דרוש משחק כיתתי כיתת מכינה למשחק בשטח פתוח

  • הוסף לסימניות
  • #1
אבל שאפשר בלי שום אביזרים
ככה משחק מהראש אבל מעניין ולא שגרתי (כמו המשחקים תופסת, קדרים באים וכו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש מגוון רחב,
משחקים לחיזוק חגורת הכתפיים:
ללכת על הידיים כשהרגליים ישרות
הליכת מריצה, אוחזים את הילד מהרגליים והוא הולך על כפות הידיים, רק על משטח רך ובהשגחה מלאה של המלמד!!
לקפוץ כמו צפרדע, רגליים מקופלות קופצים עם ידיים למעלה וחוזרים לאותה תנוחה
בכיתה, אפשר לחבר שולחנות ביחד בצורה של ח' והילדים שוכבים על השולחן ומושכים את עצמם עם הידיים בלבד לאורך השולחנות.
משחקים שונים:
קפיצה על רגל אחת מקצה אחד של החצר לקצה השני
הליכה בעיניים עצומות לרוחב החצר (עוזר להתמצאות במרחב) עם ידיים קדימה שלא יתנגשו בקיר :eek:
מנסיון,
הילדים נהנים מאוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תחרויות והפעלות כיד הדמיון הטובה של המלמד
לפי גבהים, לפי גיל
מי מגיע ראשון עד ה...
הליכת עקב בצד אגודל
משחק בזוגות (אחד עוצם עיניים והשני מכוון אותו)
מלך האותיות (בגיל הזה רק מי שהשם שלו מתחיל ב.. אם הם יודעים צליל פותח)
חיפוש עצמים/צורות/צבעים במרחב (ושוב אפשר לשלב צליל פותח וכדו')
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

גם אתם מרגישים שהעומס והלחץ
שוחקים אתכם?
גם אצלכם ההפתעות והצחוק
שהיו פעם חלק מהזוגיות היפה נעלמו?
זה טבעי לחלוטין להרגיש כך!


תקופות של קושי נופלות על כל זוג, וזה קורה לכל כך הרבה זוגות!
זה רק חלק מהמסע הזוגי
ואתם לא לבד במסע הזה!

מחפשים טכניקות שיעזרו לכם לחדש את הקשר בכל יום?
רוצים כלים מעשיים שיעזרו לכם להחזיר את הרוגע והטבעיות לזוגיות?

ברוכים הבאים
לאשכול "רגע מרענן עם דאבל רייס"!

המקום בו תהנו מהטבות וקופונים
ואוצר של
תכנים מקצועיים וטיפים מעצימים
להחזרת האור והחיבור לזוגיות
במיוחד בתחילת החורף
כשבחוץ מתקרר
זה הזמן לחמםיותר את הזוגיות
ולעבוד על הקשר בצורה נכונה ומיטבית.

הגעתם לרגע והזמן הכי מתאימים!

כאן, תקבלו כלים
שיאפשרו לכם להדליק מחדש את הניצוץ
לשחק, לפרגן, להפתיע
ולהרגיש את הקסם הזוגי מחדש!
💝 והכי חשוב – הגרלה חגיגית בראש חודש כסלו!
על המשחק היוקרתי דאבל רייס
עם הערכה המורחבת המדהימה
שכוללת 320 שאלות
על פערים בזוגיות
עם משלוח חינם הביתה במתנה
🎁

ומי מאיתנו לא מתמודד עם פערים בזוגיות?
כמה שונים בני הזוג וכמה חשוב לדבר על זה
במקום ובזמן הנכון!


אז איך נכנסים להגרלה?
מסמנים עקוב אחרי
ומתחילים לעקוב!!
נהנים ממגוון התכנים וההטבות השוות לגולשי פרוג

מרעננים את הקשר וזוכרים תמיד
שקשר בין בני זוג לא עובד על אוטומט!
הוא דורש עבודה וטיפוח.
ופשוט נהנים!!

אז סמנו כבר עכשיו
עקוב אחרי לאשכול שיקפיץ אתכם
ואתם בהגרלה השווה!!!
אל תפספסו את ההזדמנות!


הגרלהה-13.png
הספקתם להכיר
את המשחק הזוגי היוקרתי דאבל רייס?
דאבל רייס הוא לא עוד משחק! זאת דינמיקה זוגית!


עם דאבל רייס נוגעים בנושאים שבדרך כלל נשארים מתחת לפני השטח
ומגלים איך האומץ לפתוח את הלב
יוצר קרבה אמיתית, טבעית והכי קלילה.

עם דאבל רייס תזכרו כמה אתם קרובים
וכמה כיף לגלות אחד את השנייה מחדש,
להכיר בשינויים, לדייק בצורך ולפרגן בשיח פתוח וזורם.


זה משחק! כן, משחק!
כזה שמדליק מחדש את החיבור, מביא קלילות
ומוציא אתכם מאותו מעגל שוחק!


DSC07110.JPG

רוצים להבין טוב יותר איך דאבל רייס עובד?
צפו בסרטון
וגלו איך המשחק הזוגי היוקרתי דאבל רייס
יכול להפוך את הזוגיות שלכם לטבעית וקלילה יותר
ואיך תצליחו להניח קלפים על השולחן ולדבר על הכללל!!
צפו והכניסו חדשים לקשר.

This user does not have permission to use the HTML BB code.

DSC07102.JPG


בינתיים, אל תחכו לעוד רגע שגרתי שוחק!
הצטרפו עוד היום למאות זוגות שנהנים מהמשחק
ותנו לעצמכם מתנה זוגית משמעותית!

ממשו את המבצע המיוחד והיוקרתי לגולשי פרוג
עם הבונוסים המטורפים!!!

משחק דאבל רייס + ערכה מורחבת במתנה + משלוח חינם עד הבית

הכל, כולל הכ-ל-ל-ל
במחיר מפנק: 250 ש"ח בלבד (במקום 320 ש"ח).

הקישו קוד קופון: דאבל רייס בפרוג
וממשו את ההטבה.
שימו לב! תוקף הקופון מוגבל!!

אל תפספסו!

לחצו על הקישור
והמשחק בדרך אליכם...
הזוגיות שלכם שווה את זה!

משלוחים לכל חלקי הארץ וארצות הברית

✨
לחצו כאן להזמנה ✨

חסומים? קבלו קישור ישיר ומהיר לרכישה בטוחה ←


יש לכם שאלות? תמיד ניתן לפנות!

ניתן ליצור קשר בטלפון / ווצאפ: 054-6577031
או בכתובת המייל: yyybutman_gmail.com

יוכבד בוטמן - יועצת זוגית

DSC07158.JPG


רוצים לראות מה זוגות מספרים על המשחק?
קבלו טעימה מתוך מאות זוגות שפרגנו לעצמם, השקיעו בזוגיות
ובחרו בדאבל רייס כדי להחזיר את הקלילות והכנות לזוגיות:

💖 "לא האמנתי שמשחק קלפים יגרום לנו לדבר על נושאים שלא נגענו בהם שנים – וזה קרה בטבעיות מוחלטת!" (משה מאלעד)

💖 "מצאנו פתאום מקום לצחוק כמו שלא צחקנו מאז התקופה הראשונה שלנו יחד." (לוי מיצהר)

💖 "משחק ראשון, וכבר הרגשנו כמה זמן איכות אמיתי היה חסר לנו… אפילו לא שמנו לב עד עכשיו!" (חנה מבית שמש)

💖 "המשימות? הן קלילות מצד אחד, אבל עמוקות, כאלה שגורמות לך לחשוב וגם לפעול." (יוסי מביתר)

💖 "בהתחלה הוא לא הסכים לשחק, אבל אחרי סיבוב אחד – הוא כבר ביקש שנשחק שוב!" (ציפורה מצפת)

💖 "יש לנו קביעות במשחק המדהים הזה! כל שבוע המשחק על השולחן, ובכל פעם מגלים משהו חדש שמחזק אותנו." (טובה מבני ברק)

💖 "הילדים הלכו לישון, הדלקנו נרות חנוכה, ופתאום – בלי מסכים, בלי הפרעות – שיחקנו, צחקנו, דיברנו באמת." (דוד מנתיבות)

💖 "חשבתי שאני מכירה את בעלי, אבל המשחק הזה גרם לי לגלות עליו דברים שלא שמתי לב אליהם אף פעם!" (גולדה מירושלים)

💖 "כבר ניסינו המון שיטות לשפר את התקשורת, אבל שום דבר לא היה כיף, קליל ומלא צחוק כמו זה!" (אהרון ממודיעין עילית)

💖 "זו הפעם הראשונה שיכולנו לדבר על נושאים משמעותיים בלי לחץ או כבדות – זה פשוט זורם בטבעיות!" (דבורה מקרית גת)

💖 "לא ידעתי כמה בעלי אוהב לשמוע ממני מילים טובות עד שהמשחק גרם לי לעצור ולפרגן באמת." (שרה מנתניה)

💖 "הכי אהבתי את הרגע הזה במשחק שבו עצרנו, הבטנו אחד בשנייה, וידענו – יש פה משהו שצריך להמשיך." (אלחנן מצפת)

💖 "דווקא בזמן הכי עמוס שלנו, 10 דקות של משחק עשו לנו קסם אמיתי!" (חננאל מקרית משה)

💖 "כמה מרגש זה לגלות שהבן אדם שמולך עדיין מצליח להפתיע אותך, גם אחרי שנים יחד." (אהובה מאלעד)

💖 "לא ציפיתי שבמירוץ הקלפים הזה, אמצא זמן להחמיא ולשמוע מה שבעלי באמת מעריך בי." (דינה מבית שמש)

💖 "חשבנו שנשחק רק פעם אחת, אבל זה פשוט ממכר – כל ערב מחכים להזדמנות לשחק שוב!" (יצחק מרמת גן)

💖 "זה לא סתם משחק, זה רגעים של כיף שמצטברים לחיבור ענק." (יהודה מלוד)

💖 "המשחק הזה שינה אצלנו המון! – כל כך פשוט, וכל כך עוצמתי!"
(רבקה מרמת אשכול)
ערב טוב,
שתי שאלות:
1. אם כתוב לי בקנס שאפשר להגיש ערעור בת.ד זה אומר שאין אפשרות בכלל להגיש באינטרנט? אף פעם לא שלחתי בדואר.
כי לדוגמא לבקשה להשפט כן כתוב שאפשר גם באתר אינטרנט.
2. אשמח לחכמתם לדעת מה אני יכולה לכתוב בערעור.
עצרה אותי משטרה על הבוקר שבודקת רכבים, ביום שנסעתי עם רכב של אח שלי כי שלי היה במוסך והתכוונתי לקחת אותו בחזרה אחרי העבודה כי לא היה לי כח לעצור במוסך לפני (משמיים :| ) אין לי מושג ברכב ואמרתי לשוטר שיבדוק מה שצריך ואני אדאג להעביר את זה לאח שלי שנסדר את זה.
השוטר אמר שאני חייבת לגשת מיד למוסך לתקן את הדברים והוא מוריד את הרכב מהכביש, ואני בתמימותי אמרתי לו שלא צריך להוריד את הרכב כי אני עכשיו יכולה לקחת את הרכב למוסך (2 דקות נסיעה מהבית) ואז זה יתקנו את זה ויהיה בסדר ושאסע עם רכב אחר לעבודה.
ואז כיוון שנסעתי ברכב וסיכנתי חיים של אנשים (אין כמו הפחדות) לפי דבריו הוא נתן לי 1000 שקל קנס על המקום. בלי אזהרה בלי כלום.
לא משנה כמה ניסיתי להסביר לו שלא היה לי מושג, זה לא הרכב שלי אני כולה נוסעת בו היום כי שלי במוסך.
כלום.
שוטר לא רוצה להגיד נאצי אבל בלי קמצוץ של רגש.
כאילו היה באטרף לדחוף לי דוח ולהרגיש שהוא שומר חוק (מעניין אם לבת שלו היה מתנהג ככה)
אני לא מבינה באמת את הקטע כי אם אתם באים לעזור לי ולהודיע לי שיש לי תקלות ברכב בלי שאחכה עד הטסט אז פשוט תודיעו ותדרשו תיעוד על טיפול הרכב אבל על מה הקנס? על שלא ידעתי? מה אני אמורה כל שבוע לקחת את האוטו למוסך כדי לבדוק שהכל תקין כי יכול להיות שבדיוק קורה איזה משהו ואז על השניה המשטרה תתפוס והופ קנסות כי מישהו רוצה משכורת על חשבוני.
מתסכל מאוד מאוד ולא הוגן בעליל.
אשמח לדעתכם מה אני יכולה לכתוב בערעור כדי שזה יתקבל ויבטלו לי את הקנס (כמובן בסייעתא דשמיא)
ולא אני לא מוכנה שגם אח שלי ישלם את זה במקומי כי זה לא הוגן.
תודה רבה לכם

(בעקבות המקרה הזה כמה אנחנו צריכים להודות שה' הרחמן ובעל ארך אפיים שופט אותנו ולא בשר ודם.. :)) )
0 תגובות
כשיצאתי לאור (הכוונה – כשהסכמתי לעצמי להשתדל בכל דרך לפרסם את ספריי ובהמשך את רעיונותיי וכתיבתי וכו') חשבתי שיש לי מטרה לשנות את העולם.

היתה לי בזה מטרה מסוימת, אישית, שלא אוכל לפרט.

עם הזמן אני מתחילה להבין את הפואנטה.

אני לא פונקציה, לא הייתי ולא אהיה פונקציה - אני לא חשובה בתמונה הכללית, אפילו לא מעט, בטח לא יותר מאדם אחר.

אני לא צריכה לשנות. אני לא צריכה להיות במרכז.

מצד שני, אני קצת מצטערת שלא הגעתי למרכז, זה היה מעניין לראות, אם היה לי קהל משמעותי מאוד או אם דעתי היתה מקבלת במה ציבורית, זה היה מעניין לראות אם היה לי אכפת מאנשים אחרים או הייתי מתרכזת בשליחות שלי.

היה מעניין לראות אם הייתי עוזרת לאנשים אחרים לצאת לאור או הייתי רוצה שיקשיבו רק לי.
מצד שני, זה קצת מפחיד לעמוד בניסיון כזה. לא בטוחה שיש אדם שהיה מסוגל לעמוד בזה.
לפעמים אני רואה אדם שמקבל במה וחושבת שהיה נחמד אם היה מביא לכל אחד במה - אבל זו חשיבה לא הגיונית, על זה נאמר "מרוב עצים לא רואים את היער" - כן יש מקום לאומן וקהל. זה העולם...

*

כיום אני מבינה שהתפקיד של כל אחד זה לקבל את השני באופן שוויוני.

אולי אני טועה (ואני טועה הרבה פעמים).
אולי כן יש מקום לדמויות מפתח, למנהיגים, כי העם חייב מנהיג, דמות אחת עם קו ברור שתנהיג את כולם.

אבל אני חושבת מצד שני, שבתודעה – צריך לזכור שכולנו שווים, אין צורך להתלהב מאדם ספציפי אלא לתת ערך לכל אדם.

זו תודעה שהביטוי "ציבור למען הציבור", מסביר אותה היטב.

לציבור יש כח. האמת היא שהכח היחיד שקיים הוא הכח הציבורי.

הבעיה שכיחידים אין לאף אחד כח, כמעט.

כציבור – יש לנו כח עצום.

ככל שהציבור יותר רחב ומאוחד כך הכח שלו גדל.

"איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק".

אם הציבור יכיר בכח שלו, יכנע לעובדה הפשוטה שהכח שלנו הוא באחדות שלנו! אז נזכה אט אט להשתקם.

לכן הממסד עמל להפריד, לסכסך, לפלג, להשפיל, לבזות את היחידים, כדי שכל אחד ילקק את פצעיו ונשכח שאנו יכולים להאיר פנים זה לזה, לתמוך, לעודד, להיות בשביל השני, ל

שמעתי לאחרונה שהטבע הבסיסי הנכון שלנו הוא אהבה.

לכן אנחנו רוצים מחמאות, רוצים לייקים, רצים לצאת לאור.

הכל זה כדי להגיע לאהבה.

אבל לא צריך לאהוב בגלל סיבה.

לא צריך לאהוב את האדם מכיוון שהוא מפורסם ויש לו קהל או כסף, או נראות טובה, או כי זה יביא לנו ערך.

צריך לאהוב אהבת חינם.

המון מילים טובות סתם ככה, איפה שאפשר...

זה מביא תודעה בריאה, שמחה, יציבה.

זה יביא טוב לעולם.

*

אם נאהב אהבת חינם, סתם ככה, נלמד לחלק מחמאות סתם כי בא לנו לחפש את הטוב.

נחפש לראות את האנשים האנונימיים, הרגילים, ולא להסתנוור דווקא ממפורסמים.

נאמר שהתורה באה דווקא מהר סיני, ממקום נמוך, לאנשים האנונימיים יש חכמה, צריך להקשיב לה.

וגם אם יש אדם שמדבר שטויות, להבנתנו, אפשר לאהוב אותו ולהעריך את דבריו כי 'הוא', חלק אלוק ממעל, אמר אותם.

בפרקי אבות יש במה לכל דעה.

וזה כיף גדול לנטרל את השיפוטיות, מתוך ענווה, ולהקשיב לכל אדם, כי כל אדם מתקן איזה ניצוצות של קדושה.

אני בהחלט חושבת שצריך לחזור למי שאנחנו – עם ישראל בתפארתו – שנותן במה תודעתית, לכל יהודי, לאו דווקא כדי להיות מושפעים, כי האמת היא פנימית ולא חיצונית, ולכל אחד יש שליחות עצמאית, אלא כי כולנו צריכים אחדות אמיתית.

באופן אישי אני למדתי להקשיב גם לאנשים כופרים (אבל זה רק לאחר שחקרתי היטב וביססתי בעצמי את החשיבה המאמינה, וגם אין לי אינטרס לכפור), ולמדתי להקשיב לכל מיני אנשים.

אמנם בהתחלה, כשהייתי מקשיבה להם, הייתי למרבה הבושה שמחה לאיד (אוף, מה לעשות...) כי היה לי קשה לקבל שיש אנשים מלבדי, אבל עם הזמן אני לומדת שאמונה בה' היא משהו פנימי ולא שיכלי. הכוונה – האמונה היא מלשון אימון, כמו בחדר כושר שמתאמנים, אז גם אמונה היא לפתח את התודעה ולא לצמצם אותה, להכניס חשיבה של אור, של תקווה וכו'. ומי לנו גדול כהרמב"ם ששילב הקשבה לעולם והגיע למקום רחב.

התורה רחבה מיני ים ונמצאת בכל העולם, וכל הדרכים מובילות אליה.

יש לי דודה שהתחנכה בקיבוץ ותמיד היו לה דברי כפירה, זלזול או דיבורים ציניים ובדיחות.

לאחרונה היא מדברת מעצמה דיבורים של אמונה. הופתעתי שאמרה לא פעם, מעצמה, בלי לחזור בתשובה: "רק מצוות רק תורה זה מה שצריך".

כל אחד כשמתחבר לפנימיות שלו, לומד בכוחות עצמו שמשה אמת ותורתו אמת, כך שדעות של אנשים לא מפחידות, לדעתי, כי האמת היא אמת, וכל דעה שבעולם לא יכולה לשנות את האמת.

מצד שני, דיבורי כפירה כן יכולים להשפיע כי נאמר "תנו עוז לאלוקים", האדם מביא עוז לבורא עולם בעצם האמונה שלנו בו יתברך, כך שצריך להשאר באמונה תמימה כל הזמן.

כמו שנאמר על אברהם אבינו שהתחסד עם בוראו.

צריך להשאר תמיד באמונה ובתודעה מחוברת לה', אבל להבין שאם אדם כופר, זו הדרך שלו, המסלול בדרך לאסוף ניצוצות קדושה עבור עולם מתוקן יותר.

לסיכום, כמו שארבעת המינים מאוגדים (אבל אתרוג קצת נפרד, רמז ללומדי התורה שתמיד צריכים להיות מובדלים מעט בגלל תפקידם), אז כמו ארבעת המינים כך יש מקום אמיתי להסכים לקבל כל יהודי, לא לדחות, ולסגל חשיבה מקרבת ואוהדת.

וזה ייעשה אם נבין שכולנו שווים, כי רק ה' קיים ואין עוד מלבדו.

אני חושבת שצריך להגיע למקום בו אנחנו שמחים בשמחת הזולת ורוצים שיהיה טוב לכולם ולא מרגישים שמשהו לוקח לנו משהו, אלא הכל קיים בתוכנו. זה קשה, מאתגר ביותר ואפילו בלתי אפשרי, אבל אין מה לעשות - זה אנחנו:
ערבים זה לזה.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה