כללי האם ה'צור קשר' באמת לא בולט מספיק?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הלקוחה שלי טוענת בתוקף שה"צור קשר" בעמוד הבית המצ"ב* לא בולט מספיק.
זה אחרי שכבר התפשרתי והעליתי אותו למיקומו הנוכחי, שבעיניי הוא בין הבולטים בדף.

האמנם כצעקתה?
ממש לא מתחשק לי להבליט אותו עוד יותר ממה שהוא...


(*האזורים המטושטשים הם תמונות נשים, זה לא כך במקור כמובן)
 

קבצים מצורפים

  • דף הבית.jpg
    KB 702.1 · צפיות: 25
  • הוסף לסימניות
  • #2
מספיק ברור (יותר מאשר זה היה בלשונית עם כולם)

עיצוב מצוחצח, נקי ויפהפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י דויד א;612324:
מספיק ברור (יותר מאשר זה היה בלשונית עם כולם)

עיצוב מצוחצח, נקי ויפהפה.

אז תדמיין לך כמה נקי ויפה זה היה עד שהיא התעקשה שה'צור קשר' יעלה למעלה :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה לא גורע, על אף שמלכתחילה לא הייתי ממקמת את זה שם.
העיצוב משדר ניקיון ויופי שאין לו מתחרים (כמו כל העיצובים שלך)
אל תקחי אותה קשה הנסיון עם לקוחות מלמד אותנו להתגמש ולעשות גם מה שלא נראה לנו כי כך הלקוח רוצה, לא?
ואני חייבת לציין שלמדתי מהנושא הנ"ל רבות ממך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה באמת לא יוכל לבלוט יותר, אבל... גם לי לקח כמה שניות לקלוט איפה זה,

אולי כדאי להחזיר למקום הקודם, אבל לתת לו אולי מהצבע בכחול או איזה הבבלטה מקומית ולא להעלות אותו

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י דני;612328:
זה לא גורע, על אף שמלכתחילה לא הייתי ממקמת את זה שם.
העיצוב משדר ניקיון ויופי שאין לו מתחרים (כמו כל העיצובים שלך)
אל תקחי אותה קשה הנסיון עם לקוחות מלמד אותנו להתגמש ולעשות גם מה שלא נראה לנו כי כך הלקוח רוצה, לא?
ואני חייבת לציין שלמדתי מהנושא הנ"ל רבות ממך!

לא לוקחת קשה בכלל.
היא דווקא החמיאה על המון דברים וזה איזשהו עניין שהיא מתעקשת להתעקש עליו.
ואני רק רוצה לסיים את הכל לפני הלידה בע"ה :)

תודה על המחמאות.
איך היית מבליטה יותר מבלי להרוס?
אני כבר כ"כ לא אובייקטיבית לגבי העיצוב הזה, כי כבר חודש אני רואה וריאציות שלו מול העיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מיקום מצוין. אולי יבלוט יותר עם אפור כהה כמסגרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י גולד;612330:
זה באמת לא יוכל לבלוט יותר, אבל... גם לי לקח כמה שניות לקלוט איפה זה,

אולי כדאי להחזיר למקום הקודם, אבל לתת לו אולי מהצבע בכחול או איזה הבבלטה מקומית ולא להעלות אותו

בהצלחה

המקום הקודם זו בעיה, כי באיזשהו תהליך של רה-אירגוניזיציה בדף, הוא 'נתפס' על ידי משהו אחר. הקומפוזיציה למטה מבחינתי סגורה, אני ממש לא הולכת לגעת בה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
צור קשר צריך אייקון. טקסט לבד לא מספיק. לא קשור איפה הוא ימוקם.
למרות שעדיף למטה, כי כל בר דעת מבין שהצור קשר מגיע בסוף או בשורת התפריטים אם יש כזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י ליפשיץ;612336:
צור קשר צריך אייקון. טקסט לבד לא מספיק. לא קשור איפה הוא ימוקם.
למרות שעדיף למטה, כי כל בר דעת מבין שהצור קשר מגיע בסוף או בשורת התפריטים אם יש כזו.

בהרבה אתרים היום מקובל למקם טופס צור קשר זריז בדף הבית, כדי לא לאבד לידים של הגולשים שנשארים בדף הבית בלי לדפדף לדפים הפנימיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אבל יש בדברי ליפשיץ..
אולי הוא הסביר את כוונתי יותר טוב,
כשבדקתי את הבעיה הנ"ל ישר העיניים שלי חיפשו משהו אייקוני, משהו ללחוץ,
הסתובבתי פעמיים עד שתפסתי שזה שם, המיקום כן בולט רק לדעתי מה שחסר זה קצת צבע או משהו אייקוני שיבליט
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אוקיי.
הלכתי עכשיו רחוק. ממש רחוק.
האם רחוק מדי?..

(מה שבטוח, אי אפשר לטעון כעת שזה לא בולט :D)
 

קבצים מצורפים

  • דף הבית2.jpg
    KB 695.2 · צפיות: 25
  • הוסף לסימניות
  • #13
יפה מאוד ומיוחד מאוד.

בקשר ל"צור קשר"
יש לך אפשרות למקם אותו בשורה אחת לכל רוחב הדף ממש באיזור שהוא נמצא עכשיו.
זה יותר בולט ושומר על עיצוב נקי.
זו דעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י naamah;612340:
בהרבה אתרים היום מקובל למקם טופס צור קשר זריז בדף הבית, כדי לא לאבד לידים של הגולשים שנשארים בדף הבית בלי לדפדף לדפים הפנימיים.
ובדיוק בגלל זה "צור קשר" לא אמור להיות "זריז".
הכותרות שמעליו (2 כותרות!), התמונה הגדולה שמשמאלו שגונבת את העין (שגם ככה פונה אוטומטית לצד שמאל) והעובדה שהוא בצבע אפוא כמו הרקע- מקשים מאוד על הזיהוי שלו.
למעשה המטרה העיקרית באתרים מסוג זה - הם הנעה לפעולה, ז"א שגולש אכן יצור קשר, ולא יעזוב את הדף אחרי8 שניות (שזה הזמן הממוצע שלוקח לגולש אם להישאר באתר אגב..).
נכון האתר אסטטי ומסודר, אבל מה זה שווה אם בסוף אין המרה?
וסתם לידע כללי - כפתורים בולטים עם אפקטים אם אולי פחות "אסטטים ונקיים", אבל הם אפקטיבים הרבה יותר.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י סטודיו בר אוריאן;612355:
ובדיוק בגלל זה "צור קשר" לא אמור להיות "זריז".
הכותרות שמעליו (2 כותרות!), התמונה הגדולה שמשמאלו שגונבת את העין (שגם ככה פונה אוטומטית לצד שמאל) והעובדה שהוא בצבע אפוא כמו הרקע- מקשים מאוד על הזיהוי שלו.
למעשה המטרה העיקרית באתרים מסוג זה - הם הנעה לפעולה, ז"א שגולש אכן יצור קשר, ולא יעזוב את הדף אחרי8 שניות (שזה הזמן הממוצע שלוקח לגולש אם להישאר באתר אגב..).
נכון האתר אסטטי ומסודר, אבל מה זה שווה אם בסוף אין המרה?
וסתם לידע כללי - כפתורים בולטים עם אפקטים אם אולי פחות "אסטטים ונקיים", אבל הם אפקטיבים הרבה יותר.
בהצלחה!

רק מתקנת אותך - אלה לא 2 כותרות, זה סלוגן אחד שאמור להתפרש על פני 2 שורות. נכון לכרגע עוד לא קיבלתי את הטקסט מהקופירייטר ולכן זה נראה כך. זה סדר הגודל של מספר המילים שהתבקשתי להשאיר להן מקום.

לגבי שאר הדברים, בגדול אני מסכימה, רק לא לגבי הצור קשר הזריז. להפך, כיום ככל שצריך למסור פחות פרטים יש יותר סיכוי שהגולש ימלא את הטופס. פעם היו מבקשים ממך גם למלא איך קוראים לכלב שלך וכמה פעמים בחודש אתה עושה קניות (בהפרזה, כן?), וכל זה בטופס שנמשך על פני עמוד שלם. היום הבינו שזה מיותר. מייל, טלפון ויש לנו אחלה ליד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י naamah;612368:
רק מתקנת אותך - אלה לא 2 כותרות, זה סלוגן אחד שאמור להתפרש על פני 2 שורות. נכון לכרגע עוד לא קיבלתי את הטקסט מהקופירייטר ולכן זה נראה כך. זה סדר הגודל של מספר המילים שהתבקשתי להשאיר להן מקום.

לגבי שאר הדברים, בגדול אני מסכימה, רק לא לגבי הצור קשר הזריז. להפך, כיום ככל שצריך למסור פחות פרטים יש יותר סיכוי שהגולש ימלא את הטופס. פעם היו מבקשים ממך גם למלא איך קוראים לכלב שלך וכמה פעמים בחודש אתה עושה קניות (בהפרזה, כן?), וכל זה בטופס שנמשך על פני עמוד שלם. היום הבינו שזה מיותר. מייל, טלפון ויש לנו אחלה ליד.
אם זאת הייתה הכוונה בזריז אני מסכים בהחלט..
וראיתי את השינוי - הרבה יותר טוב..
אולי כדאי לנסות החליף את המיקום של התמונה והצור קשר? ככה הוא יבלוט יותר לעין..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לדעתי רחוק מידי
כחול לא הולך?

הקודם היה מצוין
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
גם לי בתחילה לקח כמה וכמה שניות למצוא את זה.
נראה לי שפשוט רגילים (לפחות אני) לחפש את הצור קשר בסרגל למעלה.
אבל עם השינוי לכתום הצועק זה כבר יותר טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גם לי בתחילה לקח כמה וכמה שניות למצוא את זה.
נראה לי שפשוט רגילים (לפחות אני) לחפש את הצור קשר בסרגל למעלה.
אבל עם השינוי לכתום הצועק זה כבר יותר טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ראיתי את העבודה בהתחלה, ולמרות שידעתי שאני אמור לחפש צור קשר לקחו לי יותר מ10 שניות למצוא אותו.
הערתי לעצמי שאת צריכה לצבוע אותו בכתום, גם על מנת להחיות את הדף, והמשכתי הלאה.
והנה, עלית על זה לבד וביצעת מעולה. למרות שהתכוננתי לחפש את ה'צור קשר' במקום אחר, הוא קפץ לי מיד.
מעולה.

ואגב, העיצוב נהדר, חדשני ונעים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה