התייעצות דלקת אוזניים... אנחנו אובדי עצות!

  • הוסף לסימניות
  • #61
הייתי כמעט אצל כל הרופאים שהוזכרו לעייל
הבן שלי בלע לצערי אנטיביוטיקה מהסוגים החריפים ביותר למשך חודשים ארוכים ודבר לא עזר
אחרי כשנה של סבל, הפסקנו חלבי. לקח 3 שבועות של התנזרות עד שהתחלתי לראות שינוי
ההפרשות מהאוזניים הפכו מירוקות בעלות ריח בלתי נסבל, לשקופות וחסרות ריח.
אחרי כמה שבועות הלכתי איתו לרינה פליישמן ועם התמדה של כמה שבועות בתרגילי הרפלקסולוגיה הבעיה נפתרה לחלוטין עד היום. (כבר כמעט 8 שנים) במקביל המשכנו להימנע מחלבי עד גיל 6 בערך.
אחרי הקורונה הנוזלים חזרו, נסעתי לרינה פעם אחת נוספת וזהו.
לצערי יש לו ירידה קלה בשמיעה כתוצאה מהדלקות החוזרות ונשנות במשך תקופה כה ארוכה
נשקול ניתוח בהמשך.
אציין שניסיתי לפני כן רפלקסולוגיה סטנדרטית והיא עזרה באופן זמני בלבד. רק אצל רינה הבעיה נפתרה. ממליצה מאוד.
רפואה שלימה בקרוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
גם אצלנו טיפות סילוקסאן עזרו מאד זה טיפות עם סטרואידים ולכן רופאים פחות ששים לתת אותם אבל לפעמים אין ברירה.
רפלקסולוגיה ודיקור סיני זה מעולה ואגב לגבי החלבי בד"כ כל המטפלות של הרפואה האלטרנטיבית יגידו לשנות תזונה להוריד חלבי קמח וסוכר לבן ועוד כי זה מגביר ליחות אני ראיתי בפירוש הטבה (אם כי זה לא פתר לחלוטין ובסוף הגענו לניתוח)
מה שחשוב מאד לדעת שאם יש הפרשות סימן שיש נקב בעור התוף ובמקרה כזה צריך מאד להזהר עם חומרים שמכניסים לאוזניים אסור לשים סתם טיפות בלי לבדוק אם זה מתאים למצב של נקב ובטח לא שמן זית שום וכל שאר תרופות הסבתא!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
מנסיון נדמה לי שד"ר מרשק נתן לי את זה אבל זה עובד למי שאין לו שום חור או פגם באוזן לקחת שני חלקים שווים של חומץ ואלכוהול לטפטף באוזן
זה מנסיון אבל לא לוקח אחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
בלת״ק
לטפטף שמן זית לתוך האוזן אחרי שחומם על הגז, ולבדוק טווווב טווווב שזה לא חם!!! רק אחרי שהתקרר!
לא!!! כשיש נקב או חשש לנקב בעור התוף!!!
לא שמן זית ולא שום נוזל או טיפות אחרים אא"כ קבלתם הוראה אחרת מרופא אא"ג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
משהו נתקל בדלקות חוזרות ונשנות
ברמה שמפסיקים טיפול אנטיביוטי + טיפות זה חוזר
לרופא אין מה לומר חוץ מללכת לאף אוזן ג'
וגם שם אין להן כ"כ מה לומר
יש לציין שממש יוצא מוגלה מהאוזן בכמויות (סליחה על התיאור)
ילד בן שנה
ביום הוא ממש ילד טוב ולא רואם עליו כלום
אלא שבלילה זה מפריע לו לישון
אנחנו כר אובדי עצות
נשמח לדעת אם משהו נתקל בזה שיוכל לעזור
תודה רבה
לילה שקט..
בלת"ק
ראיתי מבחוץ וממש הזדהתי
היה לנו כזה דבר במשך שנה שלמה ברציפות ואף רופא לא ידע לתת מענה
הלכנו לרופאה באיכילוב-מטעם מכבי
שנתנה לנו 2 סוגי טיפות שצריך לשים אותם 3 פעמים ביום בהפרש של 40 דקות בניהם
למשך 15 ימים
עשינו את זה בהקפדה גדולה
ממש היינו צריכים לעקוד את הילד בשביל זה...
וב"ה עבר כלא היה
אחרי שנה שלמה של סיוט

אם חשוב לכם אבדוק את שם הרופאה וטיפות שרשמה לנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
גם לי היה ילד שסבל המון!!! מהאוזניים.
ברמה שכל שבוע שבועיים טיפות
ואז חברה סיפרה לי על המדבקות של היונים השלילים
אמרתי שמלנסות לא מפסידים
שמים מדבקה מאחורי כל אוזן (על הראש) למשך חודש עד שישה שבועות
וראינו פלאים!!!
מאז זה פשוט נגמר!! ב"ה
יש כל מיני נקודות מכירה
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אני סבלתי יותר...
רק ד"ר מאוריסיו כהן-וייזר
מקבל באסותא חיפה (פרטי) וברמב"ם, גם ברמב"ם קליניק ת"א
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
בלת"ק.
העצה הכי טובה ששמעתי ושיפרה לי את החיים בכל הנוגע לדלקות אוזניים.
סבלנו מזה הרבה מאוד (כמעט כמו התיאור שמופיע אצלכם)
אמר לי רופא אחד לא לתת לילד לשתות בשכיבה.
מאז - אפס דלקות אוזניים!
כל השתיה בזמן שכיבה מתנקזת לאוזניים וגורמת שם לנוזלים.
על הצד שהילד שלכם שותה בשכיבה - זו הבעיה כנראה..
בהצלחה רבה.
זה מה שבאתי לכתוב, עניין השתייה בשכיבה קריטי, וגם להגיד למטפלת שישתה במאונך
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בלת"ק.
עם הרבה ניסיון בנושא אוזניים.
אילו כאבים בלתי נסבלים. על סף חרפון. נשמע משהו דומה לנקב, אבל קשה לדעת ואני לא רופאה.

א- להוריד חלב לגמרי. פשוט לגמרי. זה שווה את זה. באופן כללי כל מי שסובל ממיגרנות, כאבי ראש וכו'.
ב- לבדוק שאין נקב בעור התוף. מניסיון עם התורים לאא"ג, הרופאה פשוט שלחה למיון, והרופא בדק אם יש נקב.
הגיוני וזו פטריה חוזרת ונשנית. יש כל מיני סוגי דלקות.

ג. במידה וזה לא נקב בעור התוף (חשוב!). נוזלים באוזניים באופן רגיל - נרות הופי. מומלץ ללכת למישהו שמתמחה בזה, אבל אפשר גם לבד. הדרכות יש ברשת לאין מספר. לעשות באופן עקבי וחכם.

ד. שכיבה בזמן השתיה- לא מומלצת. בטח ובטח כשזה חלב...

ה - רפלקסולוגיה ודיקורים עוזרים מאוד לאיזון הגוף, אבל לא תמיד עוזר לאחר שהגוף כבר הותקף בדלקת. לכן מומלץ בזמן רגוע בין לבין (ל"ע) ללכת לטיפול).

ד. גם שמעתי המלצות גדולות על

רואה פה בתגובות בעמוד עוד רעיונות חכמים. טוב לדעת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
  • הוסף לסימניות
  • #75
מניסיון רב בתחום, רפלקסולוגיה יכולה להוות פתרון בעזרת השם לדלקות אוזניים חוזרות ונשנות ולסבל הנורא שאתם מתארים. יש מישהו באשדוד אם נסיון רב מאוד שמתמצה מאוד דווקא בעניין זה ויכול לבדוק אם זה נובע ממשהו מסוים כגון רגישות למאכלים או דברים אחרים. כמובן שכדאי גם לבדוק אצל מומחה אף אוזן גרון
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
בנתיים טיפות אוזניים עזרו +הורדה של חלבי + אי שתיה בשכיבה + מקלחות קצרות עם שמירה על האוזניים
+ פריביוטיקה + רפסולוגיה (בעז"ה היום)
נקווה שלא נפסיק עם הטיפות זה יחזור


תודה לכולם!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה