דרוש מידע דייסון או שיאומי שואב-שוטף?

  • הוסף לסימניות
  • #61
האם את מרוצה?
אשמח לשמוע.
s5 לקחתי מאמא שלי (רציתי לבדוק איך עובד על הרצפות שלי), הייתי מרוצה.
S6 MAX טרם הגיע- בדרך. מקווה שאהיה מרוצה.
אגב, יש עכשיו מבצע בשופרסל על S5 MAX, במחיר של 1590 ש"ח, כמדומני.
ובשביל להשתמש עם כל הפונקציות החכמות שלו צריך סמארטפון?
ז"א אם אין לי ממילא סמארטפון, עדיין יש לו עדיפות על פני אחרים?
אכן, ע"מ לנצל את מלוא החוכמה שלו, יש להשתמש באפליקציה.
לשאוב, הוא שואב מצוין גם בלי.
גם לי אין סמארטפון, תכננתי לקנות בהמשך טאבלט פשוט, לגלוש על האינטרנט המסונן של הבית, ודרכו להפעיל את הרובוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בלת"ק

יש לי שיאומי שואב שוטף

מאוד מאוד נהנית מהשאיבה - הוא עובד בערל פעמיים ביום (לא עבודה מושלמת אבל בינינו אצל רובנו האופציה השניה זה כלום וזה יוצא יפה מאוד)

השטיפה לא משהו בשביל בית עם ילדים שמתלכלך - כמעט לא מעבר להברקה על הריצפה

גילוי נאות אין לי גישה לאפליקציה כך שאין אצלי שטיפה אינטנסיבית למקום מסוים - אולי זה משנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
לכל הדייסוניות למינהן, אשמח לשמוע
1. האם נח להשתמש בו לשאוב את הבית כתחליף למטאטא- הוא לא כבד מדי?
2. כמה זמן הסוללה מחזיקה בעבודה ברצף על הרמה הכי גבוהה? הבנתי שלא יותר מ10 דק? אם תוכלי לציין את הדגם שברשותך
תודה!
1. לא מאוד כבד, סביר. בפרט שמסיעים אותו על הרצפה ואין צורך להרים
הילדים נהנים להשתמש בו במקום לטאטא. אני לא - גם כי הוא לא מגיע לפינות (יש לו ראש מתאים לפינות, אבל כבר עדיף לי לטאטא מאשר להחליף אותו). וגם הראש שמתאים במיוחד לרצפה שואב רק בכיוון אחד - ממך והלאה, אז זה לא נוח לטאטא כשרוצים לטאטא חדר.
אם מתפזר חול, או כשנשברה זכוכית - השתמשתי דווקא בו, הוא יסודי לאין ערוך ממטאטא. אבל את הטאטוא השגרתי הוא לא עושה.

לגבי הכובד - כשרוצים לשאוב משהו שהוא לא הרצפה, מורידים את המקל, ואז זה קל הרבה יותר.


2. נכון, ככה כתוב בהוראות.
בפועל העוצמה הגבוהה צורמת לי באוזן, ואני לא מסוגלת להשתמש בה יותר מדקה... וגם לא מרגישה צורך בד"כ. רק כשהתפזרו חרוזים לדוגמא (העוצמות הרגילות לא הצליחו לשאוב אותם כי זה כבד).
נראה לי שאף פעם לא השתמשנו בו יותר מחצי שעה רצוף... משתמשים בד"כ לצורך נקודתי. את הספה אני שואבת (לא מאוד יסודי) בפחות מ5 דקות...

יש לנו v10 אבסולוט, כמה חודשים.



ויש לנו גם שואב רובוטי ilife5v או משהו דומה, לא שוטף. יכולה להשוות ביניהם אם מעניין מישהי (פשוט דיברו כאן על דגמים ספציפיים של שואבים רובוטיים שאני לא מכירה, חדישים יותר משלנו).
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
ויש לנו גם שואב רובוטי ilife5v או משהו דומה, לא שוטף. יכולה להשוות ביניהם אם מעניין מישהי (פשוט דיברו כאן על דגמים ספציפיים של שואבים רובוטיים שאני לא מכירה, חדישים יותר משלנו).
מאוד מעניין אותי ההשוואה
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מאוד מעניין אותי ההשוואה
תודה!
הרובוטי שואב את הרצפה טוב יותר, כי הוא מגיע לפינות (לא מאה אחוז, אבל כמעט), ליד הפנלים (כן מאה אחוז). הוא עובד לבד, לא צריך להזיז אותו.
החסרונות: צריך להכין לו את הרצפה ולפנות אותה מלכלוכים גדולים.
יש לו 2 חסרונות משמעותיים היות שהרובוט שלנו עובד בצורה אקראית ולא עם אפליקציה: יש מקומות שהוא נתקע בהם, ולכן לא יכולים להפעיל אותו בחדרים האלו בכלל, ואני לא "סומכת" עליו במרחב פתוח מדי, רק בחלל סגור, ולא בסלון בין רגלי הכסאות.
הוא נוח מאוד לחדרים שאפשר לסגור (ואין בהם ארונות עם חלל תחתי בגובה מסוים שתחתיו הוא נתקע). אנחנו מפעילים אותו באופן קבוע לפני שטיפה או לכבוד שבת בכל חדר בנפרד, ובמטבח מפעילים אותו כמעט כל ערב מאז שאין לנו ארונות כתר במטבח (כי היה נתקע תחתיהם).

הדייסון מתפקד כשואב זמין ונוח לכל מה שהוא לא רצפה: שולחן, רכב, ספה, מגירות, כיסא תינוק, עגלה וכו' וכו',
וגם לרצפה - אם צריך ניקוי נקודתי ועוצמתי. כמו לדוגמא ארגז חול שמגיע מחצר הגן הישר מנעלי הילדונת. כשנשברה זכוכית עברתי איתו ביסודיות רבה על כל המטבח. זה לא היה קל יותר ממטאטא, אבל זה הרגיע אותי שלא התפספס אף רסיס.
כתחליף מטאטא הוא לא נוח ולא מגיע צמוד לפאנלים.
טרם מצאתי כיצד נוח לשאוב איתו לכלוכי אורז פתיתים וכדומה, למרות שכולן ממליצות על זה. (מהכיסא או מהשולחן נוח לי יותר לאסוף עם מגבון ולפח, מהרצפה לא הרגשתי שהוא יעיל כל כך ורק נראה לי שזה מלכלך אותו. לרובוטי יש סמרטוט שמכניסים לכביסה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
איזה אופציות מוסיפה האפליקציה?
יש שני דברים (לפי הבנתי) אחד זה ניקוי לאחק זמן - זאת אומרת שאפשר לקבוע מראש שעה שזה יתחיל לנקות (סתם עניין אותי לגבי שימוש בדבר כזה בשבת). דבר שני אפשר לקבוע שטחים מסוימים בבית לנקות ויש גם אופציה לביקוי יותר יסודי במקום מסוים
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #69
אין שום אופציה להשתמש בכל הדברים האלו דרך המחשב?
אין אפשרות לאפליקציות במחשב בכלל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אין שום אופציה להשתמש בכל הדברים האלו דרך המחשב?
אין אפשרות לאפליקציות במחשב בכלל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
תודה.
האם אחרי שהוא מתחבר הוא יוכל לעבוד ללא מחשב בכלל לפי ההגדרות החכמות שלו?
כלומר, אם אני שוקלת להוציא את המחשב מהבית, ובזמן הקניה עדיין יהיה לי אותו כאן, אבל אח"כ לא, זה יעבוד לפי מה שהגדרתי לו בהתחלה או שהוא צריך להיות מחובר כל הזמן עם הוויפי למחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
יש כאן אולי משהי עם הייזירו מבני ברק, שמוכנה להזמין אותי לנסות אותו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
יש עכשיו מבצע בשופרסל על דייסון
V10 Animal
משהי יודעת להגיד לי עם זה מומלץ, ועם זה מגיע עם כל החלקים?
ואם לא, אז איזה דגם מומלץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
שבוע טוב וחודש מבורך,
האם מישהי מכירה את הדגם בתמונה?
לא צריכה שוטף, וגם לא צריכה שואב מסיבי לחרוזים או גרגרי אורז :).
מחפשת שואב שישאב כמו שצריך את האבק מהמזרנים, הספה, הכיסאות, הפינות של המגירות ומעל הארונות.
(נראה לי שזה מה ששובר אותי בכל שנה; הניסיונות להחזיק את שואב האבק הישן והחוטי ביד אחת, ביד אחרת להחזיק את הצינור ולכוון לאבק מעל הארונות. תוך כדי עמידה על סולם רעוע שיצא לפנסיה מהשכנים כבר לפני עשור... קצת מרגיע לדעת שאם תימאס לי הכתיבה, תמיד אוכל לבחור בלוליינות-קרקס :))
1615662810514.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה