דרוש מידע דחוף!!! איך מייבשים פלאפון שנפל למים?

  • הוסף לסימניות
  • #23
אולי אם תשנה את שם הניק זה ישפיע עליו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לדעתי (הקלושה) בשום אופן לא לשים במלח! מלח מאכל את כל ההלחמות והברזל.
כן לפרק ולשאוב עם שואב (רעיון,אבל כנראה עדיין לא תמיד יספיק), לייבש,באיזה דרך שאתם רוצים..(אפשר גם עם פן אבל לא קרוב מידאי).
הכי מומלץ לעבור על כל הטלפון מבפנים על כל המגעים עם מקל אוזניים\מברשת שיניים טבולים באלכוהול 70% לחכות 2 דקות ויש לכם טלפון עובד.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
האם יש פה מישהו שבאמת חושב שאורז יכול לספוג מים? וגם אם נניח שכן, האם יש סיכוי שאורז יכול למשוך אליו מים ממרחק ועוד מתוככי קרביו של טלפון כמעט אטום? איך בדיוק?
אם אשים גרגר אורז ובמרחק כמה מילימטרים ממנו טיפת מים, האם טיפת המים תמצא את הדרך לנוע לכיוון האורז?
ואם אשרה אורז במים, האם האורז יספוג מים ויהפוך לרך? האם המים יבלעו בתוך האורז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
האם יש פה מישהו שבאמת חושב שאורז יכול לספוג מים? וגם אם נניח שכן, האם יש סיכוי שאורז יכול למשוך אליו מים ממרחק ועוד מתוככי קרביו של טלפון כמעט אטום? איך בדיוק?
אם אשים גרגר אורז ובמרחק כמה מילימטרים ממנו טיפת מים, האם טיפת המים תמצא את הדרך לנוע לכיוון האורז?
ואם אשרה אורז במים, האם האורז יספוג מים ויהפוך לרך? האם המים יבלעו בתוך האורז?
אין פה מישהו שחושב
אלא אוסף אנשים שניסו וזה הצליח להם.
ולגופו של עניין האורז לא אמור לגרד מים אלא לחות ובמשך הימים הלחות שמתפזרת נספגת לאורז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אין פה מישהו שחושב
אלא אוסף אנשים שניסו וזה הצליח להם.
ולגופו של עניין האורז לא אמור לגרד מים אלא לחות ובמשך הימים הלחות שמתפזרת נספגת לאורז.
בדוק מנסיון של לקוחות
הפלאפון אכן עובד אבלאחרי כמה שבועות צצים הבעיות
מקשים , דיבורית ,מיקרופון, קליטה וכו'
והכל קשור למים
אז אם עשיתם את העצות הנ"ל ופתאום אחרי תקופה צצו הבעיות האלה תדעו למה זה קרה
אגב אני בדקתי אחרי ששמתי פלאפון יומיים באורז וכשפירקתי אותו ראיתי שבתוכו ממש יש הרבה מים שהאורז אפילו לא היגיע אליהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אין פה מישהו שחושב
אלא אוסף אנשים שניסו וזה הצליח להם.
ולגופו של עניין האורז לא אמור לגרד מים אלא לחות ובמשך הימים הלחות שמתפזרת נספגת לאורז.
אוסף של אנשים שניסו, מה? יש אנשים שהניחו את הטלפון באורז והוא פעל, ובאותה מידה הטלפון היה פועל גם אם היו מניחים אותו בין תפוחים או סתם באוויר הפתוח.
ניסוי בהקשר הזה, אמור להיות לכל הפחות לקחת שני טלפונים במצב רטיבות זהה, להניח אחד באורז ואת השני מחוץ לאורז, ולאחר כמה ימים להשוות את מצב הרטיבות והקורוזיה של שניהם.
אם הלחות כבר מתפזרת מחוץ לטלפון, מה העניין שהאורז יספוג אותה? הרי הלחות במילא התפזרה.
חוץ מזה, על פניו, דבר קשיח ובעל מרקם צפוף כמו אורז לא אמור לספוח לחות, ובוודאי שלא בכמות משמעותית. דבר שסופח לחות, נהיה לח בעצמו, נהיה רך ובהרבה מהמקרים הנפח שלו גדל. לא נראה לי שזה משהו שקורה באורז.
צמר גפן סופח לחות. נייר טישיו סופח לחות. אפילו עץ סופח לחות. אבל אבן לא סופחת לחות, לפחות לא בכמות משמעותית.
עכשיו נשארה השאלה, למה המרקם של אורז דומה יותר, האם לצמר גפן או לאבן, והתשובה די ברורה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #33
@סלולר בזול ברור שלפני האורז אמורים לנער היטב את המכשיר כדי להוציא את המים הגלויים.
@נחוץ וואו הגזמת.. אפאחד לא עשה כעת מחקר מדעי אלא עובדות פשוטות
את יעילותו של האורז בספיחת נוזלים ניתן לבדוק בקלות ע"י הכנסת 3/4 גרגירים בתוך מילחיה שקלטה מעט לחות. לאחר שעות ספורות המלח יחזור ליהות יבש ונשפך החוצה בקלות..
(חוצמזה.. אתה יכול פשוט לבשל אורז ולגלות כמה אחוזי מים הוא סופח לעצמו במהלך הבישול)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לפרק את הטלפון ולהוציא את הבטריה.
לשים יומיים באורז ולאח"מ לשים במייבש ב- 20 ד' בתוך כמה גרביים כדי שלא יהרס
מניסיון- הפלאפון חזר לחיים ארוכים עד היום וכן הלאה בעז"ה.
חשוב מאוד שהאורז יכסה את כל הפלאפון אני שמתי בתוך צלחת מרק שמאלתי באורז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
@סלולר בזול ברור שלפני האורז אמורים לנער היטב את המכשיר כדי להוציא את המים הגלויים.
@נחוץ וואו הגזמת.. אפאחד לא עשה כעת מחקר מדעי אלא עובדות פשוטות
את יעילותו של האורז בספיחת נוזלים ניתן לבדוק בקלות ע"י הכנסת 3/4 גרגירים בתוך מילחיה שקלטה מעט לחות. לאחר שעות ספורות המלח יחזור ליהות יבש ונשפך החוצה בקלות..
(חוצמזה.. אתה יכול פשוט לבשל אורז ולגלות כמה אחוזי מים הוא סופח לעצמו במהלך הבישול)
אכן, היטבת לתאר. כשמבשלים אורז הוא סופח נוזלים. כשמבשלים.
האם ההמלצה היא לבשל את הטלפון ביחד עם אורז?! :)

מי שבאמת רוצה לייבש את הטלפון שנרטב ולחסוך הוצאות מיותרות של תיקון הטלפון או רכישת טלפון חדש, מומלץ שפשוט יפתח את הטלפון וייבש אותו. ברוב הטלפונים הכשרים זו פעולה מאוד פשוטה וקלה.
מי שישרה בתוך אורז, ויחכה שהטלפון יתייבש, יגדיל את הסיכוי לנזקים בעקבות השהייה הארוכה של הנוזלים בתוך הטלפון.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #37
עכשיו נשארה השאלה, למה המרקם של אורז דומה יותר, האם לצמר גפן או לאבן, והתשובה די ברורה.
(חוצמזה.. אתה יכול פשוט לבשל אורז ולגלות כמה אחוזי מים הוא סופח לעצמו במהלך הבישול)
אכן, היטבת לתאר. כשמבשלים אורז הוא סופח נוזלים. כשמבשלים.
ומה קורה כשמבשלים אבנים???
בחייך.. אתה לא רוצה?! תקנה חדש
ושחרר את האנשים שיש להם דברים טובים יותר לעשות עם כספם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
@סלולר בזול ברור שלפני האורז אמורים לנער היטב את המכשיר כדי להוציא את המים הגלויים.
@נחוץ וואו הגזמת.. אפאחד לא עשה כעת מחקר מדעי אלא עובדות פשוטות
את יעילותו של האורז בספיחת נוזלים ניתן לבדוק בקלות ע"י הכנסת 3/4 גרגירים בתוך מילחיה שקלטה מעט לחות. לאחר שעות ספורות המלח יחזור ליהות יבש ונשפך החוצה בקלות..
(חוצמזה.. אתה יכול פשוט לבשל אורז ולגלות כמה אחוזי מים הוא סופח לעצמו במהלך הבישול)
באמת מעניין לבדוק את עניין האורז במלחייה. נשמע לי מאוד מוזר שאורז יספח נוזלים, אבל שווה בדיקה. האם יש עניין לשים במלחייה דווקא אורז? או שבאותה מידה אפשר גם לשים קטניות אחרות, חיטה, כוסמת ואולי אפילו ספגטי?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אגב, בקשר לאורז במלחייה, יש מצב שהרעיון הוא לא שגרגרי האורז יספחו את הלחות, אלא שגרגרי האורז הקשיחים, תוך כדי נענוע המלחייה, יפרקו את גושי המלח שנוצרו במלחייה בעקבות הלחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
באמת מעניין לבדוק את עניין האורז במלחייה. נשמע לי מאוד מוזר שאורז יספח נוזלים, אבל שווה בדיקה. האם יש עניין לשים במלחייה דווקא אורז? או שבאותה מידה אפשר גם לשים קטניות אחרות, חיטה, כוסמת ואולי אפילו ספגטי?
תודה
ש הנוהגים להוסיף למלח השולחן גרגירי אורז יבשים, כדי למנוע הדבקות של גרגרי המלח לאחר שספחו לחות ובכדי להסיר את הגרגירים הלחים מצידי המלחייה.
(וקיפדיה)
אתה יכול לערוך ניסוי על מוצרים אחרים ולעדכן אותם בתוצאות :)
שבוע טוב..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה