דיון האם קיים דיספנסר שמתאים לפשטידות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני משתמשת בדיספנסר לקאפקייקס, שינה את חיי האפיה באישיים שלי :)
מחפשת משהו כזה גם עבור פשטידות - בלילה שלא תעבור בחור הקטן של הדיספנסרים לאפיה.

ואם לא, אז טיפים להכנת פשטידות באישיים בלי הטינופת שנשפכת מסביב...
ניסיתי בכף, ניסיתי בכוס ח"פ, קערה קטנה... שום דבר לא מספיק נחמד כמו הדיספנסר לעוגות.

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קניתי פעם ב-SHEIN כזה דבר, לא מאוד איכותי אבל נראה לי יתאים למה שאת צריכה-

 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קניתי פעם ב-SHEIN כזה דבר, לא מאוד איכותי אבל נראה לי יתאים למה שאת צריכה-

חח את זה בדיוק יש לי, לעוגות. (מעלי אקספרס)
בפשטידה שכוללת ירקות או משהו אחר שאינו בלילה חלקה, זה פשוט לא עובר.
(שוקולד ציפס כן עובר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חח את זה בדיוק יש לי, לעוגות. (מעלי אקספרס)
בפשטידה שכוללת ירקות או משהו אחר שאינו בלילה חלקה, זה פשוט לא עובר.
(שוקולד ציפס כן עובר)
לא שמתי לב שכתבת מעלי אקספרס, זה אותו מוצר אחד לאחד?
כי לדעתי אמור לעבור שם הבלילה של הפשטידה.
זה ממש פתח גדול, בלחיצה על הידית פשוט נפתח החלק התחתון.
די פרימיטיבי אבל לדעתי יכול להתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא שמתי לב שכתבת מעלי אקספרס, זה אותו מוצר אחד לאחד?
כי לדעתי אמור לעבור שם הבלילה של הפשטידה.
זה ממש פתח גדול, בלחיצה על הידית פשוט נפתח החלק התחתון.
די פרימיטיבי אבל לדעתי יכול להתאים.
אחד לאחד (רק יותר זול קצת...)
יש לי אותו כבר כמה שנים, נשבר ובדיוק הזמנתי חדש.
לפשטידות טחונות אולי יתאים, פשטידת תירס חצי טחון אני כן עושה בזה, יורד לאט אבל עובד.
אבל נניח לפשטידת בצל עם קוביות/פרוסות בצל, אין סיכוי שיתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אשמח לקישור למה שיש לך לקאפקייקס
זה מה שהזמנתי עכשיו, זה בדרך...
הקודם כבר לא זמין או יקר ממש, לא זוכרת, אבל יש את אותו הדבר ממלא מוכרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מתייאשת...
כל אלה שאופות הרבה, (@ה. בקר @java @shira bira וכל שאר הבלעבוסטעס :) )
מה הטכניקה שלכן להעברת בלילה גסה של פשטידות לאישיים?
כלי? שקית? כוס?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אחד לאחד (רק יותר זול קצת...)
יש לי אותו כבר כמה שנים, נשבר ובדיוק הזמנתי חדש.
לפשטידות טחונות אולי יתאים, פשטידת תירס חצי טחון אני כן עושה בזה, יורד לאט אבל עובד.
אבל נניח לפשטידת בצל עם קוביות/פרוסות בצל, אין סיכוי שיתאים.
למה לא לשפוך את הבלילה דרך הכלי ואת הבצל לפזר בקאפקייקס מלמעלה,
ישדרג גם את המראה...
אגב, בקיש פטריות ובצל שלי הבצל והפטריות צריכים אידוי קודם,
את הבצל אני פורסת לטבעות או לרצועות ובכוונה מפזרת אחרי ששפכתי את הבלילה על הקלתית הוא נשאר מלמעלה ומשדרג את המראה בכמה דרגות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לפעמים אפשר להשתמש בכד מזיגה תלוי בסמיכות העיסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני מצאתי שהכי קל ונקי להעביר בעזרת מצקת קטנה-כמו שיש למכשיר הפיינקייק של השישה - יש גם בחנויות הח''פ
ועוד טיפ -להניח נייר אפיה או אפילו דפים סתם תחת כל התבניות האישיות וכך אם יש נזילות הכל נשאר נקי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מצקת מזיגה ניסית?
קניתי פעם משהו כזה וזה ממש נח
אם מישהי יודעת איפה אפשר לקנות אשמח.

הנה דוגמא:
מצקת-סירה.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
רוצה לתת כאן טיפ מבית אמא
בכל פעם שאני צריכה למלא כוסיות, מאפינס וכו' אני לוקחת בקבוק של ליטר וחצי ריק, חותכת עם סכין מטבח את החלק בערך ממעל התוית של הבקבוק (את השיפוע לכיוון הפקק) שופכת את הבלילה לתוף הבקבוק החתוך והרי לי דיספנסר מעולה,
יש לי שליטה על הכמות ועל העוצמה של הזרימה מכיון שהבקבוק גמיש
והכי כיף- בגמר השימוש הוא הולך לפח וחסל

שווה לנסות
ספרי לנו אם נהנית מהטיפ הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שקית זילוף
הכי קל
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש מצב
אך לבקבוק יש את היתרון שאפשר להניח אותו באמצע בלי פחד שיגלוש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה