עזרה דחווףף עזרה בבעיה בשקע חשמל

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי 2 שקעים נפרדים למכונת כביסה ומיבש (אחד מהם הוא שקע כח)
ושתיהם הפסיקו לעבוד ביחד
כל הפיוזים למעלה (הורדתי והעלתי)
כשאני בודק עם טסטר הוא מדליק נורה בכולם גם בשלילי ובארקה
אם אני מחבר את התקע המכונה גם מעבירה חשמל
מישהו יכול להסביר מה יכול להיות הבעיה ואיך אפשר לסדר את זה?
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שקע כח, זאת אומרת שהוא מגיע ממאמ"ת נפרד בלוח.
אם שניהם לא עובדים, יתכן שהבעיה בשלילי, שהוא מנותק הכן שהוא בדרך (והחשמלאי החובבן חיבר את שניהם על אותו קו)
צריך לחפש קופסא למעלה בקיר מעליהם, לבדוק שם שהכל בסדר, וכן בלוח בפס אפסים.

לא ברור למה הטסטר מדליק נורה בשלילי ובהארקה.
מנורת לילה או מאוורר גם לא עובדים שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
השקע כח מחובר דרך הקופסא אבל אין עליו עוד שקעים
החוטים כולם בסדר
השקע השני מחובר לעוד דברים וכולם עובדים חוץ ממנו (גם מנורה לא עובדת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מקפיץ
עזרה דחוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אצלי היה לי בעיה דומה שתאורה לא עבדה, והטסטר הדליק גם את החיובי וגם את השלילי, חשמלאי בטלפון אמר שכשיש אור בשלילי זה אומר שהשלילי התנתק באחד בקופסאות המוליכות (כנראה הכח המגובר על החוטים גרם לנתק), תנסו לחפש את הקופסא ולבדוק שם, יתכן שאין מנוס מהזמנת חשמלאי, כמו אצלי, שיהיה בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זהירות - סכנת נפשות!!!
כשאני בודק עם טסטר הוא מדליק נורה בכולם גם בשלילי ובארקה
אם אני מחבר את התקע המכונה גם מעבירה חשמל
יש לך היכן שהוא מגע בין החיובי לחוטים האחרים,
א. זה אומר שאין לך הגנת פחת (נגד התחשמלות) בלוח, או שהקו של המכונת כביסה מנותק מההגנה ההיא, וכל תקלה במכונה עלול לגרום לאסון ח"ו למי שיגע בה.
ב. תבדוק בשאר השקעים בבית, אם גם בהם ההארקה מדליק אור בטסטר. אם כן, זה אומר שכל מכשירי המתכת שיש לך בבית עלולים לחשמל את מי שנוגע בהם.

בכל מקרה, זה סכנת נפשות, תרחיק אנשים מהבית ובפרט ילדים, ותזמין מיידית חשמלאי מוסמך באופן דחוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זהירות - סכנת נפשות!!!


יש לך היכן שהוא מגע בין החיובי לחוטים האחרים,
א. זה אומר שאין לך הגנת פחת (נגד התחשמלות) בלוח, או שהקו של המכונת כביסה מנותק מההגנה ההיא, וכל תקלה במכונה עלול לגרום לאסון ח"ו למי שיגע בה.
ב. תבדוק בשאר השקעים בבית, אם גם בהם ההארקה מדליק אור בטסטר. אם כן, זה אומר שכל מכשירי המתכת שיש לך בבית עלולים לחשמל את מי שנוגע בהם.

בכל מקרה, זה סכנת נפשות, תרחיק אנשים מהבית ובפרט ילדים, ותזמין מיידית חשמלאי מוסמך באופן דחוף.

לא יכול להיות מגע כי אז היה קצר וכן יש לי 'פחת' וזה חייב להיות מחובר כי זה עובר דרך הקופסאות האחרות
המכונה לא ממש מעבירה חשמל אלא רק מדליקה את הטסטר
שאר השקעים לא מדליקים אור כולל מה שמחובר לאותו קופסא
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
השלמת פרטים..
בדקתי היום עם הטסטר ולא היה חשמל בחיובי ובארקה
חיברתי את המכונה ושוב אותו סיפור
(בשקע אחר עם מאריך המכונות עובדות רגיל כך שזה לא בעיה במכונה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כשיש חשמל בהרקה, סימן שיש מגע בינו לבין השלילי.
יש לטפל בכך בדחיפות, חובה לקרוא לחשמלאי מוסמך למרות העלות הכספית
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מקפיץ את האשכול, במחסן שלי הפסיק החשמל (גם תאורה וגם השקע) כשבדקתי בטסטר מתברר שיש חשמל גם בחיובי וגם בשלילי, מה עלי לעשות? תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מקפיץ את האשכול, במחסן שלי הפסיק החשמל (גם תאורה וגם השקע) כשבדקתי בטסטר מתברר שיש חשמל גם בחיובי וגם בשלילי, מה עלי לעשות? תודה רבה
צריך לבדוק עם "רב מודד" ולא עם טסטר
יכול להיות שיש לכם "זליגת חשמל" אם יש במחסן רטיבות או שחסר בידוד טוב לחוטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה מסוכן? ולמה זה לא מקצר כשהמנורה מחוברת והיא במצב דלוק? תודה רבה (ומתנצל על הבורות)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה