- הוסף לסימניות
- #1
במודיעין עילת נפטרו בשבוע האחרון שתי ילדות צעירות ובריאות רח"ל
אחת בת 11 כנראה משפעת קשה
והשניה, בת 12, מחיידק טורף שפגע בריאות
בכתבה שהתפרסמה בפטירת הילדה הגר כתבו שהיא לא התחסנה לשפעת (כאילו לכן נפטרה)
היה לזה צליל של האשמה ממש לא נעים ולא במקום כאילו ההורים שלא חיסנו אשמים ח"ו במוות...
ועכשיו- איום חדש וטרי מהבוקר בקופת חולים:
שתי ילדות נפטרו השבוע משפעת - למה אתם לא מחסנים?
כאילו, יש מידע אמין להבטיח שהחיסון עוזר לא להדבק
האם ההנחיה לחסן את כל האוכלוסיה? כי מה שידוע לי שההמלצה בעיקר לאנשים בסיכון ומבוגרים
מה מסע ההפחדה הזה??
אחת בת 11 כנראה משפעת קשה
והשניה, בת 12, מחיידק טורף שפגע בריאות
בכתבה שהתפרסמה בפטירת הילדה הגר כתבו שהיא לא התחסנה לשפעת (כאילו לכן נפטרה)
היה לזה צליל של האשמה ממש לא נעים ולא במקום כאילו ההורים שלא חיסנו אשמים ח"ו במוות...
ועכשיו- איום חדש וטרי מהבוקר בקופת חולים:
שתי ילדות נפטרו השבוע משפעת - למה אתם לא מחסנים?
כאילו, יש מידע אמין להבטיח שהחיסון עוזר לא להדבק
האם ההנחיה לחסן את כל האוכלוסיה? כי מה שידוע לי שההמלצה בעיקר לאנשים בסיכון ומבוגרים
מה מסע ההפחדה הזה??
הנושאים החמים