דרוש מידע ד"ר נועם ברוק מירושלים לעקירות כירורגיות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אך ורק אם טופלתם על ידו בעצמכם נשמח מאד לשמוע את חוות דעתכם.
איך היה בזמן הטיפול (שרות, כאבים, משך זמן)
איך ההתאוששות
והאם מניסיונכם חוות דעתו מקצועית ונכונה לטווח ארוך.
תודה גדולה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
שן כלואה?
איך כזה מהר?
יש לו מומחיות לעקירה קלה ונוחה, בירושלים הוא מקבל פרטי באזור האלף לעקירה [תלוי בסוג]
הוא מקבל גם במרפאה מסודרת באשקלון, באזור שלוש אלף לעקירה
צריך לדבר איתו בטלפון, לשלוח לו צילום פנורמי, ואז הוא מאשר עקירה
יש מצבים שהוא מפנה לבית חולים
בהצלחה.

אצלנו כמה במשפחה עקרו [חבר מביא חבר], והיו מרוצים עד הגג
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אך ורק אם טופלתם על ידו בעצמכם נשמח מאד לשמוע את חוות דעתכם.
איך היה בזמן הטיפול (שרות, כאבים, משך זמן)
איך ההתאוששות
והאם מניסיונכם חוות דעתו מקצועית ונכונה לטווח ארוך.
תודה גדולה!
עקר לי שן בינה שקרובה לעצב
לא היה צורך בחיתוך ב"ה
מומחה ממש
תוך 5 דקות הייתי מחוץ לחדר
והכאבים חלפו באותו ערב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני מטופלת אצל רופא שיניים מאוד נחשב בירושלים, והוא ממליץ בכל פה על ד"ר נועם ברוק.
גם במרפאת פה ולסת בהדסה ממליצים עליו
לבעלי הוא לא הסכים לעקור כי השן מדי על העצב, ואמר שצריך מכשור מיוחד שיש בהדסה
אבל כל מי שהתייעצנו איתו אמר שהוא מס' 1.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תעשו חיפוש כאן
דברו עליו רבות (לטובה כמובן)
ראיתי מה שכתבו עליו בעבר.
בכל זאת חוששת ללכת לטיפול אצל מישהו שכל ההמלצות הן וירטואליות ולא מאנשים שאני מכירה.
אמרתי אולי אם אנשים שוב ימליצו בכל זאת ייתן לי ביטחון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אז תחפשי המלצות ממישהו שאת כן מכירה.
אותי הפנתה אליו מזכירה של רופא שיניים שאני סומכת עליו (ד"ר אריאל כהן מרחוב המעלות).
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זהו, שלא מכירה...
אבל משכנעת את עצמי שלא סביר שניקים רבים ישתפו פעולה למזימה לשלוח אנשים חפים מפשע לרופא לא טוב
כך שכל המלצה עוזרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אולי
זהו, שלא מכירה...
אבל משכנעת את עצמי שלא סביר שניקים רבים ישתפו פעולה למזימה לשלוח אנשים חפים מפשע לרופא לא טוב
כך שכל המלצה עוזרת.
אולי תנסי להתקשר לייעוץ הרפואי של עזר מציון, סכוי גדול שגם הם יפנו אותך אליו...
או שתשאלי רופא שיניים שלא עושה עקירות אם מכיר וממליץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
התקשרתי לעזר מציון ובאופן מוזר אמרו לי שלא מייעצים בתחום רפואת שיניים.
בכל מקרה תודה על האכפתיות.
את עצמך מכירה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני עקרתי אצלו שן בינה כלואה בלי חתך ובלי תפרים.
הבוסית שלי כמעט הכריחה אותי לקחת יומיים חופש אחרי העקריה בגלל הכאבים הצפויים.
לקחתי משכך כאבים לפני העקירה וקניתי סטוק שיהיה מוכן לאחריה.
לא היו כאבים בכלל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עקרתי אצלו 3 שיני בינה.
הוא רופא מצוין ,מאוד מומחה וזריז .
הגעתי אליו דרך פרוג והייתי מאוד מרוצה.
בפעם הראשונה שהייתי אצלו ,הגיע אליו אחת שפירר היפנה אותה אליו .
 
  • הוסף לסימניות
  • #17

עליסה בארץ הפלאות

מומלץ מאוד.
השבוע עקרתי אצלו 2 שיניים (היה נקרא מקרה מסובך)
פחות מ10 דק' על הכסא כולל הזריקות הרדמה.
וכן אחכ ממש עבר מהר הכאב

למשפחות אברכים הוא נותן הנחה משמעותית
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני עקרתי אצלו 4 שיני בינה.. רופא אלוף!!!!!!!
באותו ערב עבר כבר הכאב, וגם כשכאב זה לא היו כאבים נוראיים בכלל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
עקרתי אצלו 3 שיני בינה.
הוא רופא מצוין ,מאוד מומחה וזריז .
הגעתי אליו דרך פרוג והייתי מאוד מרוצה.
בפעם הראשונה שהייתי אצלו ,הגיע אליו אחת שפירר היפנה אותה אליו .

עליסה בארץ הפלאות

מומלץ מאוד.
השבוע עקרתי אצלו 2 שיניים (היה נקרא מקרה מסובך)
פחות מ10 דק' על הכסא כולל הזריקות הרדמה.
וכן אחכ ממש עבר מהר הכאב

למשפחות אברכים הוא נותן הנחה משמעותית
אני עקרתי אצלו 4 שיני בינה.. רופא אלוף!!!!!!!
באותו ערב עבר כבר הכאב, וגם כשכאב זה לא היו כאבים נוראיים בכלל...
אני עקרתי אצלו 4 שיני בינה.. רופא אלוף!!!!!!!
באותו ערב עבר כבר הכאב, וגם כשכאב זה לא היו כאבים נוראיים בכלל...
עקרתם כמה שיניים ביחד?
באותו צד של הפה?
אם זה בשני הצדדים אז א"א בכלל לאכול אח"כ?
צריכה לעקור 6 שיניים - לכן הלחץ וכל השאלות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה