דרוש מידע האם יש עוד בית חולים שאפשר להסתובב בו

  • הוסף לסימניות
  • #61
על איזה אסותא מדובר, יש כמה, אני ביררתי לגבי אסותא ברמת החייל, והבנתי שאין צורת בניה מיוחדת. מה שכן, לגבי האסותא הספציפי הזה, אין בעיה להיכנס, כי אם בימים מיוחדים ובשעות מסוימות שבהם עושים הפלות, בשאר הזמנים אין שום בעיה, אך איני זוכר כעת את הפרטים המדוייקים ויש לברר אצל אגודת הכהנים.
אסותא אשדוד כמובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
וואו, אני אשת כהן
עד היום ידעתי שרק שערי צדק לניאדו ומעניי הישועה זה בסדר.. הראשון ילדתי במעייני...
את הבן השני ילדתי בסורוקה בכלל, בגלל המון סיבות ואז בעלי התיעץ עם הרב של בית החולים ושם ספציפית הרב אמר שהבנין של מחלקת יולדות הוא די בנפרד ומותר לו להיות שם ללא שינה והסביר לו עוד כמה דברים שלא מבינה בהם
אז תכלס איפה אפשר ללדת בלי בעיות... ומה עם התינוק הוא בן כהן?
אני יודעת שאת אסותא אשדוד בנו מלכתחילה בצורה שיהיה פחות בעיה לכהנים. יש שם רב שאפשר לברר מולו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
. עם כל זה יש יולדות שטוענות שהם מרגישות יותר בטוחות בבית חולים רשמי ומכובד מאשר בבית חולים, וידוע שאצל יולדות, הרגשת הביטחון חשובה מאוד גם אם היא לא הגיונית ממש.
לגבי זה, יש משמעות רפואית, ולא רק רגשית, ללידה בבי"ח שיש בו טיפול נמרץ הן לאם והן לתינוק. גם אם ב"ה, הרבה לידות מסתיימות בשלום לאם ולילד יש כאלו שפחות, בטח עם ההריון בסיכון או רקע רפואי כמו שנכתב כאן.
זה לא רק תחושת ביטחון נטולת בסיס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
לגבי זה, יש משמעות רפואית, ולא רק רגשית, ללידה בבי"ח שיש בו טיפול נמרץ הן לאם והן לתינוק. גם אם ב"ה, הרבה לידות מסתיימות בשלום לאם ולילד יש כאלו שפחות, בטח עם ההריון בסיכון או רקע רפואי כמו שנכתב כאן.
זה לא רק תחושת ביטחון נטולת בסיס...
אתה צודק, ואכן הדגשתי שאם יש הוראה מרופא ללכת לשע"צ אין שאלה בדבר כלל, אבל בדרך כלל כשלא ידוע מראש על איזה סיכון או חשש לסיבוך צ"ע אם אפשר להקל ולהיכנס כדי להיות 'על הצד הבטוח'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
באותו נושא
בילדים ידוע לי שהכי מהודר שניידר שנפרד לגמרי מבלינסון עדיף גם ממעיני הישועה
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
  • הוסף לסימניות
  • #73
גם בשניידר יש מתים
לא מספיק ב"ה שיהיה צורך לכהנים לחשוש שאולי עכשיו יש מת
בלשון הלכתי "מיעוט המצוי"
גם בבתים לפעמים יש מת רח"ל אבל אין צורך לחשוש
(מה הגדר בדיוק של מיעוט המצוי זה דיון הלכתי ואגב בהרבה איסורים למשל תולעים באוכל מתי יש חיוב לחשוש ואסור לאכול בלי בדיקה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
שלט אזהרה לכהנים זה מספיק?
כי בהרבה בתי חולים יש אבל זה לא מספיק- ממה שאני יודעת ממישהי שבעלה כהן
כי למשל בעין כרם יש שלט אזהרה לכהנים גם בכניסה הראשית וגם בכניסה חמכון שרת
אבל זה לא מספיק כי כל אזורי בית החולים מחוברים בפרוזדורים תת קרקעיים.
בהדסה עין כרם הבעיה זה המכון הפתולוגי שיש שם שלא ברור אם הדלתות הכפולות שיש שם באמת מספיקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אני יודעת שאת אסותא אשדוד בנו מלכתחילה בצורה שיהיה פחות בעיה לכהנים. יש שם רב שאפשר לברר מולו.
סליחה על ההקפצה,
איזה רב זה ואיך אפשר לפנות אליו?
כמוכן איך הביה"ח משאר הבחינות?
אם יש מי שמכיר באופן אישי, בעיקר בלידות וטיפול בילודים (אם יש ח"ו בעיה לא צפויה)
ומה המצב שם עכשיו במלחמה?
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
בלת"ק, שיפא,
עכו"ם לא מטמאים באוהל, היום גם הרחוקים מבינים את המשמעות אתם קרויים אדם ואין עכו"ם קרויים אדם,
כבר חשבתי על זה, יש שם אפילו סיוע הומניטרי, אבל שמעתי שלאחרונה יש שם גם יהודים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
סליחה על ההקפצה,
איזה רב זה ואיך אפשר לפנות אליו?
כמוכן איך הביה"ח משאר הבחינות?
אם יש מי שמכיר באופן אישי, בעיקר בלידות וטיפול בילודים (אם יש ח"ו בעיה לא צפויה)
ומה המצב שם עכשיו במלחמה?
תודה רבה!
רב המרכז הרפואי, הרב יעקב קיהן. לשכת הרב: בקומה 2-. קיים שילוט טל': 052-7134394, 072-3399157.

אני אישית מאד נהנתי מהבית חולים ומהצוות. יש להם מענה במקרה ויש בעיות ח"ו. (יש להם את כל המחלקות הנדרשות)
אין לי מושג מה עכשיו במלחמה. אבל תוכלי לנסות לברר אצל המתאמת קשרי קהילה - אודי הגר 0548454476
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
יש לפעמים כמה מתים רח"ל זה אחר זה בשערי צדק לפעמים 5 מתים רח"ל בזא"ז
בעיקרון, בטלפון שלהם אזהרת כהנים תקפה לזמן מסוים ולעיתים מחדשים אותה,
פעם בעלי התקשר לרב ביה"ח והתלונן שכבר X שעות האזהרה קיימת אם זה הגיוני- הרב אמר לו שיבדוק, ואכן, האזהרה כבר לא היה תקיפה מזה זמן, רק שמישהו לא טרח לבדוק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה