א היימיש'ע יונגרמ'ן
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
נרשמתי באתר משרד החינוך לקבלת המלגה לפני שבוע.
והיום ,התקשרתי אליהם לברר למה אני לא מקבל למייל את הקוד,
אז הם אמרו לי ,שאני לא רשום במערכת ושכנראה לא נרשמתי במקום הנכון.
התחננתי אליהם שירשמו אותי בכל זאת, אך הם אמרו לי, שזה מערכת ממוחשבת ואין להם אפשרות לעשות שום דבר!ֱֱֱ!!
מישהו יכול לעזור לי מה עוד אני יכול לעשות???
והיום ,התקשרתי אליהם לברר למה אני לא מקבל למייל את הקוד,
אז הם אמרו לי ,שאני לא רשום במערכת ושכנראה לא נרשמתי במקום הנכון.
התחננתי אליהם שירשמו אותי בכל זאת, אך הם אמרו לי, שזה מערכת ממוחשבת ואין להם אפשרות לעשות שום דבר!ֱֱֱ!!
מישהו יכול לעזור לי מה עוד אני יכול לעשות???
הנושאים החמים