כללי דרושה מעצבת אלבומים מקצועית

  • הוסף לסימניות
  • #1
שמוכנה לקחת 5 שקל לעמוד כולל הכל
בהמשך לאשכול הזה
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=190230
תקראו את סוף האשכול
ואני מתנצלת בפני שרית שהתלבשתי לה על האשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
וואי! איזה מחיר פנטסטי!
לאן לשלוח קורות חיים ודוגמאות של עבודות?
אני רגילה לקבל 3 ש"ח לעמוד!
וזה כולל עיבוד תמונות, ועד 100 תיקונים מהלקוח, וגם עמידה מול בית הדפוס.
5 שקלים זה כמעט כפול.
אפשר לקבל יותר פרטים על המשרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם רק היית רואה איך הסתכלו עליי צמד צלמים שותפים כשאמרתי שאני לוקחת 20 ש"ח לדף אלבום חתונה... "היא כנראה לא בעניינים" אמרו אחד לשני ברחמים... ועוד בלי לראות דוגמאות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה אמיתי....
תנסה
תפתח אשכול בפורום צילום תכתוב שאתה מעצב ב5 ש"ח
תקבל מספיק פניות מכובדות מצלמים שמכבדים את עצמם.. אולי לא כמו אלה מה3 ש"ח אבל יותר טוב מאלו ב 10 :D
נסה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
חברה,
המשרה נתפסה,
תודה לכל הפונים.
אני לקחתי את זה ובסוף הם היו מוכנים לשלם
את המחיר שדרשתי.

סה"כ 5.5 שח לעמוד....

למה מי פראייר רק ב5 שח?
5.5 זה יפה....

:):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1457969:
אם רק היית רואה איך הסתכלו עליי צמד צלמים שותפים כשאמרתי שאני לוקחת 20 ש"ח לדף אלבום חתונה... "היא כנראה לא בעניינים" אמרו אחד לשני ברחמים... ועוד בלי לראות דוגמאות...
את באמת לא בעניינים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
באמת הזוי ביותר
אני רואה את האלבום חתונה של אחותי
מעוצב מאד יפה,
ומרחמת על הגרפיקאית שבטח קיבלה מחיר כזה עלוב....
העיקר לצלם היא שילמה מעל 8000 שקל!!!!!

:mad::mad::mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עכשיו ברצינות
אצלי תקבלי עבודה מקצועית החל מ-20 ש"ח לדף (אלבומי תבנית! צילומי סטודיו![ולא מצלמה ביתית])
עבודה מיוחדת, עדכנית ומקצועית

(כן עדיין קיימים הבודדים ההזויים הללו שמעריכים את עבודה... ומשלמים בהתאם...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י poto12;1457973:
את באמת לא בעניינים...
אני אולי תמימה.
זה נחשב זול יחסית, איפה הצלמים חיים?
הוא עשה לי חישוב מהיר ואמר: "לא שווה לי לתת 20 לדף. ב-250 אני מסכים. יש אחת, שלחה אליי 8 אלבומים החודש, כולם שולחים אליה והיא מלאה בעבודה."
8 אלבומים=2000 ₪! לחודש! וכל היום היא יושבת על זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
איך אני אוהבת את הלקוחות שמספרים לי על השניה שלוקחת מחיר זול
כמה היא מוצפת עבודה
וכמה היא יעילה...
כדאי לך ללמוד ממנה....:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בלי קשר לצלמים----
אני מסתכלת על זה מנקודת מבט של עסק
מה שקורה כאן זה בעיה שקיימת בכל שוק העבודה שיש בה עובדים רבים (מה שנקרא הצפה)
דמיינו את עצמכם בעלות עסקים יש לכם הרבה הוצאות וכמו כל בעל עסק אתן רוצות להוציא פחות ולהרוויח יותר
יש לכן גרפיקאית שמוכנה לשלם 10-15 ש"ח לעמוד
האלבום יוצא מצוין הלקוח לא מתלונן על עיצוב משעמם/לא יפה/ וכו
אז למה שבעל העסק יקח גרפיקאית שרוצה יותר כסף עבור האלבום?
למה שהוא ישלם יותר? כשהוא יכול להוציא מעט כסף ולקבל תוצר שאין עליו תלונות ושכולם מרוצים?

איך זה יכול להשתנות?
כשכל המעצבים יתאחדו ויחליטו שיש מחיר מינימום, בדיוק כשם שיש מחיר שכר מינימום,
יהיה מחיר מינימום הגיוני ושפוי לעיצוב אלבומים
מי שיקח יותר ממחיר המינימום יהיה מקצועי יותר/מהיר יותר/מעצב טוב יותר אבל כל האחרים
לא יפסידו כי מחיר המינימום גם הוא יהיה הגיוני.

כשכל שוק המעצבים יבקש מחיר כזה מצלמים לא יהיה לצלמים שום אופציה אחרת
אלא לשלם את המחיר.

וזה תקף לכל מקצוע ולכל עבודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא הבנתי, אם היא יושבת שעה על עמוד, זה כאילו 5 שקל לשעה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני לא מבינה איפה אתם חיים
מחיר מינימום שבמינימום הוא 20 שח לדף!!!
לא פחות!

בהצלחה לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י shosh22;1458001:
איך זה יכול להשתנות?
כשכל המעצבים יתאחדו ויחליטו שיש מחיר מינימום, בדיוק כשם שיש מחיר שכר מינימום,
יהיה מחיר מינימום הגיוני ושפוי לעיצוב אלבומים
מי שיקח יותר ממחיר המינימום יהיה מקצועי יותר/מהיר יותר/מעצב טוב יותר אבל כל האחרים
לא יפסידו כי מחיר המינימום גם הוא יהיה הגיוני.

כשכל שוק המעצבים יבקש מחיר כזה מצלמים לא יהיה לצלמים שום אופציה אחרת
אלא לשלם את המחיר.

וזה תקף לכל מקצוע ולכל עבודה
אני מבינה וזה מאד הגיוני.
אבל ברגע שיש סטודנטית לשעבר= מחפשת עבודה טרייה, חסרת נסיון, ולא מתייחסים לתיק העבודות שלה כי הוא מלימודים וכי לוקח לה שעתיים לבחור פונטים וצבע, ויש מישהו שמוכן לשלם סכום כלשהו ועכשיו יהיה לה עם מה ללכת למכולת, למה שתחשוב על הכלל או לטווח הרחוק?
זאת אמנם טעות בגישה, אבל לא לכל מתחילה יש משאבים פיננסיים לספוג דחייה ממעסיקים עד שתמצא עבודה טובה ומניבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י shosh22;1458001:
בלי קשר לצלמים----
אני מסתכלת על זה מנקודת מבט של עסק
מה שקורה כאן זה בעיה שקיימת בכל שוק העבודה שיש בה עובדים רבים (מה שנקרא הצפה)
דמיינו את עצמכם בעלות עסקים יש לכם הרבה הוצאות וכמו כל בעל עסק אתן רוצות להוציא פחות ולהרוויח יותר
יש לכן גרפיקאית שמוכנה לשלם 10-15 ש"ח לעמוד
האלבום יוצא מצוין הלקוח לא מתלונן על עיצוב משעמם/לא יפה/ וכו
אז למה שבעל העסק יקח גרפיקאית שרוצה יותר כסף עבור האלבום?
למה שהוא ישלם יותר? כשהוא יכול להוציא מעט כסף ולקבל תוצר שאין עליו תלונות ושכולם מרוצים?



איך זה יכול להשתנות?
כשכל המעצבים יתאחדו ויחליטו שיש מחיר מינימום, בדיוק כשם שיש מחיר שכר מינימום,
יהיה מחיר מינימום הגיוני ושפוי לעיצוב אלבומים
מי שיקח יותר ממחיר המינימום יהיה מקצועי יותר/מהיר יותר/מעצב טוב יותר אבל כל האחרים
לא יפסידו כי מחיר המינימום גם הוא יהיה הגיוני.

כשכל שוק המעצבים יבקש מחיר כזה מצלמים לא יהיה לצלמים שום אופציה אחרת
אלא לשלם את המחיר.

וזה תקף לכל מקצוע ולכל עבודה
את צודקת אבל אסור מבחינה חוקית להקים התאגדות עם מחירים
לכן לדעתי צריך ליצור מודעות ושזה יבא מעצמו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה