- הוסף לסימניות
- #1
באינדזיין
אני מעמדת טקסט שהועתק בהעתק הדבק מפוואר פוינט,
אין לי האפשרות לעשות place אלא רק העתק הדבק - כי זה העתקה של הרבה תבות טקסט קטנות.
והבעיה היא שהגרשיים יוצאים גסים ומאוד מכוערים -
אני עובדת עם פונט דויד הבסיסי שמקבלים עם המחשב.
האם יש משהוא בהגדרות של הטקסט שאני יכולה לשנות שיגרום לכך שהגרשיים יראו בסדר?
הנתונים של התיבת טקסט כרגע הם:
*שבשפה: זה מסומן על עברית
*ב'דיגיט' - הבעיה קיימת גם כשזה מסומן בדיפולט וגם שזה מסומן 'ארביק'
הבו עצה בבקשה
תודה רבה!
אני מעמדת טקסט שהועתק בהעתק הדבק מפוואר פוינט,
אין לי האפשרות לעשות place אלא רק העתק הדבק - כי זה העתקה של הרבה תבות טקסט קטנות.
והבעיה היא שהגרשיים יוצאים גסים ומאוד מכוערים -
אני עובדת עם פונט דויד הבסיסי שמקבלים עם המחשב.
האם יש משהוא בהגדרות של הטקסט שאני יכולה לשנות שיגרום לכך שהגרשיים יראו בסדר?
הנתונים של התיבת טקסט כרגע הם:
*שבשפה: זה מסומן על עברית
*ב'דיגיט' - הבעיה קיימת גם כשזה מסומן בדיפולט וגם שזה מסומן 'ארביק'
הבו עצה בבקשה
תודה רבה!
הנושאים החמים