דיזיין אסתי
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #1
הציעו לי לעבד עם זה , מאחר שיש הרבה ביקוש לאדריכלים במקום מגורי (חו"ל)
המדפסת עולה (תוצרת מקומית) 2000 דולר שזה כלום והחומר להדפסה פחות מ50 דולר
האם למשהו יש ניסיון עם המדפסת?הבנתי שמכינים את המוצר בסקטשופ וסוגרים אותו בפורמט STL/
השאלה האם אפשר להכין באילוסטרייטור או פוטושופ ואחר כך להעביר אותו לסקטשופ? אני לא מכירה את סקטשופ , וחשבתי מה עוד אופציה יש כדי להסתדר בלעדיה.
אשמח לתגובות
תודה מראש
המדפסת עולה (תוצרת מקומית) 2000 דולר שזה כלום והחומר להדפסה פחות מ50 דולר
האם למשהו יש ניסיון עם המדפסת?הבנתי שמכינים את המוצר בסקטשופ וסוגרים אותו בפורמט STL/
השאלה האם אפשר להכין באילוסטרייטור או פוטושופ ואחר כך להעביר אותו לסקטשופ? אני לא מכירה את סקטשופ , וחשבתי מה עוד אופציה יש כדי להסתדר בלעדיה.
אשמח לתגובות
תודה מראש
הנושאים החמים