- הוסף לסימניות
- #1
אחים ואחיות שלום.
יש לי קובץ אינדיזיין פורמט CS6, אני נמצא כרגע במקום שיש רק CS5.
מלבד זאת שאין לי את ההתקנה - אני גם לא רוצה להתקין, ולכן:
אני מחפש אחר מישהו רציני שקם היום על רגל ימין ומוכן לעשות לי טובה.
אני ישתף אותו בקובץ, הוא יפתח אותו, ישמור אותו מחדש על גירסת IDML, וישלח לי בחזרה.
אז אם יש לך CS6 ואתה מוכן לעשות את זה,
כתוב את המייל שלך, או לחילופין - אם תרצה - אכתוב את המייל שלי.
"נעזור אחד לשני, ונצליח"!
יש?
יש לי קובץ אינדיזיין פורמט CS6, אני נמצא כרגע במקום שיש רק CS5.
מלבד זאת שאין לי את ההתקנה - אני גם לא רוצה להתקין, ולכן:
אני מחפש אחר מישהו רציני שקם היום על רגל ימין ומוכן לעשות לי טובה.
אני ישתף אותו בקובץ, הוא יפתח אותו, ישמור אותו מחדש על גירסת IDML, וישלח לי בחזרה.
אז אם יש לך CS6 ואתה מוכן לעשות את זה,
כתוב את המייל שלך, או לחילופין - אם תרצה - אכתוב את המייל שלי.
"נעזור אחד לשני, ונצליח"!
יש?
הנושאים החמים