"גשרים? המרכז החרדי??

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
זהירות הוצאת שם רע! הנושא נבדק ע"י יד לאחים.

בס"ד
הנושא נבדק ע"י יד לאחים, ותשובתם היתה שאין מה לחשוש, מדובר בארגון חרדי המתעסק עם בעלי תשובה, ומנסיון ראה שהציבור החרדי דוחה את הבעלי תשובה, השאלה היא למה? ועל הסקר הזה הם בונים למצוא את התשובה...
אני בדקתי ע"י המשרד שלהם וזה התשובה שקבלתי .
השאלון הנ"ל נוצר ע"י ישיבה המוסרת שיעורים לבעלי תשובה בירושלים, בנשיאות הרב משה שפירא שליט"א. הוא ממומן ברובו ע"י "קרן וולפסון" התורמים הרבה לקירוב רחוקים.
הרב פייבלזון עבר על השאלון אחת לאחת וצינזר את הנצרך. השליחים שאוספים הם חרדים...
הטלפון של הארגון (גשרים) הוא 02-6508776
מי שיודע אחרת בודאות מוזמן לכתוב ... רק להזהר מלהפריח שמועות.

נ.ב. חבר סיפר לי שאברך ששאל את מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן שליט"א נענה שלא למלא את השאלון... ( איני יודע למה ואם זה הוראה לציבור או לאותו אברך בלבד) אתם מוזמנים לברר זאת בעצמכם. לא לשכח לעדכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י bshemesh;630029:
ובהם הרבה שאלות שונות ומשונות לגבי אורח חיים בבית החרדי וגם שאלות אישיות ורגשיות מאוד
השאלות שהם מציגים (למשפחה החרדית) עוסקת גם בעניני דת ואמונה בסיסיים ביותר לדוגמא: האם אני שומר שבת, האם אני מאמין בשכר ועונש, האם אני מאמין בה' ועוד רבות כהנה.

נכתב ע"י avi media;630486:
בס"ד
הנושא נבדק ע"י יד לאחים, ותשובתם היתה שאין מה לחשוש, מדובר בארגון חרדי המתעסק עם בעלי תשובה, ומנסיון ראה שהציבור החרדי דוחה את הבעלי תשובה, השאלה היא למה? ועל הסקר הזה הם בונים למצוא את התשובה...

לא הבנתי איך זה קשור.


ועוד משהו אם הארגון הוא כ"כ חרדי שישאל את עצמו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
סתם תהיה- אנשים חרדים יודעים שכדי "לקנות" את הציבור צריך הסכמות... הם לא חשבו על זה?
אם היה הסכמה מרב כלשהוא או אפילו המלצה למלא מאיזשהוא דמות בספקטרום המאד רחב של הציבור החרדי+ אני מאמינה שהרבה בעיות היו נחסכות. וסתם ככה "מימון של פרויקט וולפסון" לא מדבר אלי...

לא באה לסתור את מה שאמרת רק אני רוצה לחדד שאם הכל היה חלק ומבפנים הציבור הם גם היו יודעים איך לעשות את זה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
חברים יקרים!
את השאלון עצמו ה'ארגון' לא משחררים כעת כל כך מהר, אבל את המכתב שמצורף לשאלון סקרתי והבאתי לכם כאן.
אז מי שיש לו מה להוסיף ולהבהיר בנושא, מוזמן...
 

קבצים מצורפים

  • מכתב המצורף לשאלון.pdf
    KB 135.9 · צפיות: 55
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני לא הייתי ממלאה בחיים.

מצטערת, לא נשמע טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י YB nekuda;630589:
אני לא הייתי ממלאה בחיים.

מצטערת, לא נשמע טוב.

אבל אם זה אננומי לחלוטין, מה הבעיה?
[השאלה היא האם זה באמת אניונומי לחלוטין??]
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הבעיה היא איזה שימוש הם יעשו בחומר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י נפוליאון;630127:
כמה כסף מינימום אתם מוכנים לקבל לשעה?
יש לי חבר שנרשם לזה, והוא בילה הרבה מאוד זמן על מילוי השאלונים.
ובסופו של תהליך הוא חישב שקיבל כ15 שקלים לשעה בתלושים, צריך לחפש חנות שמכירה בתלושים ולקנות שם ביקר.

האם אתה בטוח שהם משלמים רק בתלושים??
אם כן, אין לי מה להתחיל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ומי מבטח את העובדה שזה נשאר אנונימי? (האם השליח אינו יכול להוסיף את שמכם על המעטפה ברגע שעזב את ביתכם?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
בקיצור: מי יודע איך אפשר לברר פרטים מדוייקים יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
משהוא מוזר ששמתי לב אליו במכתב המצורף.

כתובת הדוא"ל שלהם היא: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> .com.

כידוע כתובת דוא"ל שמסתיימת ב-"org.", שייכת לארגון וולונטרי, כלומר מוסד או עמותה הפועלים ללא כוונת רווח.

וכאן, הסיומת שלהם היא "com.", ורק הוסיפו "org.", לפני סימון ה-@, כביכול כדי להצטייר כמוסד וולנטרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י bshemesh;630600:
האם אתה בטוח שהם משלמים רק בתלושים??
אם כן, אין לי מה להתחיל...

אין לי מושג מה סיכמו איתכם, כך היה אצלו.
אני מתכוון להדגיש שלא הייתם עובדים במחיר כזה, זה פשוט מתסכל מאוד אח"כ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בעלי התקשר אליהם (קיבלנו ג"כ את השאלון) לשאול מי הרבנים שעומדים מאחורהם, הם התחמקו והוא לא קיבל תשובה ברורה , ויש פה שמועה שעוברת שהם כבר לא מקבלים ת'שאלונים חזרה. חבר של בעלי התקשר לפני שבוע להודיע שסיים ועדיין לא לקחו ממנו.

ד"א היה מעניין לעבור על השאלון הן מבחינה אישית והן מבחינה זוגית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לפני כמה שנים זכור לי משהו דומה, פנו אלינו בבקשה להשתתף במחקר
אז היה מדובר באמת בבעל תשובה שיזם את זה.
נשמע שזה ממש אותו דבר - 2 שאלונים, שאלות מאוד מפורטות ואישיות, והרבה מהן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לי זה דווקא יותר נשמע איזה משהו מסיונרי (מתחמקים מרבנים, המייל שלהם השאלון וכו)
שמנסים להיכנס לחרדים בלי שישימו לב,

שימו לב! ואל תסתכלו רק על הכסף....
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
הבית היהודי מאז ומעולם היה סגור.

באמצעים של היום אני לא כ"כ מאמינה לאנונימיות.

ואכן כמו שאמרו על השליח שיכתוב מיד.

מה, הכסף יענה את הכל?

על מעשה שעשית תמיד תתחרט... סייג לחכמה שתיקה

וכל הדף של ההוראות, לא נשמע טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מעניין לראות את השאלון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י נפוליאון;630618:
אין לי מושג מה סיכמו איתכם, כך היה אצלו.
אני מתכוון להדגיש שלא הייתם עובדים במחיר כזה, זה פשוט מתסכל מאוד אח"כ.

לפעמים בזמנים הפנויים אפשר לדחוף קצת עבודה פה ושם - ככה שבזמן הזה ממילא לא הייתי עובד.
אבל בהקשר לתלושים - זה ממש רמאות!!! [לא בטוח שזה רמאות ראשונה מצידם...]
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י tamar;630846:
מעניין לראות את השאלון...

הייתי שמח להעלות לכם את השאלון
1. כבר מלאתי אותו - ולכן לא נעים לי להעלות אותו לכאן...
2. ביקשתי מה"ארגון" שישלחו לי במייל, ובנתיים אין קול ואין עונה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה