דיאטה לא מזיקה

  • פותח הנושא mila
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
להורדה מהירה של 15 קילו , יש דבר כזה? ובמחיר שפוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הדבר היחידי שבאמת מועיל זה לסתום את הפה!!!! ולעשות הרבה אירובי!
כל השאר שרלטנות אחת גדולה
או מזיקה או שפשוט לא עובדת!
בעיקרון בחודש הראשון מורידים הרבה ואם באמת לא אוכלים :)
והולכים מורדים כ10 ק"ג גם בלי תרסיסים שיטות ושטויות
אלא א"כ זה יושב על משהו נפשי ואז יש אנשי מקצוע מתאימים ולא תרסיסי פלא....
מקווה שהועלתי ולא הכעסתי אף אחד או אחת
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני ב"ה כעת אחרי ירידה של 10 קילו - לקח לי שלושה חודשים
עשיתי ברעיון של חלי ממן - שאוכללים כל שלוש שעות מנות קטנות

אם רוצה פרטים מדויקים בשמחה - פני אליי בפרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה רבה , אז הרבלייף או חליטות תה או כל השאר לא טובים בשביל להתפטר מהר מהעודפים ואז נשאר רק לשמור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לאט אבל בטוח - חלי ממן ..
נכון שהכי נחמד לרדת 10 קילו כמה שיותר מהר אבל 'לפום צערא - אגרא" ככל שמורידים יותר מהר ככה מעלים חזרה ועוד עם בונוס..
גם אני עושה את הדיאטה של חלי ממן 3 חודשים- 10 קילו בערך
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קחי כמה עצות מהירות ומאד מאד יעילות!! (אני לא תזונאית, אבל מנסיון שראיתי על עצמי ועל אחרים)..

לאכול כל יום: 2 גמבות, 2 תפוחים. (מזרז את חילוף החומרים ומשביע בין הארוחות).
לשתות רק מים!!
להוריד פחמימות כבדות כמו לחם, אורז ומקרוני. וכמובן עוגות ושטויות.

לאכול המון חסה, סלטים טעימים ומתובלים מכל סוגי הירקות, גזר, סלק, כרוב, עגבניות וולצרוך יותר מנות חלבונים.
לשתות 12 כוסות מים לפחות- ביום.

אם מאד קשה לך, תכניסי 2-3 פרוסות לחם קל לתפריט, אבל לא לאכול אותו אחרי 7 בערב.

אולי לא עשר קילו בשבוע, אבל בחודש, יש סיכוי להוריד ככה 6-7 ק"ג.
ועוד משהו- לשים משקל אלקטרוני ליד המיטה. וכל בוקר אחרי נטילת ידיים- להשקל. את תראי את התוצאות מדיי יום וזה יתן לך מוטיבציה.

זו דיאטה שלא מחזיקה הרבה, ואם תחזרי למנת הפחמימות שהיית רגילה, בטוח שתשמיני בחזרה.
אבל כדיי להגיע למועד מסויים, במידה אחת פחות, זה דווקא נחמד.
אחר כך צריך ממש לשמור עם מעקב של תזונאית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
דיאטה מהירה היא תמיד מזיקה.
גם בחינם.
כי היא מערערת את האיזון של הגוף, ומכניסה אותו למצב "חירום".
אח"כ כשתנסי לחזור לאכול סביר זה יתבטא באגירה מהירה של שומנים
(כדי לכפר על מצב החירום ולהתכונן לבאות,
זה מנגנון אוטומטי של הגוף שנועד להתמודד עם תקופות מחסור ורעב)

אני לא יודעת כמה מהיר התכוונת אבל דיאטת בזק יכולה גם להביא לפירוק של רקמת שריר ועוד נזקים.

מה שכן יכולה להמליץ זה באמת לאכול הרבה ירקות חיים ופירות.
גם בצורה של שייקים (שייק ירוק, אם את מכירה, משקה בריאות שהוא ארוחה שלמה, מבוסס על חסה ובננות, ותוספות כרצונך)
להימנע מאכילה של פחמימות על הבוקר
להתחיל את היום עם מים ולימון (בלי ממתיק)
לאכול עד הצהרים רק פירות\ירקות\שייק
(מניסיון - כשמתרגלים, זה ממש תענוג, ופתאום העוגיה על הבוקר נראית פשוט לא שייכת.
אני עשיתי את זה לא בשביל לרדת אלא מסיבה בריאותית מסויימת)

תוסיפי פעילות גופנית שלא רק שורפת קלוריות אלא מאיצה את חילוף החומרים בגוף,
וגורמת להפרשת הורמונים שמעלים את מצב הרוח.

ותורידי רגשות אשמה, לחץ, נקיפות מצפון, הלקאה עצמית ושאר הנלווים הרגשיים שבד"כ באים בעסקת חבילה עם הכותרת "דיאטה".
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ariels;n5057466:
דיאטה מהירה היא תמיד מזיקה.
גם בחינם.
כי היא מערערת את האיזון של הגוף, ומכניסה אותו למצב "חירום".
אח"כ כשתנסי לחזור לאכול סביר זה יתבטא באגירה מהירה של שומנים
(כדי לכפר על מצב החירום ולהתכונן לבאות,
זה מנגנון אוטומטי של הגוף שנועד להתמודד עם תקופות מחסור ורעב)

אני לא יודעת כמה מהיר התכוונת אבל דיאטת בזק יכולה גם להביא לפירוק של רקמת שריר ועוד נזקים.

מה שכן יכולה להמליץ זה באמת לאכול הרבה ירקות חיים ופירות.
גם בצורה של שייקים (שייק ירוק, אם את מכירה, משקה בריאות שהוא ארוחה שלמה, מבוסס על חסה ובננות, ותוספות כרצונך)
להימנע מאכילה של פחמימות על הבוקר
להתחיל את היום עם מים ולימון (בלי ממתיק)
לאכול עד הצהרים רק פירות\ירקות\שייק
(מניסיון - כשמתרגלים, זה ממש תענוג, ופתאום העוגיה על הבוקר נראית פשוט לא שייכת.
אני עשיתי את זה לא בשביל לרדת אלא מסיבה בריאותית מסויימת)

תוסיפי פעילות גופנית שלא רק שורפת קלוריות אלא מאיצה את חילוף החומרים בגוף,
וגורמת להפרשת הורמונים שמעלים את מצב הרוח.

ותורידי רגשות אשמה, לחץ, נקיפות מצפון, הלקאה עצמית ושאר הנלווים הרגשיים שבד"כ באים בעסקת חבילה עם הכותרת "דיאטה".

פחמימה על הבוקר זה אחד הדברים הכי חשובים לגוף.
אפשר להוריד את הפחממה בצהרים ולסיים עם הפחממות עד 7 בערב רק לא להוריד אותה מהבוקר.

ותפסיקו לדבר על 10 קילו ב 3 חודשים כי אם היא תרד אותם בשנה אפילו שתשמור מעולה, היא תרגיש רע עם עצמה.
אני ירדתי 15 ק"ג בשנה וחצי ושמרתי כמו שאף אחת בקבוצה לא שמרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י פיטפוט;n5057490:
פחמימה על הבוקר זה אחד הדברים הכי חשובים לגוף.
.

חלבון.
לאחר צום הלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ירידה במשקל נגרמת ממאזן קלורי שלילי אותו אפשר להשיג ע"י הכנסת פחות אנרגיה קרי לאכול פחות ו/או ע"י הוצאת יותר אנרגיה קרי פעילות גופנית.
כל דיאטות הבזק גורמות נזק כבד לגוף, מלבד פירוק השרירים והמחסור בחומרים איכותיים לגוף הם גורמות לגוף להאטה בחילוף החומרים וממילא לעלייה במשקל בטווח הארוך.
לצערי אני אאכזב אותך כשאכתוב שאין קיצורי דרך, דיאטה לא מזיקה היא איטית ומבוקרת.
ממליצה לך להתייעץ עם תזונאית או דיאטנית מומחית ולא לשחק עם הבריאות שלך.

ההמלצות שלא לאכול משעה מסויימת וכדו' אינן מתאימות לכל אחד, רק את מכירה את סדר יומך ויכולה לדעת מה יעזור לך, יש אנשים שיעזור להם לאכול 3 ארוחות גדולות ומסודרות ובין לבין לסתום את הפה ויש שיעדיפו לאכול כל כמה שעות משהו קל, יש שיעדיפו לא לאכול בערב משעה מסויימת ויש שרק אז חוזרים הביתה ואם לא יאכלו ירגישו כאב ראש ויסתובבו ברעב גדול...

המלצות כלליות-
פעילות גופנית לשלב אירובי ואנאירובי, פעילות שעושה לך טוב, לגוון, לשים שירים שאת אוהבת...
לכתוב- מה שאת אוכלת, מתי וכמה עושה סדר בעיניים, לכתוב מה המשקל וההיקפים שלך ולמדוד כל שבוע ולכתוב,
לשתות- הרבה ורק מים!
לאכול מכל אבות המזון, לא לוותר על אף אחד מהם, כן כן הגוף שלנו צריך גם שומן...
ירקות בלי הגבלה, פירות מומלץ 2-3 ביום.
הרבה דגים, בשר- להעדיף חזה עוף וכרעיים.
להעדיף אוכל מאודה, מבושל ואפוי ע"פ מטוגן.
שמן- עדיף שמן זית ואם לא אז קנולה עדיף מסויה.
לנסות לבצע את התהליך עם פרטנר/ית, להתעמל יחד, ללכת יחד, לספר כל ערב מה אכלנו, להבטיח סכום כסף על כל חריגה....
להבטיח לעצמך תמריצים קטנים ומשמעותיים אחרי כל כמה קילו.
להתפלל...

​​​​​​​הרבה הצלחה!!

 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י פיטפוט;n5057490:
פחמימה על הבוקר זה אחד הדברים הכי חשובים לגוף.
אפשר להוריד את הפחממה בצהרים ולסיים עם הפחממות עד 7 בערב רק לא להוריד אותה מהבוקר.

פירות לארוחת בוקר זה לגמרי פחמימות.

רק לא פחמימות ריקות, שבד"כ מגיעות עם סוכר,
נותנות זריקה של אנרגיה ואח"כ מגיעה נפילת סוכר שמלווה אותנו כל היום,
וכל היום מחפשים לנשנש.

זו התוויה של מומחית לתזונה בריאה,
המלצה כללית ולא אישית, אחרת לא הייתי כותבת אותה פה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מה זאת אומרת פרות לארוחת בוקר?
תאכלי תפוח במקום סנדוויץ?
זה לא משביע (אני לא זקוקה לדיאטה אני סתם מנסה להבין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני ממליצה לעשות פליאו.
התחלתי לעשות פליאו כי איכשהו התגלגלתי לקבוצה של פליאו,
והתאור של כולם של ההרגשה הטובה, והכח שיש בתזונה הזאת, משך אותי פנימה....
הירידה במשקל היתה לוקסוס מהצד....
תזונת הפליאו מבוססת על:
ארוחות מסודרות.
אין נשנושים.
אוכלים כשרעבים, לא אוכלים כשלא רעבים.
ומה מותר לאכול בפליאו?
בעיקר פרות,ירקות, בשר, עוף, ביצים
מה אסור לאכול בפליאו?
אוכל מעובד, דגנים למינהם...
לאלו שיקפצו ויגידו שזו דיאטת חלבונים - זה לא! מותר לאכול תפוא, בטטות, אורז וקטניות מונבטות(אם עושים אתגר אז רק בטטות. אבל לא חובה לעשות אתגר)

מה מרוויחים בפליאו?
הרגשה טובה, כח, ושובע כל הזמן(לא מחפשים כל הזמן אוכל! מנסיון...)

כמובן, אין לי אחוזים בפליאו. אבל מי שרוצה לשאול שאלות נוספות יכולה כאן\בפרטי\לחפש ברשת....

נ.ב. בלי קשר לפליאו, אני חושבת שהורדה של אוכל מעובד,סוכר וגלוטן מהתפריט יגרום גם לתחושה מצוינת וירידה במשקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
דיאטת הקסם של חיה פוקסמן
טיפות שרקח רופא הומאופת מאצות ים
עולה 750 שח
יורדים בין 10-15 ק"ג ב40 יום
תוכלי לפנות אליי בפרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם כבר דיאטה...
הבעיה שלי היא משהו מתוק ליד הקפה בבוקר.
ואל תגידו לי תמר... את זה אין לי בעיה לאכול במשך היום.
בבוקר אני חייבת עוגיה עוגה שוקולד- משהו...
יש לכם פתרון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י תיקתוק;n5057707:
אם כבר דיאטה...
הבעיה שלי היא משהו מתוק ליד הקפה בבוקר.
ואל תגידו לי תמר... את זה אין לי בעיה לאכול במשך היום.
בבוקר אני חייבת עוגיה עוגה שוקולד- משהו...
יש לכם פתרון?

פתרון טוב זה קובית שוקולד "מריר" של 72 % קקאו
יש בזה מעט מאד פחמימות ונותן הרגשה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה רבה רבה לכל הנשים שטרחו וחלקו מניסיונן , בהחלט קיבלתי הרבה מידע מועיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י פירות יער;n5057651:
דיאטת הקסם של חיה פוקסמן
טיפות שרקח רופא הומאופת מאצות ים
עולה 750 שח
יורדים בין 10-15 ק"ג ב40 יום
תוכלי לפנות אליי בפרטי

השאלה מה אוכלים בזמן שלוקחים "טיפות קסם"...
ברוב הדיאטות האלה משלמים המון כסף על מוצר ש"שורף שומנים" (אין באמת דבר כזה)
אבל כמובן חייבים להקפיד על התזונה שהם מתווים לך,
שבד"כ כוללת משהו כמו 500 קלוריות ליום.
בקיצור - דיאטות רעב במסווה של מוצר פלא.


לגבי השאלה איך אפשר בלי סנדוויץ' -
אני למשל גיליתי שלחם לא עושה לי טוב במיוחד, ואני דווקא שמחה לוותר על הסנדוויץ'.
מאחר ולא לקחתי את זה לקיצוניות -
היו ימים שהקפדתי על הפירות והיו ימים שלא.
בימים שכן הקפדתי הרגשתי הרבה יותר טוב.

אבל אם את ממש לא יכולה בלעדיו -
אפשר לדחות אותו קצת, ובינתיים לאכול פירות.
אפילו אם הצלחת לדחות את הארוחה ל-11 זה מקסים.

לאכול סוכר על הבוקר, או לשתות קפה על הבוקר -
מכניס את הגוף למעגל קסמים של נפילות אנרגיה לאורך היום.
וכמובן כדי לעבור נפילת אנרגיה צריך "רק משהו קטן מתוק"
אז מכניסים לפה קוביית שוקולד או ממתק אחר
וממשיכים לתחזק את מעגל הקסמים שמשבש את רמות הסוכר, האינסולין וכו',
וגורם לנו לנשנש כל היום.

ואני כותבת את זה בתור אחת שפעם "לא יכלה לפקוח את העיניים בבוקר בלי קפה"
ו"אל תדברו איתי לפני הקפה".
ו"חייבת משהו מתוק אחרי האוכל" (רצוי שיגיע יחד עם כוס קפה...)
זה לא כזה קשה להיגמל.
אני כבר שנים לא נוגעת בקפה,
כלומר - שותה בכיף כוס קפה מדי פעם כשמתחשק לי - בערך פעם בחודשיים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה