דרוש מידע האם בדיקת אנטיגן אמינה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם זה אמין וניתן לסמוך על זה באמת
האם יש סוג בדיקה ביתית אמינה יותר??
ומה הנוהל למי שיוצא חיובי
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שאלת המיליון ! תשובה : האם הממשלה אמינה?סליחה על ההומור
הומור...?
יותר בכיוון של אמת עצובה....
ואגב,@אושר עד עד כמה שאני יודעת האנטיגן לא אמינה בכלל...עם פספוס של חצי מהמקרים
בקצב הזה את יכולה לעשות אן דן דינו יצא לך אמין יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
סיפור אמיתי:
קרוב משפחה שלי יצא חיובי באנטיגן ביתי, שלילי באנטיגן מפוקח, וחיובי יום לאחמ"כ ב-PCR.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אצלינו הוכיח את עצמו מאוד
כל מי שהיה עם חום ותסמינים יצא חיובי באנטיגן ואחר כך חיובי ב pcr, מדובר על 5 מבני הבית בעוד ה 4 האחרים שהיו בלי תסמינים יצאו שלילים
המשכנו לעשות לכל השלילים כל יום ויצא שלילי עד ש
כל מי שפיתח חום(עוד 2 ילדים) יצא חיובי
חוץ משתים שהרגישו מצוין והמשיכו לצאת שלילי עד שהפסקנו לבדוק כי נגמר הבידוד

ניסינו כמה חברות לא ראינו הבדלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני הייתי חוזרת על הבדיקה אם יצא חיובי עוד פעמיים והרוב קובע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלינו הוכיח את עצמו מאוד
כל מי שהיה עם חום ותסמינים יצא חיובי באנטיגן ואחר כך חיובי ב pcr, מדובר על 5 מבני הבית בעוד ה 4 האחרים שהיו בלי תסמינים יצאו שלילים
המשכנו לעשות לכל השלילים כל יום ויצא שלילי עד ש
כל מי שפיתח חום(עוד 2 ילדים) יצא חיובי
חוץ משתים שהרגישו מצוין והמשיכו לצאת שלילי עד שהפסקנו לבדוק כי נגמר הבידוד

ניסינו כמה חברות לא ראינו הבדלים
פרנסתם טוב את המוכרים...:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצלי היה אמין יצאתי חיובית גם בpcr.
הבת שלי בבוקר היתה חיובית אחרי שעתיים שלילית בערב שוב שלילית ולמחרת שוב חיובית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
סיפור אמיתי:
קרוב משפחה שלי יצא חיובי באנטיגן ביתי, שלילי באנטיגן מפוקח, וחיובי יום לאחמ"כ ב-PCR.
גם אני מכירה מישהי שעשתה פעמיים אנטיגן ביתי (מוסדתי) ויצאה חיובית, הלכה לעשות pcr ויצאה שלילי.
יומיים אח"כ הבת לא הרגישה טוב והלכה לעשות לה pcr ועשתה כבר שוב לעצמה ליתר בטחון ושתיהם יצאו חיוביות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האם יש סוג בדיקה ביתית אמינה יותר??
ומה הנוהל למי שיוצא חיובי
אמין, כנראה לא, מ2 סיפורים שונים.
אנטיגן ביתי חיובי, PCR באותו יום שלילי, ואנטיגן נוסף ביתי למחרת כאשר התקבלה התשובה של PCR שלילי.
אנטיגן ביתי חיובי, אנטיגן מוסדי שלילי, וPCR חיובי.

הנוהל כיום להיות בבית 5 ימים. (רוצים להיות מעודכנים במשרד הבריאות שחליתם תעשו מוסדי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ביתי אמין ומוסדי לא אמין.
ואיך זה יתכן הרי שניהם אותו דבר? שאלה טובה :LOL: אבל זה תוצאות הניסיון שלנו

וכדי לחזק את ענין אי האמינות המוסדית, לא אמין ברמה כזאת, שעוד לפני הבדיקה הוא כבר לא אמין! חברה שלי עמדה בתור להבדק ותוך כדי קבלה תוצאה שלילית לנייד עוד לפני שנבדקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני בלי טעם וריח מאתמול בערב, ועם שיעול וצינון.
עשיתי 2 בדיקות ביתיות אחת אחרי השניה ויצאתי שלילית בשניהם..
יכולה לצאת לחופשי? או לעשות עוד אחת ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

סימנא - שעון מעורר הלכתי המבוסס על שעות זמניות ומיקום של המשתמש. אפליקציית אנדרואיד חינמית. חדשה יחסית. האם זמניה מדויקים וניתן לסמוך עליה? במיוחד בכל מה שנוגע לאיסורי דאורייתא, כגון שבת, חגים, סוף זמן ק"ש וכו'? האם יש כאן כאלה שהשתמשו בה וראו שהיא אמינה (או שלא)? באזור מודיעין עילית - הזמנים תואמים לאלה המופיעיים בלוח שנה. האם גם באזורכם? (הערה: לפי מה שכתוב ב"אודות" החישוב מבוסס על שיטת הגר"א ואופק בגובה פני הים).

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה