דורבן ברגל-משהו יודע?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה עושים לדורבן-יש לי כאבים חזקים ממש קשה ללכת :(
שמעתם על דרכי טיפול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תלכי לרפד תבקשי ממנו ספוג ושיעשה חור בספוג במקום של הדורבן (הם כר מומחים לכך) ואז כשתדרכי על הרגל לא תדרכי על המקום הכואב והדלקת שבמקום תעלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לי היה את זה ממש עכשיו.
אפילו בלי צילום האורטופד קבע שזה דלקת בעקב(הוא התעקש לא לקרא לזה דורבן, לא יודעת למה)
נתן לי כדורים די חזקים שנקראים ארקוקסיה 90 מ"ג לעשרה ימים. זה בהחלט עזר אבל עדיין לא לגמרי.

אמר לי ללכת תקופה רק על עקבים כדי שירד עומס מהעקב ויתן לדלקת להתרפא - לא עשיתי את זה כמובן...
אמר לי לקנות סיליקון שמכניסים בתוך הנעל והוא בולם זעזועים ומפחית עומס מהעקב - לא קניתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לבת שלי היה דורבן ברגל, ורופא הילדים המליץ לקחת נורופן במשך כמה ימים - כי הוא גם משכך כאבים וגם נוגד דלקות.
באמת עבר לה ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני זוכרת שקראתי בעבר (לא זוכרת איפה ומתי, אולי ב'פטנט רשום'?)
לעטוף את הרגל עם הדורבן - בכרוב. הוא שואב את הדלקת ומרפא את המקום.

שימי לב, שאם את עושה כך - חובה לשתות היטב, כי הכרוב גם שואב את הנוזלים וזה עלול להוביל להתיייבשות.

רפואה שלמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מנסיון. תעשי חיפוש בפורום מישהי כתבה על חצי לימון לשים באזור הכאב למשך שבוע
לא זוכר את כל הפרטים אבל ב"ה עזר מאוד
וכמובן נעלי הליכה נוחות כמו ניו בלאנס וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
קופצת על האשכול (1020 אפשר?? :))
יש לי כאבים בכף הרגל כבר איזה חודש
בצד לא איפה שיש בדר''כ פלטפוס אלה בצד השני ''החיצוני '' יותר,
כמובן שמתעצלת ללכת לעשות צילום ... (ואני קצת צולעת בגלל זה...)
אמרו לי שאו שיש שם דלקת או בגלל שאני הולכת עם נעליים
פשוטות וזה גורם לכאב...
מה זה יכול להיות??
למישהו היה משהו כזה יש מה לעשות??
תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י פלאפון;1412791:
קופצת על האשכול (1020 אפשר?? :))
יש לי כאבים בכף הרגל כבר איזה חודש
בצד לא איפה שיש בדר''כ פלטפוס אלה בצד השני ''החיצוני '' יותר,
כמובן שמתעצלת ללכת לעשות צילום ... (ואני קצת צולעת בגלל זה...)
אמרו לי שאו שיש שם דלקת או בגלל שאני הולכת עם נעליים
פשוטות וזה גורם לכאב...
מה זה יכול להיות??
למישהו היה משהו כזה יש מה לעשות??
תודה!!

היה לי בערך חודשיים ודחיתי ללכת לאורטופד בגלל צוק איתן והכנות לשמחה משפחתית.
בבוקר אחרי האירוע שמתי נעלים וממש בכיתי מכאב.
הלכתי מיד לחנות נעליים באיזור וקניתי נעלי ספורט (במחשבה שהם יקלו על הכאב עד שאגיע לרופא)
והכאב נעלם! הרגשתי הקלה עוד באותו יום. אחרי שבוע הרגשתי כאב מדי פעם. והיום בחסדי ה` אני בקושי זוכרת שהוא היה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י נמה;1412830:
היה לי בערך חודשיים ודחיתי ללכת לאורטופד בגלל צוק איתן והכנות לשמחה משפחתית.
בבוקר אחרי האירוע שמתי נעלים וממש בכיתי מכאב.
הלכתי מיד לחנות נעליים באיזור וקניתי נעלי ספורט (במחשבה שהם יקלו על הכאב עד שאגיע לרופא)
והכאב נעלם! הרגשתי הקלה עוד באותו יום. אחרי שבוע הרגשתי כאב מדי פעם. והיום בחסדי ה` אני בקושי זוכרת שהוא היה.

נמה תודה!!
ואם כבר על נעלי ספורט ,
איזה מומלץ לקנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י פלאפון;1412791:
קופצת על האשכול (1020 אפשר?? :))
יש לי כאבים בכף הרגל כבר איזה חודש
בצד לא איפה שיש בדר''כ פלטפוס אלה בצד השני ''החיצוני '' יותר,
כמובן שמתעצלת ללכת לעשות צילום ... (ואני קצת צולעת בגלל זה...)
אמרו לי שאו שיש שם דלקת או בגלל שאני הולכת עם נעליים
פשוטות וזה גורם לכאב...
מה זה יכול להיות??
למישהו היה משהו כזה יש מה לעשות??
תודה!!

זה בדיוק דלקת בעקב.
האינדיקציה היא:
דוקא אחרי מנוחה של ישיבה או שינה, קשה ללכת ולדרוך את הפסיעות הראשונות על העקב ואחרי כמה דקות של הליכה על הרגל, הכאב פוחת במידה ניכרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י פלאפון;1412838:
נמה תודה!!
ואם כבר על נעלי ספורט ,
איזה מומלץ לקנות?

קניתי של ניו באלאנס כי הם היו לי הכי נוחות. אני בטוחה שיש עוד המון חברת מצוינות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י רותי בן שימול;1412842:
זה בדיוק דלקת בעקב.
האינדיקציה היא:
דוקא אחרי מנוחה של ישיבה או שינה, קשה ללכת ולדרוך את הפסיעות הראשונות על העקב ואחרי כמה דקות של הליכה על הרגל, הכאב פוחת במידה ניכרת.

זה לא בעקב זה בצד הנגדי של פלטפוס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני היה לי כאבים בהליכה ממושכת האורטופד המליץ לי על מדרסים ושמתי מדרסים ועבר הכאבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לדורבן
הפתרון הכי יעיל
אחרי שהמליצו לי על גלי הלם וניתוח
ניסיתי נעלי ספורט מיוחדת
עם אפקט הנדנדה
אבל נדנדה באמת לא בכאילו
כשבחלק של העקב משולב ספוג רך
זה יוצר מצב שלא דורכים בכלל על הדורבן
וממש הבריא את הרגל
אחרי שנתייים של שימוש-בשנה הראשונה הייתי לובשת את הנעליים גם בבית-
כבר יכלתי לעבור אפילו לקרוקס- אם כי אני קונה את הדגם הגבוה יותר.

בתחילה קניתי את הנעליים של חברת MBT


http://www.avidorhc.co.il/trademark...yout=category&task=category&id=78&Itemid=1189
הן יקרות מאד
אבל היו שוות כל שקל - עלו לי אז 1200-
אח"כ עברתי לחיקוי של סקצ'רס

http://www.chicy.co.il/shoes/ספורט_שינקין/4726/skechers_shape_ups_שייפ_אפס

רבע מחיר
אותה פעולה


זו הצלה אמיתית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש לכם המלצה מסויימת לנעל טובה שמתאימה לגבר חסידי שסובל מדורבן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י ח פוגל;1413116:
יש לכם המלצה מסויימת לנעל טובה שמתאימה לגבר חסידי שסובל מדורבן?

לנעלי לודמיר בירושלים
יש נעליים מתאימות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לדורבן אפשר להעזר בפיזיותרפיה, אבל רק אצל פיזיותרפיסטים שמתמחים בכף רגל.
יש כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י רפאלV;1412769:
מנסיון. תעשי חיפוש בפורום מישהי כתבה על חצי לימון לשים באזור הכאב למשך שבוע
לא זוכר את כל הפרטים אבל ב"ה עזר מאוד
וכמובן נעלי הליכה נוחות כמו ניו בלאנס וכדו'

כן, זו אני :)

מנסיון חמוץ- כמה ימים בבית לגמרי משתלמים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י MV25;1413026:
לדורבן
הפתרון הכי יעיל
אחרי שהמליצו לי על גלי הלם וניתוח
ניסיתי נעלי ספורט מיוחדת
עם אפקט הנדנדה
אבל נדנדה באמת לא בכאילו
כשבחלק של העקב משולב ספוג רך
זה יוצר מצב שלא דורכים בכלל על הדורבן
וממש הבריא את הרגל
אחרי שנתייים של שימוש-בשנה הראשונה הייתי לובשת את הנעליים גם בבית-
כבר יכלתי לעבור אפילו לקרוקס- אם כי אני קונה את הדגם הגבוה יותר.

בתחילה קניתי את הנעליים של חברת MBT


http://www.avidorhc.co.il/trademark...yout=category&task=category&id=78&Itemid=1189
הן יקרות מאד
אבל היו שוות כל שקל - עלו לי אז 1200-
אח"כ עברתי לחיקוי של סקצ'רס

http://www.chicy.co.il/shoes/ספורט_שינקין/4726/skechers_shape_ups_שייפ_אפס

רבע מחיר
אותה פעולה


זו הצלה אמיתית!


האם ידוע למישהו אם יש הבדל בין נעלי הנדנדה של ניו באלאנס לנעלי ֵMBT?
רכשתי עכשיו נעלי ניו באלנאס עם אפקט נדנדה, אחרי ששמעתי מכמה אנשים שנושעו בעזרתן, ולא ראיתי שום שיפור...
השאלה אם כדאי להשקיע ב-MBT, או שכדאי לחכות עוד זמן מה?
רכשתי גם סאקוני, הן מדהימות באופן כללי, אך לא נושעתי בעניין הדורבן...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה