Harmonyapro
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
- הוסף לסימניות
- #1
קבלנו דו''ח היום מעיריית בני ברק,
משהו שהיה בכלל לפני כמעט חצי שנה ועכשיו פתאום נזכרו לשלוח אותו,
השאלה שלי...
לפי התמונות היינו בתוך הרכב כשניתן הדוח,
תמונה אחת הרכב עומד ושאר התמונות הן כשהרכב נוסע בכביש...(מגוחך..)
מדובר ברחוב שלמה המלך בתחילתו,
יש מה לעשות בנידון?
לקח לי זמן לדעת שרשתו שם את כל האזור במצלמות ומאז באמת נזהרים ממש,
אבל כאן מדובר בכלל על חול המועד סוכות....
בכ''א אשמח אם יש כאן מישהו שידע לענות מנסיון האם יש טעם לערער?
או לנסות להבין אם יש זכות כלשהי בזה שמדובר במשהו שלקח כמה שניות?
או שהם קשוחים ואין עם מי לדבר...
אין לי ניסיון עם עיריית בני ברק ב''ה.
אז אשמח להחכים ממי שכבר יש...
תודה רבה!
משהו שהיה בכלל לפני כמעט חצי שנה ועכשיו פתאום נזכרו לשלוח אותו,
השאלה שלי...
לפי התמונות היינו בתוך הרכב כשניתן הדוח,
תמונה אחת הרכב עומד ושאר התמונות הן כשהרכב נוסע בכביש...(מגוחך..)
מדובר ברחוב שלמה המלך בתחילתו,
יש מה לעשות בנידון?
לקח לי זמן לדעת שרשתו שם את כל האזור במצלמות ומאז באמת נזהרים ממש,
אבל כאן מדובר בכלל על חול המועד סוכות....
בכ''א אשמח אם יש כאן מישהו שידע לענות מנסיון האם יש טעם לערער?
או לנסות להבין אם יש זכות כלשהי בזה שמדובר במשהו שלקח כמה שניות?
או שהם קשוחים ואין עם מי לדבר...
אין לי ניסיון עם עיריית בני ברק ב''ה.
אז אשמח להחכים ממי שכבר יש...
תודה רבה!
הנושאים החמים