דרוש מידע גרביונים חד פעמיות-לנשים

אני כבר למעלה משנה עזבתי את הלוונטה
מאז שהם שיהו משהו ביצור שלהם שהפך את הגרביוניים לח"פ אמיתי.
ניסיתי ממויי - דווקא לא נקרעו אבל אחרי 2-3 כביסות הצבע נהיה מזעזע. ( הבנות שלי לובשות כל שבת גרביוני רגל של ממוי וזה לא ככה)
ניסיתי עוד איזה סוג היה לא נעים.
ניסיתי משהו אדום עם m יוצא מלא צפים.
הציע לי המוכרת משהו חדש של חברת מרלין. ניסיתי ומאז אני איתם מחזיקות הרבה מאד זמן לא דוהות ללא צפים.
אני קניתי בחנות דנטל ברח' עזרא
מבדיקה על החבילה זה מגיע מפולין
1571346453893961072128.jpg
 
יש את הגרביונים של באטרפליי
יפות ועמידות
יש להם גם לילדות - אחרי שניסיתי הכל ואחרי לבישה אחת
זה הלך לפח הגעתי לבאטרפליי ומאז
הגרביוני רגל של הבנות גם זוכות לכביסה (והרבה!)
ולא נזרקות ישר לפח....
 
ובשני טסה רכבת דו מפלסית שנולדה בזמן הלבישה השניה ואני שותקת והולכת לחנות לקנות עוד?
מסכימה איתך מאוד.
אני לפעמים חוסכת כל כך בבגדים. קונה רק בסוף עונה וכו'
ואז נכנסת לחנות גרביים ומגיעה לסכומים שאני לא מאמינה. ויודעת שבניגוד לבגד שאולי ישמש אותי מעבר לעונה. הגרב תיהיה ז"ל לפני שאלביש את הבגד בפעם השנייה.
אבא שלי תמיד צוחק שכבר חודשיים מהחתונה הוא חשב לקנות מכונה לייצור גרביונים כי ראה שזה לוקח אחוז ניכר מהוצאות הבית (זה היה לפני יותר מארבעים שנה מאז המצב רק הורע.)
 
הייתי מאוד רוצה לראות חרם אמיתי וגורף בכל הארץ נגד חברת לוונטה שמחייבת את המשווקים למכור במחיר יקר. באוזניי שמעתי מוכרת גרביים מספרת שאין לה אפשרות להוזיל, ברגע שתמכור יותר בזול, החברה [או הזכיין הבלעדי בארץ] תפסיק לספק לה גרביים.

הגרבי לוונטה מאד יקרות
אבל אני לא כ"כ מבינה על מה אתם מדברות
כי אני הולכת עם לוונטה כבר8/9 שנים ולא נקרא לי
אבל הבעיה שהם דוהות מאד מהר (אני שאני זורקת גרביון זה בגלל שזה דהה)
אני לא אומרת שלא נקרע בכלל על הרגל לא נקרע רק עם נתקעתי במשהו
לי אישית בחיים לא נקרע הגרביון (ואני עוד הולכת עם של הילדות)
 
כנראה זרקת לפח לפני שהספיק
לי נקרע לפעמים במתיחה הראשונה!!!!!

ממש לא אני זורקת רק שדוהה (ולוקח לו יותר מחודשיים וחצי)
פעם אחרונה שפתחתי חבילת גרביונים זה היה בר"ח אב ואם זה היה נקרע לי מהר הייתי צריכה לפתוח עוד כמויות
 
אגבב
גיליתי משהו מושלם
לחברת לוונטה יש מידות לילדות
מידה 14 ממש כמו מידה 2
ועולה חצי מחיר!!!!!!!!!!!!!!!

נכון אם זה אני הולכת
ממש זול (זה די חדש היה לפני זה רק עד מידה 12)
 
למה המייבאים והמשווקים של גרבי כותנה לוקחים 5- 10 ש"ח לזוג? לא נראה לי שהם מפסידים
ומדובר בגרב עבה שעשוי מחומר טבעי ועולה פי כמה מהסינטטיים הדקיקים שמרכיבים את גרבי הרגל.
איך זה יתכן שגרב עם אבנים או תחרה או שאר סוגי הקישוטים עולה 5-20 ש"ח כולל עלויות עיצוב וחומרים ופרסום והיצרנים נשארים עם רווח?

תארי לעצמך שאת קונה גרביים עם אבני קישוט ב20 ש"ח לילדתך ובגריבה הראשונה האבנים היו נופלות, או שמתחילה היתה לטוס רכבת בין הקישוטים, לא היית חוזרת בכעס לחנות?
אז איך זה יתכן שקניתי לעצמי גרביונים לראש השנה, הם התכבסו פעם אחת, לאחד יצאו צ'פים עוד לפני הכביסה הראשונה, ובשני טסה רכבת דו מפלסית שנולדה בזמן הלבישה השניה ואני שותקת והולכת לחנות לקנות עוד?


לא באמת ניסיתי לייצר גרביים, אבל יש כאן ריח של שיווק בריוני ומנצל מאוד כלפי ציבור גדול ושבוי.
אולי אם מישהו יקח את הנושא לידיים הוא יוכל להרוויח יפה גם אם יגבה שליש או רבע מהמחיר כיום?
או לחילופין ימכור במחיר היקר גרביים איכותיים ולא חד פעמיים
כבר מזמן אני שוקלת הסבה לשיווק גרביים וחולצות בסיס. זה מכרה זהב;)
 
ועוד איך נקרעות...
לי לא נקרעות.
לפחות הרבה פחות מהמון סוגי גרביים אחרות שניסיתי.
גם אחרי כביסות הצבע שלהם נשאר מעולה.
20158129_1518328421521566_758747006_n.jpg

כמו בתמונה, רק באריזה חומה- 40 דנייר
עולה 11.9 ב"אושר עד"
 
לי לא נקרעות.
לפחות הרבה פחות מהמון סוגי גרביים אחרות שניסיתי.
גם אחרי כביסות הצבע שלהם נשאר מעולה.
20158129_1518328421521566_758747006_n.jpg

כמו בתמונה, רק באריזה חומה- 40 דנייר
עולה 11.9 ב"אושר עד"
אני קניתי אותם ב10 ₪ ליחידה 20 דנייר בחנות בבני ברק בתחילת רבי עקיבא, לא זוכרת מה שמה.. :rolleyes:
 
איפה ניתן להשיג גרביים אפורות (לא כותנה) לנשים, מהחברה החדשה ?
(עם ציור של גי'רפה על האריזה)
אני מיואשת כבר, לא מוצאת אותו בשום מקום
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה