דרוש מידע דחוף!!! שמיכה כבדה לוויסות חושי

  • הוסף לסימניות
  • #21
היא תעזור לילד שלא מצליח להרדם?ילד שמאובחן.
עוזרת להכנס למצב שינה?
אולי מכאן תבוא הישועה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לכאורה נשמע מספיק , אם הוא במילא באמצע אבחון אז שווה להתייעץ עם המרפאה בעיסוק שלו.
וכן, השמיכה מועילה להרידמות וויסות של ילדים עם קשיים בוויסות חושי (ואגב, גם למבוגרים. בארה''ב לדוגמא שמיכות כבדות נפוצות מאד, הרבה יותר מאשר בארץ, אנשים גם בלי קושי בוויסות חושי ישנים איתם להירדמות ושינה רציפה :rolleyes: )
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הוא עוד באמצע אבחון...
מה שאני רואה עליו .. כן יש לו קושי להירדם בלילה אווהב מאוד בצקים מים וכו' שונא להתלבש ..
כשיש רעשים אומר שזה לא נעים לו וממש נכנס לחרדה ..
שונא נשיקות... אוהב מאוד חיבוקים..
מקווה שזה מספיק

ניתן לקרוא:

 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אנחנו קנינו עכשיו ב פרופריו לילדה בת 7 עם קשיי הירדמות גדולים,
היה שווה לנו לנסות כאן כי השרות טוב ואם תכלס זה לא עוזר אז אפשר להחזיר אחרי 30 יום.
אז ממה נפשך - אם זה עוזר לילד להירדם - שווה כל לירה
ואם לא - אז אפשר להחזיר ולקבל זיכוי מלא ...
אנחנו רק שבוע וחצי בניסיון - מורגשת הקלה וודאית.
אנחנו בודקים כעת אם זה באמת יחזיק זמן או לא...
ה יעזור שהם היו שליחים טובים.
כבר היינו ממש מיואשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הוא עוד באמצע אבחון...
מה שאני רואה עליו .. כן יש לו קושי להירדם בלילה אווהב מאוד בצקים מים וכו' שונא להתלבש ..
כשיש רעשים אומר שזה לא נעים לו וממש נכנס לחרדה ..
שונא נשיקות... אוהב מאוד חיבוקים..
מקווה שזה מספיק

לפי התיאור שלך, השמיכה הכבדה יכולה בהחלט לעזור לו.
ילדים עם פרופיל חושי של חיפוש תחושתי זקוקים נואשות לגירויים ש"ישביעו" את מערת התחושה שלהם.
הם הולכים רעבים לצורך קיומי בסיסי , לא תתנו להם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אם מסובך לכם מידי, אתם יכולים גם דרך USHOPS שהם יתווכו את הקניה וסה"כ כולל שילוח המחיר יהיה 549 ש"ח (ועל אף שיש להם אפשרות של תשלומים נראה לי שיש בעיה של ריבית כי הם מעלים את העלות בבחירה זו)


קניה של שמיכה כבדה מחו"ל היא עסק לא משתלם, בגלל המיסוי.
הפער במחיר אינו גבוה מספיק ביחס לחיסרון של קניה מרחוק על כל המשתמע.
החומרים מהם עשויה השמיכה, הן הציפוי, הן המילוי והן סוג התפירה משמעותיים מאד ליעילות השימוש ואורך חיים של השמיכה.

השמיכות של חברת פרופריו הינן השמיכות האיכותיות והמקצועיות ביותר בארץ.
ובנוסף, לקניה בפרופריו נוסף ידע מקצועי, ייעוץ והתאמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שמיכה כבדה מאד. שוקלת כמו שישיית בקבוקים גדולים של מים מינרליים (9 ק"ג), אבל דקה ורכה.

במקור היא נועדה לילדים עם קושי בוויסות חושי. היא כאילו 'עוטפת' ו'מחזיקה' אותם.
(ילדה אחת שניסתה אותה אמרה: "פתאום אני מרגישה את כולי בחתיכה אחת!")

בפועל, היא עוזרת גם לנדודי שינה, להרגעה, ולאיכות שינה טובה יותר - גם לאנשים רגילים.
זה מדהים אותי, כי הערב בתי בת החמש (עם קושי בוויסות חושי) אומרת לי ככה במיטה: "אני לא מרגישה את עצמי..."
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
קניה של שמיכה כבדה מחו"ל היא עסק לא משתלם, בגלל המיסוי.
הפער במחיר אינו גבוה מספיק ביחס לחיסרון של קניה מרחוק על כל המשתמע.
החומרים מהם עשויה השמיכה, הן הציפוי, הן המילוי והן סוג התפירה משמעותיים מאד ליעילות השימוש ואורך חיים של השמיכה.

השמיכות של חברת פרופריו הינן השמיכות האיכותיות והמקצועיות ביותר בארץ.
ובנוסף, לקניה בפרופריו נוסף ידע מקצועי, ייעוץ והתאמה.

את צודקת, אפשר לקחת גם שמיכה מתחת ל75$ וכך חוסכים את המע"מ

אני מסכים שהכי כיף לקנות עם יעוץ מהמומחים והמקצוענים בתחום, אך אני קצת חולק על הפער במחיר.


ניתן לשאול את @חביל'ס לגבי עלויות השילוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הוא עוד באמצע אבחון...
מה שאני רואה עליו .. כן יש לו קושי להירדם בלילה אווהב מאוד בצקים מים וכו' שונא להתלבש ..
כשיש רעשים אומר שזה לא נעים לו וממש נכנס לחרדה ..
שונא נשיקות... אוהב מאוד חיבוקים..
מקווה שזה מספיק
איך יודעים למי זה מתאים/.? למי שלא אוהב כל כך להתרחץ ? או נצמד לבגד מסוים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
המרפאה בעיסוק המליצה לי להניח כרית כבדה מעל שמיכה מקופלת כדי לבדוק אם זה עושה טוב לילדה לפני שאני רצה לקנות
(אצלי חד משמעית לא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
קניה של שמיכה כבדה מחו"ל היא עסק לא משתלם, בגלל המיסוי.
הפער במחיר אינו גבוה מספיק ביחס לחיסרון של קניה מרחוק על כל המשתמע.
החומרים מהם עשויה השמיכה, הן הציפוי, הן המילוי והן סוג התפירה משמעותיים מאד ליעילות השימוש ואורך חיים של השמיכה.

השמיכות של חברת פרופריו הינן השמיכות האיכותיות והמקצועיות ביותר בארץ.
ובנוסף, לקניה בפרופריו נוסף ידע מקצועי, ייעוץ והתאמה.
אני קניתי ועלה לי כולל משלוח 160 ש"ח!! והשמיכה הבינונית -לא הקטנה ביותר, לילד בן 7.
(כשקניתי היה משלוח חינם מעל 49$ אז לקחתי עוד חבילת צבעים ועלה לי משלוח חינם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
גם אנחנו קנינו אצל פרופריו.
העדפנו לקנות כאן בארץ, עם אחריות וזמינות.
לגבי המחירים בחו"ל -שימו לב שיכולות להתווסף עלויות מיסים.

והשמיכה הסגולה של פרופריו (זו שעולה 799) מתאימה בהחלט גם למבוגרים בגודל סביר.
איך אני יודעת איזה משקל לקנות לילד?
(ילד בן 6)
והאם יש מקום שנותן לנסות, כדי לא אקנה בכמה מאות ובסוף אראה שזה לא שימושי לי....
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יכול לעזור גם למבוגר עם קושי להרדם בלי סיבה נראית לעין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
איך אני יודעת איזה משקל לקנות לילד?
(ילד בן 6)
והאם יש מקום שנותן לנסות, כדי לא אקנה בכמה מאות ובסוף אראה שזה לא שימושי לי....

הבנתי שמומלץ בערך 10% ממשקל האדם.

יש מקום שנותן

properio.co.il
יש 30 יום נסיון.
אם השמיכה לא עזרה- מקבלים החזר כספי.
יש התאמה מקצועית של השמיכות ונסיון רב עם מגוון בעיות. (עובדים גם עם בי"ח, קופ"ח ועם המרפאות בעיסוק המומחיות ביותר בארץ)
השמיכות של פרופריו הן היחידות מבד במבוק- בד שמתאים גם לקיץ הישראלי החם.


ואם את בקיאה בקנייה מחו"ל אז באמזון יש גם מבחר (ללא אופציית ההחזרות...)

 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אשמח למידע עדכני על שמיכה כבדה לילד גדול (10) עם קצת קשיי ויסות -
מאבדת קצת ידיים ורגליים..

בררתי עם פרופריו שהמליצו על
גודל שמיכת מבוגר (150*200) ומינימום 9 קילו (750 שח).
יש גם את נומימי (7 ק"ג, 150*200) ב400 שח.
רואה את אירופלקס 7 קילו ב200 שח, 120*180, הגיוני?

במקומות אחרים אני רואה המלצות על 10-15% ממשקל הגוף (~35 ק"ג), שיוצא הרבה פחות מ7 או 9 קילו , וגודל שמיכה קטן יחסית -
אני ואמאזון לא מסתדרים טוב, ולא הצלחתי למצוא בשילוח חינם שמיכה בגודל ומשקל מתאים.

אשמח ממש למידע ספציפי ולינקים מתאימים (האשכולות שמצאתי היו מלפני כמה שנים...).

בנוסף - מה לגבי ציפה?
האם ציפה רגילה מתאימה, או שצריך משהו מיוחד עם לולאות או משהו מבפנים?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה