דרוש מתכון מהיר

  • הוסף לסימניות
  • #1
דרוש מתכון מהיר לעוגיות (נימוחות) ללא מרגרינה, עם חומרים בסיסיים בבקשה.
תודה לעונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כמה מתכונים שאני מכירה לעוגיות נימוחות זה עם חמאה.
עם שמן זה יוצא בד"כ יותר פריך מנימוח..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י EC;1493100:
כמה מתכונים שאני מכירה לעוגיות נימוחות זה עם חמאה.
עם שמן זה יוצא בד"כ יותר פריך מנימוח..

לא משנה לי פריך/נימוח. תוכלי לרשום לי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תנסי אותן..
עוגיות שוקולד מושלגות
מעולות!


1/3 כוס שמן
1 ו-1/4 כוסות סוכר
כפית וחצי תמצית וניל
1 ביצה
2 חלבונים
1 ו-2/3 כוסות קמח
¾ כוס קקאו
1 ו-1/2 כפיות אבקת אפייה
½ כפית מלח
בערך ½ כוס אבקת סוכר לגלגול העוגיות (יצא שהשתמשתי בבערך 2/3 שקית).


הוראות:
מערבבים בקערה (ביד או במיקסר) את השמן הסוכר והוניל עד שהתערובת אחידה.
מוסיפים את הביצה והחלבונים ומערבבים עד שהתערובת אחידה.
מערבבים בקערה נפרדת את הרכיבים היבשים (קמח, קקאו, אבקת אפייה ומלח), מוסיפים לתערובת הראשונה ומערבבים עד להתאחדות (בשלב זה ייתכן ותאלצו לזנוח את המיקסר אם הבצק קשיח מדי).
כעת מומלץ להכניס את הבצק למקרר לחצי שעה לפחות כדי להקל על יצירת כדורים, אבל לא חובה אם אתם לחוצים בזמן.
מניחים את אבקת הסוכר בקערה, יוצרים כדורים בגודל שבין אגוז מלך למסטיק עגול, מגלגלים בסוכר עד לכיסוי ומניחים בתבנית אפייה שטוחה. אין צורך לשמן אותה, אתם יכולים לרפד בנייר אפייה אם אתם רוצים להימנע משטיפת התבנית.
אופים בטמפ' של 180 מעלות במשך 7-8 דקות, ונותנים לעוגיות להתקרר 2-3 דקות לפני שמורידים אותן מהתבנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
משהו קצת יותר פשוט..?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם חמאה באה בחשבון:

200 גרם חמאה, רכה
100 גרם אבקת סוכר
¾ 1 כוסות קמח (240 גרם)

אופן ההכנה: מחממים תנור לחום של 180 מעלות.
במיקסר מעבדים חמאה, אבקת סוכר וקמח עד לקבלת בצק רך.
מגלגלים לכדורים בגודל עגבניית שרי, ומניחים על תבנית מרופדת בנייר אפייה.
עוטפים את הצד המחורץ של "פטיש שניצל" בניילון נצמד
ולוחצים על כדורי הבצק עד שהם משתטחים ומוטבעת בהם דוגמת הפטיש.
אופים כ-10 דקות, להזהבה קלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עוגיות קינמון?
עוגיות טחינה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
טחינה מעולה. אבל בלי חמאה ובלי מרגרינה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י bason1661;1493145:
טחינה מעולה. אבל בלי חמאה ובלי מרגרינה

עוגיות טחינה נחטפות
מצרכים:
180 ג` קמח תופח (כוס + 4 כפות)
100 ג` אבקת סוכר (שקית)
כפית סוכר וניל
1/4 כוס שמן
1/4 כוס טחינה גולמית
2 כפות סירופ מייפל
ביצה
כף ברנדי
שקדים פרוסים לעיטור



אופן ההכנה:
1. לערבב את כל המצרכים, ליצור כדורים קטנים, לשטח מעט, לסדר בתבנית עם רווח בין עוגיה לעוגיה. לנעוץ שקד במרכז כל עוגיה.

2. חום בינוני, לאפות עד שתחתית העוגיות מזהיבה מעט, לצנן. לפזר אבקת סוכר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
עוגיות טחינה טעימות מאוד:
(אני נוהגת להוסיף שוקוצ'יפס, משדרג מאוד!)

החומרים: 3.5 כוסות קמח
כוס סוכר
כוס טחינה גולמית
כוס שמן
2 שקיות סוכר וניל
1 א. אפיה

לערבב את כל החומרים היטב
ליצור כדורים ולאפות בחום 180 מעלות כ-20 דק'

חשוב--- לחכות עד שיתקררו לגמרי, אחרת זה מתפורר!!
בתיאבון ובהצלחה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עוגיות שיבולת שועל

הכנתי אתמול- פשוט, נימוח וטעים טעים!

רכיבים:
2 כוסות שיבולת שועל
1.3/4 כוסות קמח תופח
2 ביצים
כוס סוכר חום
1/2 כוס סוכר לבן
3/4 כוס שמן
כפית קינמון

אופן ההכנה:
1. לעבד את המצרכים לבצק, ליצור כדורים קטנים, להניח במרחק אחד מהשני.

2. חום בינוני 180 מעלות בסביבות 12-13 דקות או עד שהתחתית מזהיבה. העוגיות משתטחות ויוצאות מהתנור כשהן רכות.

יוצא מעולה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
עוגיות שומשום ללא סוכר (לקוח מהאתר 10 דקות )

מצרכים:

200 גרם שומשום

50 גרם קוקוס (לא חובה)

2 חלבונים (הלבן)

1/2 כוס "כמו סוכר"/ כל ממתיק אחר שיחליף חצי כוס סוכר

3 טיפות תמצית וניל

אופן הכנה:
-מערבבים את כל החומרים בקערה.

-מניחים כדורים קטנים בעזרת כף בתבנית עם נייר אפייה (הכדורים מתרחבים בזמן האפייה).

-אופים בתנור שחומם מראש ל 180 מעלות כ 15 דקות, עד שהעוגיות מזהיבות מעט. מוציאים החוצה ומצננים (העוגיות ממשיכות להתקשות בחוץ).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה