דרוש מידע דחוף !!! עזרה בעניין שלילת דמי לידה בעקבות עבודה בחל"ד!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
עקב שעבדתי בשני מקומות עבודה ובקשתי דמי לידה עבור שני מקומות העבודה. קבלתי חקירה מביטוח לאומי.
החוקר מצא כמה מיילים שהתכתבתי בעניין העבודה עם הבוס בזמן חל"ד (זה היה ממש כמה מיילים בודדים. וכן כמה מיילים הכרחיים-עקב שלא הייתה לי מחליפה.)
כרגע ביטוח לאומי שלחו לי מכתב על שלילת דמי הלידה (משני מקומות העבודה!)
האם למשהו היה ניסיון דומה בעבר? ומי יכול לעזור בנושא דחוף מאד?
אשמח בכל תגובה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תפנו לגולדנטל
אני מאמין שהוא ידע בזה הכי טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אין לי מידע לעזרה, אבל כואב לי הלב בשבילך.. :(
 
  • תודה
Reactions: LO
  • הוסף לסימניות
  • #5
עקב שעבדתי בשני מקומות עבודה ובקשתי דמי לידה עבור שני מקומות העבודה. קבלתי חקירה מביטוח לאומי.
החוקר מצא כמה מיילים שהתכתבתי בעניין העבודה עם הבוס בזמן חל"ד (זה היה ממש כמה מיילים בודדים. וכן כמה מיילים הכרחיים-עקב שלא הייתה לי מחליפה.)
כרגע ביטוח לאומי שלחו לי מכתב על שלילת דמי הלידה (משני מקומות העבודה!)
האם למשהו היה ניסיון דומה בעבר? ומי יכול לעזור בנושא דחוף מאד?
אשמח בכל תגובה!!
איך הוא הגיע למייל?

תנסו לגולדנטל
ומסתבר שהוא יגיד לכם לערער
תוכלי לכתוב שהמחליפה משתמש במייל שלך והיא זו שכתבה.. (או אחת אחרת מהעבודה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא הבנתי, קבלת על זה תשלום?
למה הם החליטו לחקור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עקב שעבדתי בשני מקומות עבודה ובקשתי דמי לידה עבור שני מקומות העבודה. קבלתי חקירה מביטוח לאומי.
החוקר מצא כמה מיילים שהתכתבתי בעניין העבודה עם הבוס בזמן חל"ד (זה היה ממש כמה מיילים בודדים. וכן כמה מיילים הכרחיים-עקב שלא הייתה לי מחליפה.)
כרגע ביטוח לאומי שלחו לי מכתב על שלילת דמי הלידה (משני מקומות העבודה!)
האם למשהו היה ניסיון דומה בעבר? ומי יכול לעזור בנושא דחוף מאד?
אשמח בכל תגובה!!
החוקר ככה מחטט במייל?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ביטוח לאומי חישבו בטעות את הפסקת העבודה שלי 22 יום לפני התאריך הנכון לפי טופס 100 (ולפי המציאות גם...), הם לא שמו לב לזה אבל במקום עבודה שלי המליצו לי לתקן אותם כדי שאם בסוף השנה כשישודר טופס 100 הם ישימו לב שעבדתי במהלך ה22 יום האלו (שהם כביכול חופשת לידה כבר לפי התאריך השגוי שלהם) אז הם ינכו לי מדמי הלידה.

תכלס, שלחתי להם פניה באתר, הם באמת הזיזו לי את התאריך קדימה, אבל משום מה למרות שהחופשת לידה נשארה בעצם אותו אורך, רק 'זזה' 22 יום קדימה מהתאריך המקורי שהם רשמו, הם עדיין ניכו לי מדמי הלידה 22 יום... (בדיוק מה שחששתי ממנו...)

פניתי אליהם כמה פעמים באתר ביצירת קשר, כל פעם הם עונים תשובה יותר לא קשורה לנושא, זה נראה או שהם קוראים רק את הכותרת ועונים את התשובה שהכי נראית להם או שהם מעמידים את GPT לענות להם תשובות...

ניסינו כמה פעמים להרים אליהם טלפון אבל הנציגים שעונים הם נציגים מחברת כח אדם והם שולחים שאלה לנציגים של הביטוח לאומי (או שכן או שלא) ואיך שהוא בדיוור המשולש הזה שוב הנציגים של ביטו"ל לא מקבלים את כל
המידע ועונים תשובות בלי קשר....

יש איזושהי אופציה בעולם להגיע למישהו שבאמת עובד בביטוח לאומי ויש לו קצת שכל בקודקודו? (לא חושבת שבשביל להבין את הבעיה צריך יותר מקצת שכל...)
לקבוע תור בסניף יכול לעזור או שגם שם זה רק פקידי קבלה שמעבירים את הבקשה ולא באמת נכנסים לפרטים?

תודה.
  • תודה
Reactions: קל זכות1 //
8 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה