דרוש מידע דבי וולף - דרמה קליניק - חגית לפה - המלצות

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
שואלת בשביל אחותי שמתחתנת בעז"ה
היא רוצה לעשות טיפול פנים מברור מהיר שערכנו מדובר בסכום של מעל 1000 ש' (יש לה הרבה פצעים וצלקות מהפצעים בפנים וכן נקודות חן וכו')
מדובר בטיפול פנים לא מה שקוסמטיקאית רגילה עושה - הוצאת שחורים, את זה היא עשתה ועשה לה רק יותר גרוע. אלא טיפול מתקדם יותר כמו לייזר או מזותרפיה...
לפני שנפנה לאחד המכונים נודה מאד למי שמכירה ותוכל להמליץ לנו על אחד מהמכונים, או אחרים (חשוב לנו מאד מקום מקצועי ולא מישהי פרטית רוצה פנים חלקות)
דיס- רק באישי בבקשה!

תודה מראש
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם היא מחליטה לעשות אצל אורלי פרידמן,
יש לי זיכוי אצלה שהוא לא בשימוש-
אשמח אם היא תקנה אותו ממני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממליצה ביותר על מכון מיכל אקרמן מאשדוד.
יש לה מכשיר מיוחד שהביאה עכשיו מחו"ל עם תוצאות מדהימות.
תוכלי לקבל ממנה טלפונים של לקוחות ממליצות שעשו את זה (יש אצלה ספר כזה של המלצות שלקוחות משאירות שם טלפון)
בהצלחה.
(הטלפון במכון: 052-7174810)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ממליצה ביותר על מכון מיכל אקרמן מאשדוד.
יש לה מכשיר מיוחד שהביאה עכשיו מחו"ל עם תוצאות מדהימות.
תוכלי לקבל ממנה טלפונים של לקוחות ממליצות שעשו את זה (יש אצלה ספר כזה של המלצות שלקוחות משאירות שם טלפון)
בהצלחה.
(הטלפון במכון: 052-7174810)
אשדוד לא רלוונטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אשדוד לא רלוונטי
גם אני מגיעה מב"ב.
אחרי ששמעתי ממכרה שלי על החוויה שם, החלטתי ששווה לי להשקיע את הזמן.
אני שמחה שאני עושה את זה.
נכון שהנסיעות זה תוספת זמן קצת לא נחמדה, אבל מצד שני היא מתגמשת מאד ומתאימה את עצמה לזמנים הלא שגרתיים שלי.
יש שם מכשירים טכנולוגיים שמיכל מייבאת אישית מחו"ל ומתאימים לכל דבר (מכשיר אפילציה ללא כאבים, לייזר משוכלל ומכשיר לטיפול בעור, כמו יבלות, כתמים. אולי עוד דברים שלא יצא לי להכיר).
אני ממש אוהבת את האישיות האנושית שלה ואת הידיים העדינות והמקצועיות.
מסכימה שלא לכל אחת מתאים להשקיע גם בנסיעות (תלוי בסוג הטיפול הנדרש. גם אני לא נוסעת בשביל כל דבר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ציבי לוי - מקסימה.
נהניתי אצלה מאד, אנושית, נעימה, מקצועית מאד, יש לה מכשירים חדשים וטובים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
דרמה קליניק מקצוענית אמיתית
היא משלבת טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות עם חומרים פעילים ומחוללת פלאים
אמינה מאד וזה מה שהכי חשוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אני מגיעה מב"ב.
אחרי ששמעתי ממכרה שלי על החוויה שם, החלטתי ששווה לי להשקיע את הזמן.
אני שמחה שאני עושה את זה.
נכון שהנסיעות זה תוספת זמן קצת לא נחמדה, אבל מצד שני היא מתגמשת מאד ומתאימה את עצמה לזמנים הלא שגרתיים שלי.
יש שם מכשירים טכנולוגיים שמיכל מייבאת אישית מחו"ל ומתאימים לכל דבר (מכשיר אפילציה ללא כאבים, לייזר משוכלל ומכשיר לטיפול בעור, כמו יבלות, כתמים. אולי עוד דברים שלא יצא לי להכיר).
אני ממש אוהבת את האישיות האנושית שלה ואת הידיים העדינות והמקצועיות.
מסכימה שלא לכל אחת מתאים להשקיע גם בנסיעות (תלוי בסוג הטיפול הנדרש. גם אני לא נוסעת בשביל כל דבר).
שרות זה מאד חשוב אבל שזה לא בא על חשבון הזמן...
איך אפשר לדיעת אם היא מקצועית יותר? כי מה שחשוב זה התוצאה הסופית עור חלק ויפה ובעבר היא הלכה לכמה קוסמטיקאיות וכלום..
לדבי וולף הבנתי יש גם מכשור רציני ורופאים
אם היא יודעת שהיא מס' 1 היא תלך עד לאנטרטיקה בשביל זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שרות זה מאד חשוב אבל שזה לא בא על חשבון הזמן...
איך אפשר לדיעת אם היא מקצועית יותר? כי מה שחשוב זה התוצאה הסופית עור חלק ויפה ובעבר היא הלכה לכמה קוסמטיקאיות וכלום..
לדבי וולף הבנתי יש גם מכשור רציני ורופאים
אם היא יודעת שהיא מס' 1 היא תלך עד לאנטרטיקה בשביל זה...
לדבי יש מכשור ורופאים ומלא מתמחים ומתמחות חסרי נסיון.
אם את יודעת מי הולך לטפל בך (דבי כבר לא מטפלת נראה לי - אם כן, לכי אליה!) אז מצוין, אחרת - אל תקחי ריזיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לדבי יש מכשור ורופאים ומלא מתמחים ומתמחות חסרי נסיון.
אם את יודעת מי הולך לטפל בך (דבי כבר לא מטפלת נראה לי - אם כן, לכי אליה!) אז מצוין, אחרת - אל תקחי ריזיקה.

אני גם יודעת שדבי כבר לא מטפלת.
לטיפולי לייזר היא מעסיקה איזה רופא, לא זוכרת את השם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
שרות זה מאד חשוב אבל שזה לא בא על חשבון הזמן...
איך אפשר לדעת אם היא מקצועית יותר? כי מה שחשוב זה התוצאה הסופית עור חלק ויפה ובעבר היא הלכה לכמה קוסמטיקאיות וכלום..
לדבי וולף הבנתי יש גם מכשור רציני ורופאים
אם היא יודעת שהיא מס' 1 היא תלך עד לאנטרטיקה בשביל זה...
אני חיפשתי משהי בגלל המקצועיות (בדיוק בגלל מה שציינה כאן מישהי על המתמחות)
מיכל היא פרופסור בתחומה.
ספרה לי אחת הלקוחות שסבלה מאקנה נורא, שאחרי הניסיון המר שהיה לה עם קוסמטיקאית אחרת,
היא החתימה את מיכל על התחייבות דרקונית של החזרת הכסף ועוד.
מיכל חתמה לה בלי בעיה ולאקנה אין זכר.
מיכל הסבירה לי שיש דברים בעולם הקוסמטיקה הפרא-רפואית, שאפילו רופאי העור לא יודעים עליו. הם מומחים בלתת תרופות ומשחות, אבל לא יודעים שיש דרכים לטפל מהשורש ובעדינות שלא גורמת נזקים.
אני הכי אוהבת את זה שהיא ישרה עד הסוף. היא לא זייפה לי הבטחות, כשידעה על משהו מסוים שלא תהיה תוצאה במהירות או בשלמות שאמרו לי במקומות אחרים (שגם מבטיחים וגם לא עומדים אחרי זה מאחורי המציאות העגומה ומצליחים במומחיות להאשים את ה"עור" הנדיר שלך... רק עכשיו אתם מאבחנים אותו???)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לדבי יש מכשור ורופאים ומלא מתמחים ומתמחות חסרי נסיון.
אם את יודעת מי הולך לטפל בך (דבי כבר לא מטפלת נראה לי - אם כן, לכי אליה!) אז מצוין, אחרת - אל תקחי ריזיקה.
לא חשבתי לרגע שהיא מטפלת, היא טפלה פעם? הבנתי שבהתמחותה היא בכלל מאפארת
אבל יש לה רופאים
אז אם זה מתחמחים זה לא הכיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא חשבתי לרגע שהיא מטפלת, היא טפלה פעם? הבנתי שבהתמחותה היא בכלל מאפארת
אבל יש לה רופאים
אז אם זה מתחמחים זה לא הכיון
ברור שטיפלה! הלכתי אליה מס' פעמים בבחרותי (טיפול קוסמטי קל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לכל מי שקוראת את האשכול ולא רואה במקביל את הדיס המלצות.
לאחרונה היה כאן אשכול שלם על תלונות על טיפולים ומכונים
אז חשוב לבדוק ולברר היטב ואי אפשר להסתמך רק על המלצות בפורום.
(ואני ב"ה לא התנסתי באף אחד שרשום לעיל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לכל מי שקוראת את האשכול ולא רואה במקביל את הדיס המלצות.
לאחרונה היה כאן אשכול שלם על תלונות על טיפולים ומכונים
אז חשוב לבדוק ולברר היטב ואי אפשר להסתמך רק על המלצות בפורום.
(ואני ב"ה לא התנסתי באף אחד שרשום לעיל)
היו תלונות אבל לא היה כתוב במפורש שם המכון
ולכן אני שואלת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ממליצה ביותר על מכון מיכל אקרמן מאשדוד.
יש לה מכשיר מיוחד שהביאה עכשיו מחו"ל עם תוצאות מדהימות.
תוכלי לקבל ממנה טלפונים של לקוחות ממליצות שעשו את זה (יש אצלה ספר כזה של המלצות שלקוחות משאירות שם טלפון)
בהצלחה.
(הטלפון במכון: 052-7174810)
גם אני מגיעה מב"ב.
אחרי ששמעתי ממכרה שלי על החוויה שם, החלטתי ששווה לי להשקיע את הזמן.
אני שמחה שאני עושה את זה.
נכון שהנסיעות זה תוספת זמן קצת לא נחמדה, אבל מצד שני היא מתגמשת מאד ומתאימה את עצמה לזמנים הלא שגרתיים שלי.
יש שם מכשירים טכנולוגיים שמיכל מייבאת אישית מחו"ל ומתאימים לכל דבר (מכשיר אפילציה ללא כאבים, לייזר משוכלל ומכשיר לטיפול בעור, כמו יבלות, כתמים. אולי עוד דברים שלא יצא לי להכיר).
אני ממש אוהבת את האישיות האנושית שלה ואת הידיים העדינות והמקצועיות.
מסכימה שלא לכל אחת מתאים להשקיע גם בנסיעות (תלוי בסוג הטיפול הנדרש. גם אני לא נוסעת בשביל כל דבר).
אני חיפשתי משהי בגלל המקצועיות (בדיוק בגלל מה שציינה כאן מישהי על המתמחות)
מיכל היא פרופסור בתחומה.
ספרה לי אחת הלקוחות שסבלה מאקנה נורא, שאחרי הניסיון המר שהיה לה עם קוסמטיקאית אחרת,
היא החתימה את מיכל על התחייבות דרקונית של החזרת הכסף ועוד.
מיכל חתמה לה בלי בעיה ולאקנה אין זכר.
מיכל הסבירה לי שיש דברים בעולם הקוסמטיקה הפרא-רפואית, שאפילו רופאי העור לא יודעים עליו. הם מומחים בלתת תרופות ומשחות, אבל לא יודעים שיש דרכים לטפל מהשורש ובעדינות שלא גורמת נזקים.
אני הכי אוהבת את זה שהיא ישרה עד הסוף. היא לא זייפה לי הבטחות, כשידעה על משהו מסוים שלא תהיה תוצאה במהירות או בשלמות שאמרו לי במקומות אחרים (שגם מבטיחים וגם לא עומדים אחרי זה מאחורי המציאות העגומה ומצליחים במומחיות להאשים את ה"עור" הנדיר שלך... רק עכשיו אתם מאבחנים אותו???)


רק אספתי. לתועלת הציבור:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה רבה על כל התגובות
אשמח לשמוע עוד היא רוצה לסגור עם זה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה