולה בילדות.

מכל החברות שניסיתי, בינתיים קולנטה הכי קרוב ללוונטה לפני הבעיה עם הצבע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
ה40 באמת קצת עבה, אבל יש להם גרביון 48 דנייר (במידות של ילדות, בנשים לא ידוע לי)
נראה קצת פחות מ40 דנייר, ומחזיק בצורה נחמדה ממש, הצבע מהמם.
לנשים (רזות ;)) מתאימה המידה הגדולה בילדות.

מכל החברות שניסיתי, בינתיים קולנטה הכי קרוב ללוונטה לפני הבעיה עם הצבע.
את יודעת איפה מוכרים את זה? את הגרביונים של הילדות.. לא שמעתי על זה מעולם!
בפנטי אני מידה B או C ובממוי מידה B, איזה מידה אני בקולנטה נראה לך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
את יודעת איפה מוכרים את זה? את הגרביונים של הילדות.. לא שמעתי על זה מעולם!
קניתי במשנת יוסף.
בפנטי אני מידה B או C ובממוי מידה B, איזה מידה אני בקולנטה נראה לך?
המידות B C לא מוכרות לי...
בממוי לבשתי גרביון מידה L/XL - בקולנטה ילדות אני 14-16.
בפנטי לא זוכרת את המידה:(
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני רוצה לצבוע קיר דומיננטי בחדר שינה
וראיתי באתר של טמבור צבע שנקרא 'משי פראי'
זהו צבע היוצר מרקם המדמה בד משי פראי.
אשמח לדעת, האם יש מישהו שראה את הצבע על קיר?
האם זה טרנדי? או מיושן?
מה הסגנון שמתקבל? מלכותי? מודרני?
אני רוצה גוון נוטה לורוד, איזה סוג ורוד מתקבל? ורוד עתיק? פנינה? אפרורי?
אשמח לכל מידע!
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה