עזרה דם החרדים הותר, מה עושים ???

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
אחרי המקרה המחריד של דריסת בחור חרדי למות ע"י אוטובוס בהפגנה ושחרור הנהג לחופשי !!!
אתמול אירע אירוע נוסף באו לעצור חשוד בריגול לאיראן וכל השכנים חטפו אלימות מחרידה
בשום מקום חילוני לא היה קורה דבר כזה, רעולי פנים שפורצים את כל הדלתות באמצע הלילה ומכים מכות רצח, כולל שימוש בטייזר
אברכים תמימים שגרים ביחידות דיור, מבלי לדעת על מה ולמה, לא אמרו להם מי זה, והם הזמינו משטרה רגילה שגם לה לא היה מושג שבמדובר בשב"כ והכל בגלל שכן שנחשד בריגול, הם אפילו לא בדקו מה המשפחה שרשומה על הדלת פשוט פרצו הכל והתחילו להחטיף מכות
וכמובן שא"א לזעוק נגד השב"כ כי הם מטפלים במרגלים.
אני בטוח ב100% שאם היו שוברים דלתות ומכים אתיופים רוסים או סתם חילונים שכנים של מי שנחשד כמרגל המדינה הייתה רועשת מזה, אבל דם החרדים הפקר, אפשר לדרוס אותם בהפגנות ולהשתחרר בלי כלום.....
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
אחרי המקרה המחריד של דריסת בחור חרדי למות ע"י אוטובוס בהפגנה ושחרור הנהג לחופשי !!!
אתמול אירע אירוע נוסף באו לעצור חשוד בריגול לאיראן וכל השכנים חטפו אלימות מחרידה
בשום מקום חילוני לא היה קורה דבר כזה, רעולי פנים שפורצים את כל הדלתות באמצע הלילה ומכים מכות רצח, כולל שימוש בטייזר
אברכים תמימים שגרים ביחידות דיור, מבלי לדעת על מה ולמה, לא אמרו להם מי זה, והם הזמינו משטרה רגילה שגם לה לא מושג שבמדובר בשב"כ והכל בגלל שכן שנחשד בריגול, הם אפילו לא בדקו מה המשפחה שרשומה על הדלת פשוט פרצו הכל והתחילו להחטיף מכות
וכמובן שא"א לזעוק נגד השב"כ כי הם מטפלים במרגלים.
אני בטוח ב100% שאם היו שוברים דלתות ומכים אתיופים רוסים או סתם חילונים שכנים של מי שנחשד כמרגל המדינה הייתה רועשת מזה, אבל דם החרדים הפקר, אפשר לדרוס אותם בהפגנות ולהשתחרר בלי כלום.....
עצוב מאוד אבל זה המצב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אחרי המקרה המחריד של דריסת בחור חרדי למות ע"י אוטובוס בהפגנה ושחרור הנהג לחופשי !!!
אתמול אירע אירוע נוסף באו לעצור חשוד בריגול לאיראן וכל השכנים חטפו אלימות מחרידה
בשום מקום חילוני לא היה קורה דבר כזה, רעולי פנים שפורצים את כל הדלתות באמצע הלילה ומכים מכות רצח, כולל שימוש בטייזר
אברכים תמימים שגרים ביחידות דיור, מבלי לדעת על מה ולמה, לא אמרו להם מי זה, והם הזמינו משטרה רגילה שגם לה לא היה מושג שבמדובר בשב"כ והכל בגלל שכן שנחשד בריגול, הם אפילו לא בדקו מה המשפחה שרשומה על הדלת פשוט פרצו הכל והתחילו להחטיף מכות
וכמובן שא"א לזעוק נגד השב"כ כי הם מטפלים במרגלים.
אני בטוח ב100% שאם היו שוברים דלתות ומכים אתיופים רוסים או סתם חילונים שכנים של מי שנחשד כמרגל המדינה הייתה רועשת מזה, אבל דם החרדים הפקר, אפשר לדרוס אותם בהפגנות ולהשתחרר בלי כלום.....
פעם היה עו"ד בשם בן גביר שהיה מגיש תביעות אזרחיות לפיצויים בכאלו מקרים.
מאמין שיש עו"ד שיכולים להמשיך את זה...
אולי שיפנו לארגון חוננו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זכור לי שיש קוביות כאלה שקוראים להם מצלמה ויש את המוצר הזה להרבה חרדים מקרית ספר
השאלה כמה מהנשים הצעירות ביחידות דיור המדוברות היו מפוקסות מספיק כדי למצוא ולהפעיל את הקוביה הזאת כשנשק מכוון לבעל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זכור לי שיש קוביות כאלה שקוראים להם מצלמה ויש את המוצר הזה להרבה חרדים מקרית ספר
זה לא משהו זמין שיש לך ביד ואתה רגיל להשתמש בו כשפורצים לך באמצע הלילה.
מי שיש לו סמארטפון מיד מצלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא מדובר על זה בשום מקום עשיתי חיפוש בגוגל מאיפה בכלל שמעת את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בשום מקום חילוני לא היה קורה דבר כזה, רעולי פנים שפורצים את כל הדלתות באמצע הלילה ומכים מכות רצח, כולל שימוש בטייזר
דווקא זה קרה גם באיזורים חילוניים, והשב"כ לא הולך להפסיק עם זה...
צריך לבדוק מול חוננו או אמת ליעקב האם ניתן לדרוש פיצוי מהמדינה על הנזקים.
מי שיש לו סמארטפון מיד מצלם.
גם מי שיש לו סמארטפון קופא על מקומו מלראות רעולי פנים חמושים פורצים אליו הביתה באמצע הלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
איפה החכי"ם שלנו ?
לא שמעתי אותם מגנים מדברים על זה !
הם מפחדים כביכול להגן על שכנים של מרגל איראני כך שהתקשורת תשאל אותם איך יתכן שיש מרגלים חרדים שמסכנים את כולנו ?
אגב זה שאלה מאוד קשה שאין עליה תשובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש על הסיפור צו איסור פרסום
יש כבר אשכול חסום על הנושא…
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה