מידע שימושי דמי השתיקה של התקשורת החרדית

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
גם אני הייתי שם אתמול לפנות בוקר, אכן לא קיבלתי מכות אבל בהחלט נאלצתי כמו כולם לדחוף ולהידחף במחסומים כדי להתקדם במעלה ההר לכיון הציון, אפילו שרציתי להיות ילד טוב ירושלים
זה כזה הזוי שהשוטרים כלאו בכל שלב בערך 20/30 איש, כשלפחות 10 שוטרים/שוטרות 'שומרים על חייהם', ונותנים להם להידחף ליד פתח המחסום, והשוטר צועק "עד שלא תסתדרו אחד אחד בשרוול אני לא פותח!", וכשכבר פתחו אחד השוטרים הפטיר לעברנו בזלזול 'היכנסו חמודים, היכנסו'
אז למי שלא היה שם ולא מבין את ההתלהמות של הניקים פה, אם אלימות אין כאן, התעללות יש כאן, ובגדול

אגב, עכשיו שמעתי ממישהו שהגיע לשם עם הרכב עד חניון שזיפרון, הכל פתוח עד המערה
בכניסה ליישוב יש מחסום, ובכניסה מלמעלה השוטרים מחזיקים רק חצי עין
עולו והתכנשו! רבי שמעון לכל! ועכשיו באמת...
לברך הגומל שלא היו אסונות. והכל בחסות הדאגה לבטחון החרדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
שמעתי אתמול בחדשות הזקופים אחד מיועצי התקשורת שמודה שהושכר ללג בעומר
הוא אומר שם שעבדו עליו
כי ברגע שהיה צריך משהוא לא היה מי שבכלל רצה לשמוע וכולם זרקו אחד לשני
ואומר שלקחו יועצי תקשורת כי רצו שהציבור יהיה בעד ההגבלות השנה במירון
וכך יוכלו לעשות איתנו מה שרוצים
הוא היה נשמע מאוד כאוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
אבל את משווה זריקת כוסות מים ודחיפות
אני לא משווה כי אנחנו מתחילים מנקודת פתיחה גבוהה בהרבה מהם, זכינו להיות מציבור יראי השם, וכואב לי גם אם בודדים שכחו את החינוך שקיבלו לרגע מפאת הלחץ. מפני שהם אחינו, בנים לחינוך הכשר והטהור. וזה יכול לקרות לצערי לכל אחד מאיתנו....
ואני בכוונה לא כתבתי מה עשו השוטרים, לא באתי בכלל להשוות, זה לא בר השוואה.
שוב, הציבור הכי לא אלים במדינה זה אנחנו!!!!!!!
אני הכי מזדהה עם האמירה הזו בעולם. ולכן זה מבייש. זה בכלל לא מייצג את רוב הציבור ועצוב שזה נראה כך. (ויותר מזה כמה צריך להזהר שזה לא ידבק בנו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
נכון הדרך הייתה קשה וארוכה
ההמתנה אין סופית בשמש
לא סיפקו צרכים מינימליים של בני אנוש אבל,
מי שהגיע מראש לריב ולהתעמת קיבל את מבוקשו
ומי שהגיע רק להתפלל קיבל גם את מבוקשו, נכון זה היה קשה אבל את מה שרציתי קיבלתי.
לתת לבנאדם לגסוס באיטיות הרבה יותר אכזרי מלהרוג אותו ביריה.
מה שהלך בחניונים היה הרבה יותר גרוע מהאלימות הפיזית שעל ההר.
לא ברור מה האינטרס שלך שאתה מתעקש להגן עליהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
לפעמים אני תוהה לעצמי אם בעיתונים היהודיים לפני 80 שנה
גם היו אלו בעלי השנאה העצמית
שטרחו להסביר לכולם כמה צודקים הגרמנים כשהם מצרים את צעדי היהודים.
שוב גרמנים?
שם הובלו בקרונות של בקר וצרכו את הצרכים של עצמם מרעב וצמה..

נסענו למירון באוטובוס חדיש וממוזג אז לקח המון שעות ולא היה צל ומים קרים...יחי ההבדל
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
לתת לבנאדם לגסוס באיטיות הרבה יותר אכזרי מלהרוג אותו ביריה.
מה שהלך בחניונים היה הרבה יותר גרוע מהאלימות הפיזית שעל ההר.
לא ברור מה האינטרס שלך שאתה מתעקש להגן עליהם.
נכון אבל זה סיוטים בעתיד מי שקיבל אלימות פיזית ללא סיבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
לתת לבנאדם לגסוס באיטיות הרבה יותר אכזרי מלהרוג אותו ביריה.
מה שהלך בחניונים היה הרבה יותר גרוע מהאלימות הפיזית שעל ההר.
לא ברור מה האינטרס שלך שאתה מתעקש להגן עליהם.
לצערי ניקים כאן לא שפויים לחלוטין
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
שלב ההתקפות! גולדברג בכותרת ראשית ב׳כיכר׳: לאחר הקריסה הגדולה ועצירת הילולת רשב״י במירון - בכיר במשטרה יוצאת במתקפה חריפה נגד הפרויקטור צבוקי טסלר: ״כך מתנהלים אנשים שלא מכירים את מירון. כל המתווה שלו היה מועד לכישלון מראש. רעיון הכרטיסים היה טעות, גם כל הגבלת הכניסה להר הייתה טעות״.

עוד מהמתקפה של בכיר במשטרה לגולדברג ב׳כיכר׳: ״היה צריך להשקיע בתשתיות בהר במקום להגביל הכל, יש פה שטחים שעמדו ריקים. במקום לפצל את הקהל היה צריך להרחיב את השטח הכינוס. ההתנהלות של טסלר ושל משרד הדתות לא הייתה מוצלחת. היו פה הרבה שיקולים של המארגנים שלא קשורים לבטיחות״.

הבכיר במשטרה מגיב לכיכר׳ על הפריצה לציון ועזיבת הכוחות: ״ברגע שהחלה הפריצה כלל הכוחות עזבו את אזור הציון, לא רצינו להתעמת מול החוגגים. לא חשבנו שמעברי הברזל בתוך הציון היו נכונים! הפרויקטור גייס רבנים לתמיכה ציבורית לפני ההילולא - אותם רבנים לא דיברו להמונים הגיעו להר מירון״.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לאלו שכועסים על שכתבתי באשכול סמוך
יש לי הרבה מאוד מה לכתוב אבל למען שלום האשכול ושלום הניק שלי אז רק כמה מילים
הייתי במירון מלפני ל"ג בעומר עד כמעט השקיעה מכיוון שלא רציתי לסמוך על השלטונות בעניין שהם לא מבינים בו אבל לאחר שכולם מציינים את הפרוייקטור ואת המשטרה שניהלו את האירוע מבלי שיש להם הבנה מינימלית לא ברבי שמעון לא בל"ג בעומר ולא במירון ולא בציבור אני חושב שראוי להבין שגם היועצים ויחצי"ם החרדים שעזרו לפרוייקטור הם מציבור שגם אין להם הכרה מינימלית באירוע הזה וגם לא בציבור שעולה מירונה
תארו לכם שהיו מתייעצים עם הצוות היקר של הרב קופרשטוק ז"ל שחיים את הנושא עשרות שניםועושים מסירות נפש למען רבי שמעון ולמען ההילולא והיו שנים שאכן זה היה בתיאום איתם והכל היה נפלא
והעיקר חשוב לציין הפעם בהפוכה
ידוע לכולם את הערכתי ואהבתי למשטרת ישראל אבל אני חייב לציין את ההאיפוק העצום שנקטו בו השוטרים לאורך כל היום ראיתי שהם ממש הוזהרו בפקודה לא להגרר לאלימות וברוב המקרים הם עמדו בזה בכבוד וזה לא קל בפרט לאנשים כאלה הבנתי את הנאמר איפוק זה כח ובפרט שהוחלט לעזוב את המקום ולא "להשליט סדר" שהיה חלילה נגמר שפיכות דמים ח"ו בעניין הזה הם ראויים להערכה
אני רוצה להבהיר כנראה מדובר כאן על ציבור שונה לחלוטין יש את הציבור שאני נמנה עליו שמכיר את השוטרים האלימים והרעים שבאים לשכונה ומכים ללא רחם בכל הנקרה בדרך
הפוגרום בבני ברק
באכזריות ורק ממתינים להזדמנות לרסק את החרדים ומקבלים גיבוי מהתקשורת "החרדית" ולפעמים גם מנציגי המפלגות
והמקרה הזה לא קרה במירון ברובו וגם מה שקרה נקרא איפוק לחייות הטרף האלו
ויש ציבור וזה הציבור החרדי ברובו שמאמין בתמימות שהשוטרים צדיקים, וטובים, ומגינים עלינו, והם נחמדים ומה ששומעים לפעמים שהם מכים באכזריות חייתית ופוצעים חרדים זה בגלל הקיצונים ממאה שערים שזורקים טיטולים וצועקים נאצים וכו' כך זה הטבע של בן אדם שמעדיף לחשוב שהוא חי במדינה נורמטיבית ואוהבים אותו וכל מה שקורה זה נקודתי ולא מערכתי
והציבור הנאיבי הזה שרכש כרטיסים בתמימות ובאימון מלא וגילה את פניה האמיתיות של השלטון ושל המשטרה והתייחסותם לחרדים בהלם איך יכול להיות? למה זה מגיע לנו ? "והמשחק הקבוע של היחצני"ם להאשים את הקיצונים לא עבד הפעם" בתקווה להבנה
אגב אמר לי ידיד שבזכות הפרוייקטור והמשטרה קיבלנו עוד 2 מנדטים למפלגת "אש דת" שבאים ממה שנקרא המיינסטרים החרדי
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #72
@תילתן
אתה מתווכח עם אנשים שחטפו מכות על לא עוול בכפם ומחליט שהם זרקו כסאות כאילו זה נוסחה מתמטית ודאית - קיבלת מכות - זרקת כיסא
זה שהציבור החרדי חוטף הרבה פעמים בלי סיבה זה עובדה מוגמרת
גם כשלא חוטפים מכות פיזיות מתנהגים אלינו כעדר בקר פראי ולא מתורבת
זה שהכובע שלי ושל זה שבסביבתי באותו הצבע זה לא אשמתי
אני אישית כשרואה בלאגן מתרחק כמטחווי קשת כדי לא לחטוף, אבל זה לא מצב הגיוני זה לא אזור מלחמה אוקראיני
ואני עוד לא התחלתי לדבר על התכנון המטופש ושרירותי של אירוע...
זה שהשוו לשואה זה נראה מופקע אבל קח את הרעיון שהיו יהודים שחשבו שאם הם יהיו הוגנים לא יאונה להם רע והסוף ידוע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אבל קח את הרעיון שהיו יהודים שחשבו שאם הם יהיו הוגנים לא יאונה להם רע והסוף ידוע...
אז גם אתה לוקח את זה לשם..
עם זה אני לא יודע להתמודד..

כל הודעה כזאת אני עושה צילום מסך, מגדיל ומראה לסבתא שלי שכבר לא רואה טוב,
היא הייתה ''שם'' והובלה ל''שם'' בקרון בקר ואז היא ראתה את מלאך המוות מסמן מי לחיים ומי למיתה באצבע הקטנה..
זה עושה לה המון ''נחת רוח''

ואני חושב לעצמי של יהודים שנסעו מדושני עונג להילולה במירון וכו' וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
כל הודעה כזאת אני עושה צילום מסך, מגדיל ומראה לסבתא שלי שכבר לא רואה טוב,
היא הייתה ''שם'' והובלה ל''שם'' בקרון בקר ואז היא ראתה את מלאך המוות מסמן מי לחיים ומי למיתה באצבע הקטנה..
זה עושה לה המון ''נחת רוח''
אז למה אתה מראה לה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
סליחה על הביטוי השיח כאן הוא כמו שיח של חילונים!!!!!
הם לקחו את הציבור החרדי החלש והתעללו בו
מספרת עלי עליתי על האוטובוס של שעה 14:00 בצהרים הגענו בשש לצפון ניזרקנו בחניון עד שמונה
הועלנו לאוטובוס ונזרקנו בעוד חניון (בלי שירותים... בלי כלוםםםם בלי חילים כמו בהמות....)
עד השעה אחת עשרה
רק אציין שמרוב תסכול אנשים הדליקו מדורות לנסות לשמוח והחילים אפילו לא כיבו את זה נתנו לנו לשמוח בשקט
כי אמרו גם ככה אתם כאן כמו בהמות...
לאחר שהגענו באחת עשרה למירון
הרחבה היתה ריקה לחלוטין !! הציון היה ריק עמדתי להתפלל שניה התכלתי לבכות מרוב תסכול ההיתי לבד בציון החילים נתנו להישאר ל20 שניות עם צרחות לכו לכו לכו לא לעמוד כאילו אני בהמה שסופרים אותה...
לא היה במשך שעה שלימה שירים כדי שלא נישמח
לא היה מקומות ישיבה
אם קניתי כרטיס הגעתי להר ל 4 שעות אז למה לא לתת לי לשבת למה לא לתת לי לשמוח?
למה כדי שאני אסבול ההיתי בדיוק לפי הכללים לפי המיסטרים כמו בהמה
וגם במירון לתת לי לסבול
נורא קל להאשים את הקיצונים...
רק זה טעות שלנו של כולם הקיצונים לא יכלו לסבול ובצדק את מה שהיה שם.. והיה צריך לעשות מעשה
בציבור החילוני שאשה מבקשת ללכת לשירותים והיו אומרים לה תתאפקי זה לא היה עובר בשתיקה... ו'ד'ל
אלה מה שגם בתוך הציבור החרדי יש כאלה שאומרים הקיצוניים.. ומעדיפים לשתוק..
לכן בגלל אנשים אילו המשטרה ממשיכה להתעלל ואפילו להודות בהתעללות הזו...
נקודה למחשבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
סתם ככה לאלה שצועקים כל הזמן נגד הטרור שהקיצונים עושים מישהו הבהיר לי שהמדינה גם קמה מטרור שעשו נגד הערבים אז אם בטרור אפשר להקים מדינה אפשר להבין למה הקיצונים טרוריסטים למדו מהמדינה שכיכול מחנכת אותם ומתכוונים רק לטובתם;):LOL::sneaky:
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אז גם אתה לוקח את זה לשם..
עם זה אני לא יודע להתמודד..

כל הודעה כזאת אני עושה צילום מסך, מגדיל ומראה לסבתא שלי שכבר לא רואה טוב,
היא הייתה ''שם'' והובלה ל''שם'' בקרון בקר ואז היא ראתה את מלאך המוות מסמן מי לחיים ומי למיתה באצבע הקטנה..
זה עושה לה המון ''נחת רוח''

ואני חושב לעצמי של יהודים שנסעו מדושני עונג להילולה במירון וכו' וכו'
ח"ו
הדגשתי לקחת את הרעיון בלבד
שום דבר מאז החורבן לא ישווה ולא ידמה
ובטח ששוטר יהודי לא נאצי
רק אל תצדיק ישר כל שוטר באשר הוא
תנסה לחשוב אולי הצדק עם בני קהילתך...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה