התייעצות דלקת אוזניים... אנחנו אובדי עצות!

  • הוסף לסימניות
  • #41
בלת"ק
גם אצלנו היה ככה
הגענו להתייבשות (לא אכל כי כאב לו לאכול) ומשם לאשפוז
מה שעזר בסוף היה רפלקסולוגיה (פליישמן ממודיעין עילית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
דיברנו עם רופא מומחה
הוא טוען שזה תופעה דיי שחיכה
צריך לטפל מהר לא להזניח...
המליץ על רפסולוגיה או דיקור (נתחיל עוד שבוע דרך הקופה...)

הוא טען שזה טוב שיש חור וככה יוצאת המוגלה
אם לא היה היה צריך לעשות ...
המליץ להפסיק חלבי לחלוטין...

בינתיים לקחנו מפה כהמלצה
לתת פריביוטיקה.
לשים צמר גפן במקלחות..
בקבוק רק בישיבה.
תודה לכולם 🙏
רגע לפני...
ממליץ לכם (מנסיון אישי) לנסות את הקליניקה של רינה פליישמן היא במודיעין עילית, מגיעים אליה מכל הארץ וההצלחה שלה מדהימה!!!
תוכלו לברר טלפונית אצלם לפני כן האם זה רלוונטי למקרה שלכם
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בלת״ק
לטפטף שמן זית לתוך האוזן אחרי שחומם על הגז, ולבדוק טווווב טווווב שזה לא חם!!! רק אחרי שהתקרר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
בלת״ק
לטפטף שמן זית לתוך האוזן אחרי שחומם על הגז, ולבדוק טווווב טווווב שזה לא חם!!! רק אחרי שהתקרר!
לא כשיש נקב (מוגלה) זו עצה שמתאימה רק לכאב אוזניים לא דלקתי!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
בלתק, מניסיון,

כשהוא קיבל אנטיביוטיקה חריפה לעצור משהו אחר (צלוליטיס) בבית החולים
פתאום נעלמו גם הדלקות אוזניים החוזרות ונשנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
משהו נתקל בדלקות חוזרות ונשנות
ברמה שמפסיקים טיפול אנטיביוטי + טיפות זה חוזר
לרופא אין מה לומר חוץ מללכת לאף אוזן ג'
וגם שם אין להן כ"כ מה לומר
יש לציין שממש יוצא מוגלה מהאוזן בכמויות (סליחה על התיאור)
ילד בן שנה
ביום הוא ממש ילד טוב ולא רואם עליו כלום
אלא שבלילה זה מפריע לו לישון
אנחנו כר אובדי עצות
נשמח לדעת אם משהו נתקל בזה שיוכל לעזור
תודה רבה
לילה שקט..
כדאי לבקש מרופא אא"ג ילדים לעשות תרבית למוגלה כדי לזהות אם יש חיידק עמיד שצריך אנטיביוטיקה ספציפית יותר.
במקביל, שווה לבדוק אם מדובר בנוזלים כרוניים ולשקול התייעצות לגבי ניתוח כפתורים, שלפעמים הוא הפתרון היחיד שקוטע את המעגל הזה.
סתם כך, לבינתיים, מאוד כדאי להקפיד שלא ייכנסו מים לאוזניים במקלחת, זה קריטי כשיש הפרשות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
כדאי לבקש מרופא אא"ג ילדים לעשות תרבית למוגלה כדי לזהות אם יש חיידק עמיד שצריך אנטיביוטיקה ספציפית יותר.
במקביל, שווה לבדוק אם מדובר בנוזלים כרוניים ולשקול התייעצות לגבי ניתוח כפתורים, שלפעמים הוא הפתרון היחיד שקוטע את המעגל הזה.
סתם כך, לבינתיים, מאוד כדאי להקפיד שלא ייכנסו מים לאוזניים במקלחת, זה קריטי כשיש הפרשות.
עשינו ויצא חיידקי
הרופאה המליצה על טיפות
יש לציין שמביאים טיפות זה עוצר
רק מפסיקים אחרי יומיים חוזר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
לי היה הפרשות מהאוזן מגיל מעוד קטן זה חור בעור התוף
זה הוריד לי מהשמיעה קצת עשו לי ניתוח כפתורים וזה לא עזר דאז
יכולה לאמר שבפעמיים שכאב לי באוזן שמו לי שמן זית עם שום מורתח
היום מגיע לבקר פעם בחצי שנה משהו בסגנון
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
לי היה הפרשות מהאוזן מגיל מעוד קטן זה חור בעור התוף
זה הוריד לי מהשמיעה קצת עשו לי ניתוח כפתורים וזה לא עזר דאז
יכולה לאמר שבפעמיים שכאב לי באוזן שמו לי שמן זית עם שום מורתח
היום מגיע לבקר פעם בחצי שנה משהו בסגנון

למה אתה במעקב?
בגלל החור בעור התוף או בגלל הניתוח כפתורים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מנסיון עם מקרה דומה בעבר, מה שמאאאאד עזר באופן פלאי זה "סירופלא לאוזניים" של חברת סופרהרב. משרד הבריאות חייב אותם לשנות את השם של זה, והם שינו ל"אי אן פורמולה" (E.N.) אבל זה אותו סירופ בדיוק.
עד שהכרתי את הסירופ הזה, היינו מבלים לילות לבנים רבים בגלל הדלקות האלו, וכשהאוזן היתה נשפכת מוגלה כבר שמחנו.... מאז הסירופ - ברגע שהיה מתחיל משהו היינו נותנים כף אחת, ותוך חצי שעה, כמו קסם, כבר היתה הטבה, אחרי כמה שעות כף נוספת, והדלקת פשוט נעלמה. צריך להפריד את הסירופ מאוכל ושתיה לחיזוק ההשפעה. מה שהסבירו לי שזה מייבש את הדלקת מבפנים.
 
  • שכוייח!
Reactions: L_M
  • הוסף לסימניות
  • #52
לא יודעת אם מתאים לילד כזה קטן...
חברה שלי גם היה לה, ביחד עם חור בעור התוף,
היא עשתה ניקוי רעלים והורידה צריכת סוכר כמעט לגמרי.
אחרי 3 שבועות היה לה תור לרופא פרטי, לקראת ניתוח והחור פשוט נסגר לה.
אבל אני מדברת איתך על משהיא בת 16...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אצלנו במשפחה זה קשור ישירות לחלבי.
ברגע שמורידים חלבי הדלקות נעלמות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
הוא מקבל בקופח כללית סניף נווה יעקב/בית ישראל/בר אילן
אותנו גולד הפנה לאף אוזן גרון. לא עשה שום שטיפה.
בנוסף הוא שלח אותנו לרפסולוגית, אישה חרדית ממאה שערים (נתן לנו א הפלאפון שלה)
הוא טען שכל הלקוחות מהסניף בבית ישראל הולכים אליה וראו ישועות..
הבעיה שהיא לא ענתה לי בטלפון..
בסוף הלכנו לאף אוזן גרון (ד"ר יורם נזריאן) הוא המליץ על כפתורים אחרי חצי שנה עם אנטיביוטיקה ומיד כשהפסקנו חזר הדלקת.

בדרך לניתוח התמהמנו קצת ופתאום זה עבר לבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אותנו גולד הפנה לאף אוזן גרון. לא עשה שום שטיפה.
בנוסף הוא שלח אותנו לרפסולוגית, אישה חרדית ממאה שערים (נתן לנו א הפלאפון שלה)
הוא טען שכל הלקוחות מהסניף בבית ישראל הולכים אליה וראו ישועות..
הבעיה שהיא לא ענתה לי בטלפון..
בסוף הלכנו לאף אוזן גרון (ד"ר יורם נזריאן) הוא המליץ על כפתורים אחרי חצי שנה עם אנטיביוטיקה ומיד כשהפסקנו חזר הדלקת.

בדרך לניתוח התמהמנו קצת ופתאום זה עבר לבד.
על איזה גיל מדובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני גם שמעתי המלצות על רפלקסולוגיה,
משהי שגם הבת שלה תינוקת סבלה מזה תקופה מאוד ארוכה,
וזה מה שעזר!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אין לי מושג
הם פשוט נותנים 40 ד' באותו מחיר של פרטית...
אולי שווה לך להגיע לרינה פליישמן.
העניין אצלה שאת משלמת פעם אחת ובאה מתי שאת רוצה בלי לשלם שוב!! (גם פעם ראשונה לא לוקחת מאד יקר)
וגם מלמדת אותך איך לעשות לבד בבית (וגם נותנת שרטוט מדויק) כי כל העניין ברפלקסולוגיה זה לעשות הרבה בתדירות גבוהה. לא נראה לי שחד פעמי ללכת יעזור לך.
(הלכתי אליה עם אותו סיפור עם הבן שלי שסבל המון מדלקות) וכך כשאת עושה לבד, וזה ממש ממש פשוט, את פשוט חוסכת ללכת הרבה פעמים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מוכר מאוד הסיפור עד כאב...
ולנו זה היה עם ילדון חמוד
שכבר הרכיב מכשירי שמיעה
(מגיל שנה)
וכל פעם שהדלקת היתה נשפכת
הצינורית של המכשיר היתה נסתמת מהמוגלה....
ואז הוא היה מסכן מאוד
גם הדלקת, וגם לא שמע.
מה שגמר באופן מיידי כל פעם את הסיפור
זה טיפות בשם סילוקסאן
קודם כל ניקוי האוזן במי חמצן
עד שההפרשות נגמרות
ואז טיפות סילוקסאן
הרופאים לא ששים לתת את הטיפות האלו
(כשביקשתי לילדים אחרים - לא אהבו)
כנראה שיש סיבה
אבל לילד הזה- נתנו מיד
וזה מה שעצר את הדלקת באופן מיידי.
בכללי- ממליצה על פרץ/ סישל ואטל משערי צדק לגבי נוזלים
בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה