דרוש מידע דרגות במעון תמ"ת תשפ"א

הדיווח החודשי לא מעביר לבט"ל נתונים על העובדים,
רק בטופס 126 חצי שנתי.
צודקת.
אבל אם כדבריו התמ"ת שואבים את המידע שלהם מביטוח לאומי. הרי שכשזה יתעדכן הם היו אמורים לפסול את הדרגה בגלל נתונים שקריים. ולא שמעתי שהם עשו את זה למישהו פתאום...
 
צודקת.
אבל אם כדבריו התמ"ת שואבים את המידע שלהם מביטוח לאומי. הרי שכשזה יתעדכן הם היו אמורים לפסול את הדרגה בגלל נתונים שקריים. ולא שמעתי שהם עשו את זה למישהו פתאום...
זה את צודקת.
 
מה המחיר בכי גבוה שמשלמים על מעון ומה המחיר בכי נמוך?
ואם אפשר לכתוב איזה דרגה זה נקרא
 
מה המחיר בכי גבוה שמשלמים על מעון ומה המחיר בכי נמוך?
ואם אפשר לכתוב איזה דרגה זה נקרא
איו עדיין טבלה לתשפ"א.
מחיר מלא ללא סבסוד זה אלפיים ומשהו
הדרגה הכי נמוכה זו דרגה שלוש.
 
מישהו יודע?
ילד ראשון שהולך למשפחתון, אין דרגה קודמת.
לאחר החל"ת חזרתי לחצי משרה מחוסר עבודה במשרד ( בתקוה שיעלו את שעותי)
הדרגה שקיבלנו על סמך חצי המשרה הזו - דרגה 6 - 1147 ש"ח בחודש.
האם עוד חודש חודשים כשעולות לי השעות יש לי אפשרות לבקש דרגה מחדש או מה שנקבע בתחילת שנה זה מה שנקבע?
תודה מראש!
מישהו?
 
לא מובן בשביל מה?
אם אתם מרוויחים פחות אתם מקבלים הנחה והשתתפות יותר גדולה מהמדינה!
אז בשביל מה?
זהו שלא.
הדרגה נקבעת לפי כמות שעות העבודה בעיקר וכן לפי הכנסה לנפש.
כרגע עובדת 100 שעות בחודש במקום 150.
האם ניתן להגיש תלושים אחרונים, לקבל דרגה גבוהה, ועוד חודשיים כשיוסיפו שעות לבקש דרגה חדשה לפי התלושים החדשים?
 
זהו שלא.
הדרגה נקבעת לפי כמות שעות העבודה בעיקר וכן לפי הכנסה לנפש.
כרגע עובדת 100 שעות בחודש במקום 150.
האם ניתן להגיש תלושים אחרונים, לקבל דרגה גבוהה, ועוד חודשיים כשיוסיפו שעות לבקש דרגה חדשה לפי התלושים החדשים?
כמו שנאמר למעלה בסוף השנה אפשר לעדכן על שנה קודמת וזה מתקזז.
 
כמו שנאמר למעלה בסוף השנה אפשר לעדכן על שנה קודמת וזה מתקזז.
אשמח להבין יותר.
זה משמעותי מאוד כי זה רלוונטי אם לשלוח למשפחתון או לפרטי.
שנה ראשונה במשפחתון. ילד ראשון. בן שמונה חודשים.
אין דרגה קודמת.

מגישה תלושים של עכשיו של חצי משרה מאחרי החל"ת ובהמשך אוכל להגיש אחרים? מתי? איך זה עובד, אני משלמת מחיר מלא וזה חוזר אלי?
 
@ציפורת הנפש
על החודשים שעבדת פחות שעות
לא תקבלי דרגה זולה יותר בכל מקרה.

אולי בחודש שאת עובדת יותר שעות
תשלחי להם את התלוש החדש ואז יתנו לך דרגה זמנית
אחרי 3 תלושים תקבלי דרגה קבועה עד סוף השנה
הכי טוב שתתקשרי לשאול

אולי מגיע לך דמי אבטלה על השעות שהורידו לך?
תנסי לשאול בביטו"ל
ואז אם תקבלי כסף על שעות שאת אמורה לעבוד אולי גם יתחשבו בזה לדרגה
תשאלי במוקד
 
לאחר שכתבתי שבעלי אברך, אומר לי להביא עליו אישורים שונים ומשונים מהמעסיק מלבד אישור כולל.
מה הפשר?
חו"מ, ניסיתי בלילה, ניסיתי אקספלורר ועדיין 'שליחת הטופס נכשלה'
מה אני יכולה לעשות?
וגם, הבנתי שאפשר עכשיו רק להגיש בקשה ללא תלושים ועוד נניח שלושה חודשים להגיש תלושים ולקבל סבסוד רטרואקטיבית.
זה נכון?
@כלבויניק
@חחח
@מיוזניק
אפשר שוב את עזרתכם?
 
לאחר שכתבתי שבעלי אברך, אומר לי להביא עליו אישורים שונים ומשונים מהמעסיק מלבד אישור כולל.
מה הפשר?

הוא תמיד מבקש, אבל לא צריך לשלוח כלום חוץ מהצהרת הורה לומד ואישור ממוסד הלימודים

וגם, הבנתי שאפשר עכשיו רק להגיש בקשה ללא תלושים ועוד נניח שלושה חודשים להגיש תלושים ולקבל סבסוד רטרואקטיבית.
הסבסוד ניתן החל מהחודש שקדם לחודש הגשת הבקשה, ולא משנה מתי הושלמו המסמכים. אבל עד שהדרגה נקבעת צריך לשלם מלא, ואח"כ הכסף מוחזר, אלא אם כן המעון מוכן להמתין עם התשלום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה