- הוסף לסימניות
- #1
מבררת בשביל חברה שעבדה כשכירה וגם כעצמאית
יש לה 11! ילדים ופיטרו אותה
היא עצמאית שאינה עונה להגדרה
כרגע אמרו לה מביטוח לאומי שכל שקל שהיא מרוויחה כעצמאית יורד לה מדמי האבטלה, ללא קשר לרמת הכנסה לנפש.
ז"א שאם עד היום היא הרוויחה 7 אלף כשכירה ועוד 4 אלף כעצמאית ומגיע לה שיעור של 69% דמי אבטלה שזה משהו כמו 4,700 ש"ח, מורידים לה מזה 4000 ש"ח של עבודתה כעצמאית והיא נשארת עם 700 ש"ח דמי אבטלה!!! סך הכל 4700 כולל העצמאית, ל13 נפשות!!!
זה תקין??
מישהו מבין בזה???
כבר חודש שני שהיא לא מצליחה לשלם שכירות ואני שואלת את עצמי אם היא מפספסת משהו ואיך אפשר לעזור לה.
מי שמבין בזה בבקשה שיכתוב
תודה!!
יש לה 11! ילדים ופיטרו אותה
היא עצמאית שאינה עונה להגדרה
כרגע אמרו לה מביטוח לאומי שכל שקל שהיא מרוויחה כעצמאית יורד לה מדמי האבטלה, ללא קשר לרמת הכנסה לנפש.
ז"א שאם עד היום היא הרוויחה 7 אלף כשכירה ועוד 4 אלף כעצמאית ומגיע לה שיעור של 69% דמי אבטלה שזה משהו כמו 4,700 ש"ח, מורידים לה מזה 4000 ש"ח של עבודתה כעצמאית והיא נשארת עם 700 ש"ח דמי אבטלה!!! סך הכל 4700 כולל העצמאית, ל13 נפשות!!!
זה תקין??
מישהו מבין בזה???
כבר חודש שני שהיא לא מצליחה לשלם שכירות ואני שואלת את עצמי אם היא מפספסת משהו ואיך אפשר לעזור לה.
מי שמבין בזה בבקשה שיכתוב
תודה!!
הנושאים החמים