בקשת תפילה האברך יצחק מאיר וייס ז"ל - קבלות לע"נ

  • הוסף לסימניות
  • #42
הייתי אתמול בלויה המחרידה הזו, עין לא נותרה יבשה ולא במליצה,
הספדים קורעי לב, כאב עצום של האלמנה ושל ההורים שאי אפשר להכיל, אנשים עמדו מסומרים למקומם, הלם. הלם. הלם,
חשבתי מה אנחנו לוקחים מהמקרה הקשה הזה, להאנח ולהגיד "זועה, לא נתפס, נורא ואיום" זה לא רק מה שהשם רוצה מאיתנו, הוא רוצה מעשים, אפילו אחד, ואפילו קטן ביותר .
חשבתי אולי כל אחד יקבל על עצמו להימנע פעם אחת מלשון הרע,
מי שיכול יותר אשריו, אבל משהו קטן כזה כל אחד יכול .
הקב"ה יראה שבאמת אכפת לנו!
ויהיו הדברים לעליו נשמת האבא והבן ולגאולה ברחמים בקרוב,
תודה על הרעיון הישים. מצטרפת בלי נדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
- תינוק רך. חצי שנה. הלך למטפלת בבוקר ולא קם בצהריים.

קורה. אמרנו לעצמנו. מוות בעריסה.

- האב אברך מוכר ויקר מהשכונה. עדין נפש וירא שמים מרבים. נישאו בגיל מבוגר. והמתינו כמה שנים לילד.
בן בכור ויחיד.

מזעזע. חשבנו, והמשכנו בשגרת היום-יום הדוחקת.

- המטפלת הוותיקה. אשה מסורה וחמה. שגם חייה אינם חיים כעת. היא ומשפחתה. ושלא באשמתה.

איזה צרות יש בדור. ועדיין, נכנס מאוזן אחת ויצא.

ועכשיו זה כבר לא 'קורה'. ופתאום אי אפשר רק להזדעזע ולהמשיך כלעומת שלא היה כלום. והצרות שבדור כבר אינן סיסמאות אלא מציאות נושכת. מדממת.

גם האב איננו. בדמי ימיו. ביום הרביעי לשבעה על הילד.
בני השכונה בהלם. וקלע למטרה הדוד בהספדו, שזה כבר לא כדרך הטבע.
הציבור בלוויה מביטים זה בזה בשתיקה. רחוב חולדה התמלא אדם עוד לפני תחילת הלוויה. ושקט. אנשים לא מחליפים דברים ולא משוחחים. המומים.
משפחה שלמה צועדת ללויה בפעם השניה באותו שבוע; הסבא הישיש, בנו האב הר"ר שמשון, הדודים והאחיינים. כולם אנשים תורניים ומכובדים. ראשונים לתורה ולמצוה. ספסל המזרח בבית הכנסת דברי חיים [ולא במליצה, למי שמכיר]. משפחה שחוטר מגזעה נכרת.
והאלמנה, השכולה, שעולמה חרב.
אישתקיל מילולי. כמו שבכה הרב דאתרא הרב הלברשטם.

ולעילוי נשמתו של האברך הר"ר יצחק מאיר ב"ר שמשון. שייף עייל ושייף נפיק. שנתנסה בכמה נסיונות ועמד בהם ולבסוף נעקד. ושל בנו הפעוט ישראל, ראוי לנו,
בני השכונה, והעיר, ויושבי א"י, ובני ישראל, לעשות דבר מה. אפילו משנה אחת או מחשבה אחת של מוסר.
ולעשות זאת עכשיו.
ליבי על האלמנה והאם השכולה, בכה תבכה (גם) בלילה ודמעתה על לחיה אין לה מנחם... :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
- המטפלת הוותיקה. אשה מסורה וחמה. שגם חייה אינם חיים כעת. היא ומשפחתה. ושלא באשמתה.
אתה צודק.
כולם מדברים על הטרגדיה של המשפחה
אני בהחלט לא רוצה להכנס לנעליים של המטפלת הזו
אוי השם!!!!
רחם על בניך ותביא כבר את המשיח!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני כ"כ כאובה וממש רוצה לעשות מעשה-
חשבתי אולי לפחות לשבוע הקרוב של השבעה לארגן משמרות מסביב לשעון של שמירת הלשון,מי שרוצה לקבל על עצמה אפילו לזמן קצר במשך היום עד לאחר השבעה שישלח לי הודעה באישי באיזה זמן נח לה ואני אסדר בלי נדר לשבוע הקרוב.
בשורות טובות! ובביאת המשיח ננוחם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
---
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אשמח להצטרף
10-11 בבוקר
בשורות טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לעילוי נשמת "יצחק מאיר בן רבי שמשון"
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה